onlinefotoservices.nl Beginpagina | Zoeken | FAQ | Links | Bedankt! | Over deze site | Mail
Fout gevonden?
Foto kerstkaarten maken - persoonlijk en bijzonder
1e fotokaart is gratis - bij Kaartje2go

dixons

Website dixons

Ervaringen Geef ook uw mening / ervaring over dixons! Klik hier.

Bij de verschillende producten staan de ervaringen onderaan de pagina. Hieronder staan de gemiddelde rapportcijfers door onze bezoekers gegeven.

fotoalbums:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.n.v.t.
  service:n.v.t.n.v.t.
  software:n.v.t.n.v.t.
afdrukken van foto's:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.6.1
  service:n.v.t.n.v.t.

Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Afdrukcentrale Fujicolor
Levering filiaal en post
Levertijd 2 werkdagen
Bestelsoftware ?
Papiersoort Fuji
Bestandsformaat JPEG
Extra opties
  • Grootste formaat is 20 x 30 cm
  • Foto gadgets zoals t-shirts, mokken e.d.
  • Online foto album
Bijzonderheden
  • Foto's 3 maanden in fotoalbum, kan verlengd worden voor 2,45 euro.
  • Als het formaat geen goede verhouding heeft, krijgt de foto witte randen

Verwerkingskosten0.99
Verzendkosten2.95
 
  • Voordeel bij afdrukken meer foto's 10x15: 1-49 € 0,15, 50 en meer € 0,12.
FormaatPrijzen afdrukkenLevering
2550100200
10 cm4.74 6.99 12.99 24.99 filiaal
10 cm7.69 9.94 15.94 27.94 post
11 cm5.49 8.49 15.99 30.99 filiaal
11 cm8.44 11.44 18.94 33.94 post
13 cm12.24 23.49 45.99 90.99 filiaal
13 cm15.19 26.44 48.94 93.94 post
20 cm45.74 90.49 179.99 358.99 filiaal
20 cm48.69 93.44 182.94 361.94 post
Bij de Prijscalculator kunt u zelf aantallen opgeven van verschillende formaten, waarmee het totaalbedrag wordt berekend.


Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.6.1
  service:n.v.t.n.v.t.
20-12-2006
Bright
Heb foto's bij Dixons af laten drukken. K.. !.... Sorry een betere bewoording heb ik niet! De foto's zijn allemaal te Geel/Bruin Dit lijkt nergens op, dan toch maar weer naar Blokker Alleen jammer voor de reputatie van de fotozaak "Dixons" Sukkels,...........val niet in slaap !!!
24-08-2006
Jeanette
Ruim 100 foto's laten afdrukken via de 3 dagen service in de winkel. Toen ik ze binnen had stond het huilen mij nader. Trots had ik mooi plaatjes geschoten zelfs voor vergrotingen, op de pc eerst bekeken en uitgezocht. De foto's die in de album geplakt gaan worden zijn dus nu een drama.. Gelukkig kan ik het bewijzen want mijn eigen canon printertje doet het 100x beter. ( maar dit is voor groot verbruik iets te prijzig)
31-07-2006
Jan
Zelfde ervaring als Nyts (15-07-2006). Redelijk tevreden over afdrukken van digitale opnames door Kodak, maar Dixon is op Fuji overgegaan. Voor mij een stap terug. Ik ga nu andere winkels bij mij in de buurt uitproberen, die volgens deze website bij Kodak laten afdrukken: Blokker en Kral.
15-07-2006
Nyts
Tot nu toe waren wij zeer tevreden over dixons. In april hebben we ongeveer 600 foto's laten afdrukken in verschillende formaten: 10 x 13,5, 10 x 10 en A4 formaat. De kleuren waren heel goed, het papier stevig kodak royal en de formaten zoals aangeleverd.
Helaas is er van alles veranderd
- er wordt niet meer afgedrukt op kodak papier maar op slapper fuji (?) papier.
- de formaten worden opgerekt tot 10 x 15cm, er valt dus onder en boven een stuk van de foto af, er is dus geen 10cm lijn meer.
- kleuren waren goe
Nadat we gevraagd hadden hoe dit mogelijk was, zijn de foto's teruggestuurd naar de centrale. Na een week kwamen de foto's terug met de mededeling dat 10 x 13,5cm niet mogelijk was. We hebben wel ons geld terug gekregen.
07-06-2006
Jordy
Vorig jaar juni hebben we ruim 500 digitale foto's bij de Dixons besteld. Daarvoor hadden we de foto's bij de mediamarkt laten afdrukken, maar dat was dramatisch. Op internet hebben we goede reviews gevonden van Dixons en daarom hebben we de foto's naar Dixons gebracht.
Voor de kwaliteit van de foto's geven we een 8. De foto's hadden mooie volle kleuren en zijn afgedrukt op mooi stevig kodak papier. Alleen was soms het groen in de foto's te overheersend.
07-01-2006
Aafke
Het viel mij op dat het laatste gebruikerscommentaar bij Dixons van een jaar geleden dateert (14 januari 2005).
Digitaal inzenden en per post laten uitleveren is nieuw voor mij, ik ben dus op zoek naar een centrale.
Bestelsoftware gedownload, simpel te bedienen, totdat blijkt dat daar alleen uitlevering via een winkel kan worden opgegeven (met de complete adreslijst erbij, waaruit je kan kiezen). De link "direct bestellen" op het startscherm geeft wel de mogelijkheid te kiezen tussen winkel of postbestelling. Ik vraag me af hoe dat kan.
De foto's doen het leuk, de hoogte (10 cm) is vastgezet, de breedte varieert met de breedte van de foto. Dat heldere groen dat in zonlicht zo mooi overkomt, heeft de neiging een beetje geler te ogen dan op de PC, maar is niet hinderlijk.
Zeker in verhouding tot de prijs een aanbeveling waard. Ik vraag me af waarom de foto's werden verstuurd in zo'n uitzonderlijk grote enveloppe, gelukkig geen schade.

In de winkel kun je ook terecht bij een Kodak Direct Print, maar dat is wel duurder en niet zo zuinig ook, bij minder dan 15 stuks 49 eurocent per afdruk, bij meer dan 15 stuks 45 eurocent per afdruk (10x15 cm randloos), een euro voor 13x18 cm met witte rand, voor 15x20 cm randloos 1,25 euro (de wat hogere prijs schijnt regel te zijn; 13x18 en 15x20 worden op dezelfde maat papier geprint).
Kan op verschillende punten bijgesteld worden, maar niet op scherpstelling. Dat wil zeggen: je staat in de winkel met het zakje negatieven en de CD en dan kun je kiezen: het risico nemen en direct printen of je gaat eerst naar huis om de CD te bekijken.
Met de vakantieprintjes in de hand naar huis is in mijn ogen bijzonder charmant, dat wel ja.
Een LCD-scherm (minimaal 10x15 cm) waarop een enkele foto kan worden bekeken, lijkt mij een hele verbetering.
Kom op Dixons, laat je niet zo kennen, de afdrukken zijn daarvoor te mooi.
14-01-2005
Anne-Mieke
Zie het artikel van Anne-Mieke over haar kwaliteitsvergelijking.
24-12-2004
Jan
18-12-2004 fotos opgehaald. Dit waren fotos gemaakt met een ixus 300 en een rebel (300d). De fotos waren van het formaat 10x15 tot 30x45 en afgedrukt op kodak papier. Helaas ! Bijna alle kleuren waren ok maar groen leek op kunstgras groen. Hierdoor een zware onvoldoende voor dixons of kodak of die .......die het verknoeit heeft. Groen was bij mij te groen,zeg maar kunstgras groen.de fotos zijn gemaakt met 2 verschillende cameras,canon ixus300 en canon 300d, dus daar ligt het niet aan. Jammer ga toch weer terug naar de hema
19-11-2004
Gijs
Ik heb via de PC foto`s verzonden ter afwerking naar BLOKKER en DIXONS, over beider afwerking ben ik zeer te vreden, en ik denk dat de oorzaak ligt in het feit, dat alles naar een fotolab gaat n.l. van KODAK.
Het is ook niet aannemelijk dat al die verdere zaken als HEMA, KRUIDVAT, BLOKKER enz zelf afdrukken.
Alleen bij DIXONS kan men tegenwoordig bij aanleveren in de zaak, je foto`s zelf af drukken, je bent dan wel duurder uit.
03-09-2004
Bouke
Eindelijk zijn de foto's binnen. Op 13 augustus de foto's verzonden en bestel bevestiging gekregen. Gisteren 1 september kreeg ik ze binnen. Helaas is de afdruk 20x30 in de kreukel machine van de PTT terechtgekomen. Die foto wil ik nog een keer afgedrukt hebben, maar dan zonder kreukels in de hoeken.
Verder sluit ik me aan bij de eerder reacties. De kleuren zijn echt. Ik moet terugkomen op mijn bevinding bij Schlecker. De kleuren van Schlecker zijn iets te echt, verzadiging is te enthousiast ingesteld. Dixons levert wel ware kleuren. Enig nadeel bij Dixons is dat de wit / grijs tinten te dicht bij elkaar liggen. Waar ik bij Schlecker nog wel verschil zie tussen de waterdruppels in een waterval, zie ik dit verschil niet meer bij Dixons. De watervallen laat ik dus afdrukken bij Schlecker, de andere foto's met veel kleur gaan naar Dixons.
12-08-2004
Gerard
Hierbij deel ik U mede dat ik zeer tevreden ben over de digitale afdrukken die ik van Dixons fotocentrale heb ontvangen. Altijd goede kwaliteit afdrukken gehad. Mijn ervaring is dat er altijd gezorgd wordt, dat een op de foto vermelde tekst wordt afgedrukt. Een tekst die b.v. via een afdrukmachine in de winkel gedeeltelijk wordt afgedrukt, komt via de afdrukcentrale wel goed over heb ik ervaren. Dit kan gebeuren als de tekst helemaal aan de rand van de foto wordt vermeld. Witte randen bij de groot formaat afdrukken, heb ik begrepen, zijn niet altijd te vermijden. Zelf met snijmachine bijwerken.
08-07-2004
Gerard
Ook de tweede opdracht was naar volle tevredenheid. Ook intussen nieuw opdracht verstrekt aan Kruidvat en in tegenstelling tot eerdere opdrachten was het deze keer slecht. Afdrukken zijn niet konstant en het afsnijden ( witte rand ) liet ook wat te wensen over.
02-07-2004
Seraar
De eerste keer dat ik foto's liet afdrukken bij Dixons ( 100 stuks + vergroting ) was perfect en daarom heb ik inmiddels besloten om ook de tweede opdracht te verzenden ( 167 stuks ). Nu ben ik benieuwd of de afdrukkwaliteit konstant is. Ik laat het weten.
Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Afdrukcentrale Fujicolor
Levertijd 5 werkdagen
Offline samenstellen
(bestelsoftware)
Ja
Album
  • Soort kaft: Luxe linnen/kunstof
  • Hoe ingebonden: ingebonden/ringband
  • Max. aantal pagina's: ?
  • Bestelsoftware
  • Windows
  • Bijzonderheden
  • Qua uiterlijk lijkt de software op de software van Spector.

  • Verzendkosten
    € 0,0

    Betalingsmogelijkheden
    Betalen bij afhalen in filiaal.
    Hieronder staat een selectie van een aantal producten met bijbehorende prijsindicaties. De aanbieder heeft nog meer producten.
    A4 liggend Kunstof kaft, ringband voor € 16,95.
    A4 liggend Luxe linnen kaft, ingebonden voor € 27,95.


    Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
     laatste jaaralle ervaringen
      kwaliteit:n.v.t.n.v.t.
      service:n.v.t.n.v.t.
      software:n.v.t.n.v.t.
    23-04-2009
    Webmaster
    CeWe color wees ons op het feit dat in de ervaring van Michel (25-03-2009) ten onrechte wordt gesteld dat Dixons de boeken laat drukken bij CeWe. CeWe color schreef ons:

    In dit bericht wordt onjuiste informatie m.b.t. Cewe Color weergegeven.
    De fotoboeken van Dixons Nedermand worden nl. niet via Fuji Color door CEWE Color geproduceerd, maar door een andere toeleverancier. Dixons Nedermand is geen relatie van Cewe.

    Om geen misverstanden te laten ontstaan heeft de redactie van onlinefotoservices.nl de ervaring van Michel aangepast.
    25-03-2009
    Michel
    Het leek ons leuk om voor de doop van ons dochtertje alle oma's een albumpje te geven met foto's van haar. (totaal 5 albumpjes + één voor ons zelf) Vijf weken van te voren hebben we de albums besteld. Ruim een week (dus meer dan 5 werkdagen) later konden we de albums ophalen.
    Het eindresultaat was niet om aan te zien! De kleuren leken nergens op, alles had een groenige waas, foto's waren veel te donker afgedrukt. Kortom; slecht!
    Wij dus terug ermee naar de Dixons. De medewerker (die overigens wel behulpzaam was) zei ons dat we voor klachten ons via de website tot de afdrukservice moesten wenden. (Fuji).
    De reactie van hun was dat we de albums ter beoordeling naar de Dixons winkel moesten brengen, die het zouden terugsturen naar Fuji. Inmiddels waren we alweer een week verder.
    Twee weken later nog geen reactie van Dixons dus wij weer bellen. Navraag van Dixons wees uit dat Fuji problemen had met de automatische kleur- en belichtingsinstelling en dat ze hele software eerst moesten aanpassen.
    Voor de zekerheid wilde Fuji ook nog een extra controle uitvoeren voordat we de nieuwe albums kregen. Klinkt goed natuurlijk, maar als je al vanaf het begin aan hebt gegeven dat je de albums op een bepaalde datum nodig hebt erg vervelend. Het is dan ook niet gelukt om de albums op tijd te krijgen, dus we kregen als 'tussenoplossing' de oude albums terug om te kunnen 'overhandigen'. Alleen mochten we deze niet meegeven aan de oma's, want Fuji moest ze wel terug hebben!
    toen we uiteindelijk 6 weken na de bestelling de nieuwe albums kregen was er wel enige verbetering te zien, maar absoluut niet vergelijkbaar met het origineel (Mijn inktjet van 35 Euro print het mooier)
    Zonde van al het geld, gaan nu maar naar de Hema.
    10-06-2008
    Nienke
    Mijn eerste ervaring met Dixons album software was erg goed (zomer 2007). Software werkte goed/handig, was duidelijk opgezet, genoeg mogelijkheden. De printkwaliteit van het album was ook boven verwachting, erg mooi! Nu was ik weer begonnen met een nieuw album, van een stedentripje. Na een begin gemaakt te hebben, had ik 2 weken geen tijd en was het even naar de achtergrond gegaan. Tussendoor moest mijn laptop opnieuw geïnstalleerd worden, dus gelijk de nieuwe album software. Ja dat werkt dus niet! Mijn "oude" album kan niet geladen worden in de "nieuwe" software. Ik mailen, krijg ik terug dat ik maar gewoon opnieuw moet beginnen! Stelletje grapjassen, 50 bladzijden opnieuw invullen en verhalen erbij gaan typen. Lekkere service hoor!
    Dixons, dont miss it, nou ik nu liever wel.
    Kwaliteit: 9
    Service: 0
    Software: 8
    07-01-2006
    Bastiaan
    Ik heb online bij dixons een foto album laten afdrukken.
    De kwaliteit was matig en de inkt leek ook soms niet helemaal te dekken.
    Overigens laat dixons zijn album (net als vele anderen) bij kodak afdrukken.
    Ik heb ook een foto album bij Albert Heijn laten afdrukken en die kwaliteit was echt 10x beter (komt zeer dicht tegen "echte" foto kwaliteit aan).
    Jammer genoeg heeft albert heijn alleen staande albums en ik vind zelf liggende mooier.
    16-06-2005
    Peter
    Ik heb bij dixons online een fotoalbum besteld.
    Het album was op tijd in 5 werkdagen klaar. Een tip voor dixons is om een e-mail te sturen als de bestelling klaar is.
    Het meest valt op dat gras en boombladeren helder lichtgroen zijn, wat niet mooi en natuurlijk staat. Foto's zonder al te veel gras en bomen zijn redelijk ook de huidtinten. In wat grotere foto's zijn wat verticale strepen te ontdekken, deze lopen door in de meegeprinte achtergrond. Bij kleinere foto's valt dit niet op.
    Ik denk dat ik voorlopig geen album meer bestel en de foto's weer bij agfanet bestel en zelf in een album stop.
     
    Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder controle van de gegevens bij de bron.
    Wilt u ons met een e-mail informeren als u onjuiste informatie hebt gezien?