onlinefotoservices.nl Beginpagina | Zoeken | FAQ | Links | Bedankt! | Over deze site | Mail
Fout gevonden?
Foto kerstkaarten maken - persoonlijk en bijzonder
1e fotokaart is gratis - bij Kaartje2go

smartphoto

Website smartphoto

Ervaringen Geef ook uw mening / ervaring over smartphoto! Klik hier.

Bij de verschillende producten staan de ervaringen onderaan de pagina. Hieronder staan de gemiddelde rapportcijfers door onze bezoekers gegeven.

afdrukken van foto's:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.7.6
  service:n.v.t.5.5

Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Afdrukcentrale Spector
Levering post
Levertijd 5 werkdagen
Bestelsoftware ?
Papiersoort Glanzend papier; Fuji Chrystal Archive
Bestandsformaat JPEG
Extra opties
  • Grootste formaat is 50 x 75 cm
  • Foto index print
  • Foto gadgets zoals t-shirts, mokken e.d.
  • Online foto album
  • Digitale formaten mogelijk
Bijzonderheden
  • De verzendstatus kan worden opgevraagd via Track en Trace.
  • Maximaal 999 foto's per keer.
  • MaxiPrint is opgegaan in ExtraFilm
  • Foto's kunnen met een witte rand worden afgedrukt.
  • Online foto album is gratis.
  • Als het formaat geen goede verhouding heeft, wordt de foto kleiner

Verzendkostenvanaf 4.75
 
 
FormaatPrijzen afdrukkenLevering
2550100200
10 cm7.00 9.25 14.95 23.95 post
11 cm7.00 9.25 14.95 23.95 post
13 cm9.25 13.75 23.95 41.95 post
20 cm58.50 112.25 220.95 435.95 post
Bij de Prijscalculator kunt u zelf aantallen opgeven van verschillende formaten, waarmee het totaalbedrag wordt berekend.


Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.7.6
  service:n.v.t.5.5
06-11-2009
Peter
Een 100 tal foto's besteld op dinsdagavond en vrijdagochtend reeds geleverd.

Kwaliteit is goed (kleuren, scherpte, helderheid).
Een groter vlak in een zelfde kleur heeft wel ietwat schakering die er niet mocht zijn maar niet storend.

Ik ben tevreden, niets meer, niets minder.
06-11-2009
Tom
Over de fotokwaliteit kan ik helaas niks zeggen, ik heb ze nl. nooit ontvangen.
Ik maakte gebruik van een kortingscode, waardoor ik 30 foto's voor €2 zou krijgen.
Gekozen voor betaling via overschrijving na levering.
Na 2 weken ofzo stuur ik een mail om te vragen waar mijn foto's blijven. Mail van de klantendienst om te zeggen dat ze er alles aan zullen doen om de foto's zo snel mogelijk bij mij te krijgen + pakketnr. om navraag te doen bij de post.
Geen gegevens bekend bij de post...
Opnieuw een mail, antwoord: stuur de bestelling opnieuw door. Dit dan maar gedaan, opnieuw niks gehad en gemeld aan de klantendienst. Zij zouden contact opnemen met de post en zeggen dat ik de bestelling opnieuw kan doorgeven. Veiligheidshalve toch maar niet gedaan.
6 maanden later, zonder iets betaald te hebben, kreeg ik een brief van een incassobureau...
€26! Dit gemeld aan de klantendienst. Zij gingen het regelen, en ik moet zeggen: ze hebben zich netjes aan hun woord gehouden, het dossier werd afgesloten bij het incassobureau. Ik moest wel nog €2 betalen voor de oorspronkelijke bestelling (die ik nog altijd niet ontvangen heb)
Dus, in het algemeen:
kwaliteit: kan ik niks over zeggen
service: als je je ermee bezig houdt, dan is het wel een vriendelijke klantendienst, zeer behulpzaam.
Maar ik riskeer het niet meer om daar te bestellen.
20-10-2009
Mijke
Wát een belachelijk slechte service heeft dit 'bedrijf'. Ik heb zo'n 14 dagen terug de belofte gekregen dat zij mijn geld zouden terugstorten, nadat ik zélf moest uitvogelen waarom ze mijn bestelling niet toestuurden, maar nog steeds heb ik geen cent gezien.
Ze zijn traag in alles: bestellingen afleveren, antwoorden op emails en terugstorten van geld.
NIET BIJ DIT BEDRIJF BESTELLEN DUS!
19-01-2009
Otto
Ik krijg vervelende emails van deze waardeloze firma die maar niet ophouden om de me ongevraagde mail te versturen.
Elke afmelding in hun site werkt gewoon niet. Diverse keer me correct afgemeld maar zonder resultaat.
ook diverse keer een e-mail gestuurd om de vragen om te stoppen met die praktijken.
Of geen antwoord of onzozele opmerkingen dat ik me op de site moet afmelden (wat dus gewoon niet lukt)

Maar een advies ga gewoon naar foto.com daar weet men nog wat service is.
15-12-2008
Reinder
ZEER ONTEVREDEN OVER DE SERVICE VAN EXTRAFILM!!

In september 2008 heb ik bij Extrafilm voor ongeveer €8 foto's besteld. Ik had ze snel nodig en met een levertijd van 1 dag leek dit mij dus een goede keuze. Als leveradres had ik voor de zekerheid het adres van mijn ouders gekozen, omdat ik twee dagen later een paar dagen weg ging.

Toen ik weer thuis kwam zaten de foto's enigszins verregend in mijn brievenbus.

Om die reden heb ik een email naar Extrafilm gestuurd dat ik niet akkoord ging met deze levering. Ik zonder reactie niet zou betalen en ik bereid was om de foto's terug te sturen.

Na een week had ik nog geen reactie en heb ik nogmaals een mailtje gestuurd en na een betalingsherinnering nog eens. Telkens geen enkele reactie.

Eind oktober kwam er nog een herinnering met een toeslag voor de administratiekosten van €12.

Na deze brief heb ik met Extrafilm gebeld, waarna een excuus volgde. In dit gesprek hebben we geschikt en moesten de kosten voor de foto's wel voldaan worden (dus zonder extra kosten). Hiermee ging ik met lichte ontevredenheid accoord.

Direct na dit telefonisch onderhoud heb ik netjes de €8 voldaan.

Eind november lag er een rekening van €71 in de bus van het incassobureau!

Op de site van dit bureau heb ik alle mogelijke reactievelden gevuld met bovenstaand verhaal, maar gisteren toch weer een betalingsherinnering gekregen.

Extrafilm reageert weer niet op mails.

Maandag maar weer bellen :(

Ik vraag me af wat de administratie daar uitspookt.

ZEER ONTEVREDEN OVER DE SERVICE VAN EXTRAFILM DUS!!
07-11-2008
Johan
Vandaag heb ik een zending foto's van Extrafilm binnengekregen. De foto's zijn gemaakt met een digitale spiegelreflex welke een beeldverhouding van 2:3 hanteert. Het duurde inclusief het weekend 7 dagen voordat de zending binnen kwam. Vanuit Belgie duurt het 3 dagen voordat een zending in Nederland aankomt en het drukproces nam bij Extrafilm blijkbaar 4 dagen in beslag. Extrafilm gebruikt Fujicolor Crystal Archive Paper hetgeen te vergelijken is met Kodak Royal papier qua dikte dus dat is voor 9 cent per afdruk uitstekend papier. Het resultaat van de afdrukken is ronduit uitstekend te noemen: enorm scherp, helder en mooie volle kleuren zoals de bedoeling was. Foto's zijn verder netjes afgesneden en verpakt. Oftewel Extrafilm kan, ondanks de langere levertijd, rekenen op meerdere bestellingen van mij.
11-12-2007
Inge
Al eerder foto's besteld bij Extrafilm. De prijs kwaliteitverhouding is goed. De foto's worden wel een heel stuk donkerder afgedrukt dan je zou verwachten.
Deze keer heb ik wel erg lang op mijn foto's moeten wachten. Pas de 15e dag nadat ik ze besteld had werden ze geleverd.
08-10-2007
Miriam
Via weblog.nl kreeg ik 30 gratis foto's en de verzending was slechts 1 euro.
Over het algemeen zien de foto's er goed uit, maar ze zijn de mist ingegaan met de kleuren.
In vergelijking met als ik ze zelf print en zoals ik ze zie op mijn beeldscherm zit er teveel contrast in de foto's en huidskleuren zijn te oranje (teveel saturatie). Een aantal foto's werden er beter van dan op mijn beeldscherm, maar jammer genoeg de meesten niet.
Snelheid van levering is prima, binnen 3 dagen in de bus.
20-07-2007
Gerard
Vragen vooraf snel en duidelijk beantwoord via e-mail door de klantenservice van Extrafilm.
Zondag 8 juli 2007 via internet 850 foto's besteld (resized 2:3) op 10x15 cm. Foto's vooraf bewerkt met Picasa en daarna geupload met de bestelsoftware van Extrafilm (ongeveer 1,5 uur uploaden met 1024 kb/sec upstream ADSL).
Na bestelling direct een bevestigingsmail ontvangen. Zaterdag 14 juli 2007 netjes de foto's ontvangen zoals besteld. Afdrukkwaliteit/papier is zeer goed. Foto's verzegeld verpakt in pakjes van ca. 20 stuks. Betaald met ingesloten acceptgiro.
(op advies van Jan: 20-03-2007). Ik ben zeer tevreden over de foto's/service. Tot de volgende keer.
20-03-2007
Jan
Mijn ervaringen met Extrafilm. Tot nu toe uitstekende kwaliteit en gezien de prijsverhouding ook prima te noemen. De laatste tijd echter komen toch klachten binnen bij mij.
VISA-betalingen worden wel geïnd, maar geen bevestigingsmail en geen foto's. En dan maar zien, dat je je geld terugkrijgt. Dus mijn advies: bestel gerust , maar GEEN betaling via internet, dus VISA. Dus bestellen met betaling via acceptgiro. De levertijden worden echter wel steeds langer.
22-01-2007
Kris
Ik heb al 2x geprobeerd om foto's te bestellen bij extrafilm. Ik heb de foto's nog nooit ontvangen. De eerste maal kreeg ik geen bevestigingsmail. Na 10 dagen heb ik hun info@ gemaild met de vraag waar mijn foto's blijven. Antwoord: we hebben van u nooit een bestelling geregistreerd. Gelieve je bestelling opnieuw in te geven. Ok, maar ondertussen was mijn kortingscode al niet meer geldig.
Dan maar mijn bestelling opnieuw doorgegeven. Enkele uren later kreeg ik een bevestigingsmail met de boodschap dat mijn foto's binnen de 2 dagen verstuurd zouden worden. We zijn nu 15 dagen later en ik heb nog steeds niets gezien. Nu hoeft het voor mij ook niet meer.
10-01-2007
Wiel
Ik heb zeer goede ervaringen met Extrafilm. Heb 425 foto's besteld welke na 4 dagen werden thuisbezorgd. Mooie kleuren en gemakkelijk te uploaden D.m.v. eenvoudig programma Ik begrijp alleen niet hoe het zo goedkoop kan. Ik heb al meerdere mensen op dit bedrijf attent gemaakt en zal de volgende keer zeker weer hier mijn foto's laten afdrukken. Mooie foto's, goede service en dat bijna voor niets. Wat wil je nog meer. Het verbaasd mij dan ook dat er nog negatieve reacties komen op dit bedrijf.
28-09-2006
Joost
Ik heb net kennis gemaakt met Extrafilm via 20fotospel.nl. Ik kreeg door het spel te spelen een aanbieding van 20 foto's voor een euro. Foto's waren van prima kwaliteit en snel geleverd. Absoluut voor herhaling vatbaar.
19-09-2006
Marcel
Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. In totaal meer dan 100 foto's afgedrukt. Een aanrader als ze een actie hebben. Deze worden aangekondigd in de Spits.
24-08-2006
Fabienne
Ik ben verbaasd over de negatieve ervaringen van anderen met ExtraFilm. Ik heb al minstens 3x veel foto's bij hen besteld en ben nog steeds zeer te spreken over hun foto's en service. De betaling achteraf vind ik bovendien fijn; dat voorkomt problemen, mocht de service toch tegenvallen. Fotokwaliteit: niet te dun papier (wat ik bij anderen wel heb meegemaakt) en mooie kleuren. Service: snelle verzending. Soms maken ze een (factuur)foutje, maar als ik ze daar een mailtje over stuur, is hun oplossing altijd naar mijn tevredenheid. Regelmatig zeer goede aanbiedingen. De upload- en bewerkingssoftware is niet de handigste, maar geeft geen problemen.
11-07-2006
Maartje
Mijn ervaring:

Eerst heel goed, daarna NIET goed.
Hele slechte service, slecht bereikbaar, niet vriendelijk.
Ik had 2 grote formaten besteld en een aantal kleine formaten. Uiteindelijk (na veel mails, want ik kreeg niets binnen) kreeg ik de kleine formaten binnen.
Dus ik wilde niet betalen voor ik alles binnen had. Weer gemaild, geen reactie. Uiteindelijk alvast maar 10 euro vooruit betaald.
2 dagen later komen de posters. Het resterende bedrag overgemaakt. Krijg ik later een brief dat er nog geld openstaat!! Ikke boos gebeld, niet goed geholpen, dus een brief geschreven en kopien van mijn afschriften bijgevoegd. Toch na 1 week al een reactie per brief, excuses. De betalingen zijn terug gevonden en kloppen, maar had nu nog een bedrag open staan van 23 euro! Ik had net besteld en betaald, dat liep dus weer langs mekaar heen.

Ik vind het ook erg duur, vergeleken met foto.com. Dus nee, ik zal niet gauw meer bestellen bij Extrafilm.
25-02-2006
Paul
Na enkele goede ervaringen met deze firma ging het de laatste keer mis!
Na 2 weken kreeg ik een mailtje: bedankt voor uw bestelling! Uw foto's worden binnen 3 dagen bezorgd!
Ik stuurde een mailtje dat ik ze nu niet meer wilde ontvangen maar daarop wordt niet gereageerd. IK kreeg gewoon mijn foto's toegestuurd.
Klagen helpt hier niet; reacties(als ze al reageren) zijn altijd teleurstellend.
Ondanks de goede kwaliteit van de foto's zorgt de klantonvriendelijkheid van Extrafilm er voor dat ik naar een andere centrale ga voor mijn fotowerk.
23-02-2006
Martien
Kwaliteit van de foto's is goed.
Service is er niet.
Net als veel andere klanten hebben wij ook een aanmaning met dreigementen van incassobureau's gehad. Als je extrafilm probeert te bellen is er inderdaad nooit iemand bereikbaar. En op e-mails wordt ook niet gereageerd. Het maakt dus niet zoveel uit wat je doet. Het is net of ze stiekem proberen om je extra administratiekosten te laten betalen, omdat je zogenaamd niet betaald zou hebben. Iemand die twijfelt gaat misschien toch betalen. Daar zit dan hun winst. Het is eigenlijk gewoon diefstal. Maar als je met een bankafschrift kunt laten zien dat je keurig en op tijd betaald hebt...laat dat het incassobureau maar komen. Als je aan hen kunt aantonen dat je wel degelijk betaald hebt, dan zijn de kosten voor Extrafilm. Maar ik denk dat Extrafilm het zo ver niet laat komen. Ze weten echt wel beter. Boeven zijn het. Internetboeven...met een foto-bedrijfje !
Extrafilm is van de Belgische beursgenoteerde eigenaar Fotogroep Spector. Deze nam het bedrijf Maxicolor over, die al langer pionierden op het gebied van foto's afdrukken via postorder en internet. Spector wil de hele wereld overnemen op fotogebied en dus allerlei andere bedrijven, maar ondertussen vergeten ze degene waar ze het voor doen...de consument... Voor Spector is het nu vlot zakendoen, maar dat kan van korte duur zijn. Hun aandeel op de beurs is zo stabiel nog niet. Het verklaart hun klant-onvriendelijke werkwijze.
15-02-2006
Mike
De kwaliteit van de foto's is niet zo goed als mypixmania. Je ziet de pixels meer. De foto wordt blijkbaar groffer afgedrukt. Kleuren zijn iets fletser, maar nog wel mooi. Op zich goede foto's.
Werden mooi met een week geleverd.
18-01-2006
Aen
Mijn ervaringen over Extrafilm:
Kwaliteit foto's: prima
Bezorging: prima
Service: zelden zo beroerd meegemaakt.
Zomer 2005: bestelling gedaan, foto's werden vlot geleverd. Je hebt 10 dagen betaaltijd, heb op tijd de rekening betaald. Toch een aanmaning gekregen. Maar omdat het elkaar gekruist kon hebben heb ik er niets op uit gedaan. Weer een aanmaning, waarop ik email heb gestuurd met het bericht dat die factuur wel degelijk betaald was. Antwoord: ze konden het niet vinden. Ik heb een scan van mijn giroafschrift opgestuurd en gevraagd of ze bericht wilden doen als het recht getrokken was. Niets meer gehoord !
Oktober 2005: een mooie aanbieding 100 foto's voor 9,95. Heb 2 bestellingen gedaan. Levering was vvlot, kwaliteit ook wer prima.
Om problemen te voorkomen dezelfde avond online de rekeningen overgemaakt. En ja hoor: aanmaning! Voor beide facturen. Weer email gestuurd met uitleg. Antwoord: ze kunnen het weer niet vinden. Klantenservice tot 3x toe geprobeerd te bellen maar steeds het vervelende bandje dat ze op die en die tijden te bereiken zijn...mooi niet want ik bel op die tijden en krijg toch het bandje!!
Dus weer email: dat ze hun klachtenafhandeling beter moeten doen (had nooit meer over die 1e keer gehoord) dat hun boekhouding blijkbaar een zootje is en dat ze die op orde moeten brengen omdat ik alle rekeningen betaald heb en dat ze hun klantenservice moeten bemannen, want dit is geen service, ze zijn niet eens te bereiken!.
Kort antwoord....de rekeningen staan nog open...o ja, die eerste hadden ze terug gevonden. Maar die laatste 2 moeten nog betaald worden.
Ondertussen per post ook een briefje gekregen...ze hadden mijn account helemaal nageplozen en.....? de rekeningen staan nog steeds open. Of ik ze nog even wil betalen?
Nou kunnen ze voor mij ondertussen de hoogste boom in! Moet ik hun werk gaan doen omdat hun boekhouding een zootje is??? Echt niet! Ik heb het wel gehad met dit bedrijf. Heb ze beide factuurnummers + naam en woonplaats gestuurd en daarmee moeten ze de overboekingen makkelijk kunnen terugvinden. Laat ze zelf ook maar eens wat gaan doen. Nee hoor...weer aanmaningen!
Kerst: Ze dreigen met gerechtelijke stappen. Brief retour afzender gestuurd met daarin geschreven hoe het zit (betaald, wil niks meer van jullie horen; software is van de pc gehaald, emailadres gaat op spamlijst, post gaat ongeopend prullebak in!en deurwaarder? prima stuur maar, kosten zijn voor jullie)
12 januari: brief incassoburo: rekening is inmiddels opgelopen tot bijna 73,00. Ik moet binnen 8 dagen reageren. Nou dat valt ook niet mee...incassoburo is zo druk, je krijgt ze niet eens te pakken. 'Probeer het nog maar eens' krijg je te horen. Ik heb ondertussen wel de telefoonkosten! Na een paar keer toch iemand aan de lijn gehad, verhaal gedaan, de nodige gegevens verstrekt en ze zouden het uitzoeken. Hoe dit afloopt??? Nog geen idee.
Ik hoop er tenmninste niks meer van te horen...hooruit een excuus van Extrafilm maar dat zal er wel niet in zitten. Weet wel dat ik nooit meer bij Extrafilm bestel want bij elke bestelling krijg je gratis aanmaningen. Hele slechte zaak dat ze zelf niet even de moeite doen om het uit te zoeken en desnoods even te bellen zodat het recht getrokken kan worden. Tenslotte ligt de fout bij Extrafilm en niet bij mij. Nu moet ik mijn onschuld gaan bewijzen en hun boekhouding op orde gaan brengen ?....ja bekijk het even! Hoe dan ook ik betaal in geen geval !!
14-01-2006
Ronald
Helpdesk is niet beschikbaar met enige regelmaat en facturen worden niet juist afgehandeld waardoor er aanmaningen komen en er zelfs voor een bedrag van nog geen 10 euro er een deurwaarder gestuurd word..
Foto's zijn prima maar de afhandeling is ballen...de foto's waren allang betaald!!!..maar hun administratie is gewoon ballen dus!
Einde extra film!.....voor degene die het nog wel proberen..succes!....
03-11-2005
Nikki
De foto's waren met 2 werkdagen al binnen, kwaliteit/prijsverhouding naar tevredenheid.
Ik had een behoorlijke hoeveelheid foto's besteld en was van plan die in insteekalbums op te bergen....en daar ging het mis.
Door het afwijkende formaat van de foto's (even groter dan 10x15, dit komt door de verhoudingen van digitale foto's) gaat dat niet door.
Het 545 foto's en ik heb dus geen zin om die in te moeten gaan plakken.
Ik heb nog geen winkel (ook online niet) kunnen vinden waar insteek-foto-albums worden verkocht voor het afwijkende formaat.
Misschien dat iemand anders dat wel gevonden heeft en het kan melden?

Een andere bezoeker heeft inmiddels gemeld dat bij de Hema mapjes gekocht kunnen worden mapjes voor 15x11.5 foto's. (Arie bedankt!).
07-10-2005
Inge
Na problemen met kleuren van foto's bij de Hema en fotoquelle na bestudering van het comentaar bij de diverse afdrukcentrale's besloten om ze nu naar extrafilm te sturen.
Als proef heb ik via een actie via de Spits 100 foto's voor € 9.95 (voor dit bedrag ook thuisgestuurd) laten afdrukken.
De foto's zagen er goed uit. Daarna de rest van de foto's ingestuurd. Deze foto's waren ook goed van kleur.
Zijn wel op iets dunner papier afgedrukt dan bij de Hema maar dat maakt mij niet uit want ik ga ze toch in plakken.
De beloofde levertijd werd beide keren gehaald.
Wat ik erg makkelijk vind is dat je je foto's in delen naar een fotoalbum bij extrafilm kan sturen. Zo kan je honderden foto's insturen waarna je ze uit het fotoalbum kan bestellen.
Bij de Hema kan je trouwens maar maximaal 250 foto's insturen, daarna mag je voor de volgende serie weer € 0.99 startkostan maken.
Ik vond de prijs kwaliteit verhouding hier erg goed. Volgende keer gaan mijn foto's hier weer heen.
Trouwens je hebt hier volgens de website zelfs garantie voor het geval je de kwaliteit van de foto's vind tegenvallen.
25-08-2005
Kostijn
Goeie ervaring, het up-loaden en het uiteindelijk bestellen doet weliswaar lang(maar heb geen ervaring met andere aanbieders en het waren meer dan 400 foto's), maar de foto's zijn van goede kwaliteit en binnen 3 dagen aan huis bezorgd!! Top
19-08-2005
Jan
Ik heb nu drie keer mijn foto's door Extrafilm laten afdrukken. Over de kwaliteit van de foto's ben ik tevreden. Een enkele foto is wel 'ns wat minder qua kwaliteit (vergeleken met andere aanbieders), maar door de bank genomen is dit prima.

Problemen heb ik echter wel met de verzending en de klantenservice.
Slechts 1 van de 3 keer zijn de foto's binnen de beloofde 3 dagen bezorgd. De andere keren moest ik 4 dagen en 9 (!!!) dagen wachten. Toen ik per e-mail een vraag stelde kreeg ik eerst een datum te horen dat de foto's verzonden zouden moeten zijn. Omdat ik vond dat men niet inging op andere vragen die ik ook nog had, stuurde ik nog een mail, waarop ik nogmaals een reactie kreeg dat de foto's verzonden waren, alleen nu een dag later. Toen ik nog een paar dagen later mailde dat ik niets ontvangen had kreeg ik een reactie dat er vertragingen waren en nog even geduld moest hebben. Hadden ze nou die foto's verzonden of niet?! (Wederom werd op mijn andere vragen niet in gegaan.)
Vandaag een aanmaning ontvangen van een eerdere levering, terwijl ik die rekening al enkele weken geleden betaald had. Geprobeerd de klantenservice te bellen, maar krijg steeds een bezet-toon. Daarom wederom een mail gestuurd, benieuwd wat voor verhaal ik nu weer te horen krijg.

Extrafilm? EXIT-Film! In elk geval voor mij.
04-08-2005
Melle
Ik heb onlangs veel van mijn afdrukken af laten drukken bij extrafilm. Na een vergelijking met pixum moet ik zeggen dat de extrafilm foto's veel mooier qua kleur zijn afgedrukt. Het enige minpuntje van de extrafilmfoto's vind ik het dunnere papier wat ze gebruiken zodat de foto wat minder aanvoelt, maar aangezien ik alle foto's tyoch inplak vervalt dit bezwaar snel.
Kwaliteit=8,5
Service=8
04-08-2005
Jan
Omdat ik zojuist bijna 300 foto's bij Extrafilm heb laten afdrukken, lijkt het mij goed om mijn ervaring te melden. Hier komt ie:
De 280 foto's die ik liet afdrukken waren stuk voor stuk op prima kwaliteit. Geen afgevallen randen etc. Ik heb enkele fotos ook laten afdrukken bij de Hema: de kleurkwaliteit van Extrafilm was beter, hoewel dat verschil niet groot was. Ook over de service ben ik erg tevreden: de bestelling werd na 2 werkdagen keurig bezorgd. Erg voordelige tent: Ik betaalde nog geen 10 cent voor formaat 11 keer 15.
Over de site moet nog vermeld worden dat hij het soms slecht doet. Dat is lastig. Ook is het uploaden van fotos via Firefox vele malen lastiger dan via Explorer.
16-07-2005
Michelle
Ik heb mijn foto's bij extrafilm besteld. Ik was niet helemaal tevreden. Ik had de foto's van het Formaat 10 besteld, maar ik kreeg zonder iets te zeggen mijn foto's in het Formaat 11 thuisgestuurd. En over de kwaliteit was ik ook niet echt te spreken, de foto's waren veel te donker. Ook de afwerking was niet helemaal goed.
Ik bestel nooit meer bij extrafilm!!

Dit zijn mijn cijfers:
Kwaliteit: 5
Service: 5.

Later zijn de foto's opnieuw afgedrukt en toen waren ze wel goed.
13-05-2005
Joost
Sinds ik een digitale camera heb, heb ik bij verschillende fotowinkels mijn foto's laten afdrukken. De laatste keer heb ik dit bij ExtraFilm gedaan. Dit was een zeer goede ervaring. Ik had al in twee dagen (ipv de beloofde drie) mijn foto's thuis. Bovendien vond ik de kwaliteit van de afdrukken heel goed. Zowel qua scherpte als kleur.
Ik vond de foto's ook niet duur. Ik liet 100 foto's afdrukken (11x15) voor € 15,-. Ik zal ExtraFilm.nl dan ook zeker vaker gaan bezoeken.
16-04-2005
Irma
Ik had een bestelling gedaan van 2 keer 24 foto's. (pocket).
Na 3 dagen had ik mijn foto's in huis. Alleen er zaten nog andere foto's tussen. Erg slordig. Uit fatsoen heb ik met de klantenservice gebeld. Ik mocht de betreffende foto's zonder postzegel terug sturen (op de envelop hoeft al helemaal geen postzegel?). Geen bedankje voor de moeite. Ik hoop dat de desbetreffende mensen hun foto's nog hebben gekregen.
Ik bestel niet weer, wie weet waar mijn prive foto's terecht komen.
21-02-2005
Colette
Zie het artikel kwaliteitsvergelijking van Colette.
08-01-2005
Lisa
Prima! Loaden ging snel. En mijn bestelling had ik 3 dagen later in de bus. Je betaalt met acceptgiro en als je niet tevreden bent krijg je je geld terug.
01-01-2005
Leon
Helaas is de ontwikkeling van foto's niet zo snel als de beantwoording van de helpdesk. Het uploaden ging al zeer moeizaam. Kreeg de volgende dag een mailtje dat alles in kannen en kruiken was, en de zending zou binnen 2 dagen verstuurd worden.
Na 10 dagen nog niks binnen. Op een mail krijg ik de reactie misschien is er iets foutgegaan, kunt u ze nog eens versturen. Misschien iets foutgegaan???
Blijkbaar zijn ze niet in staat na te zoeken wat de status van een order is. Ik ga naar een ander toe!
24-12-2004
Bert
Gezien mijn tevredenheid over ExtraFilm heel erg positief is,wens ik volgende vermeldingen op te sommen:
Snelheid: s'avonds met mail verzonden - 2de dag s'morgens uitgeprint in de brievenbus.
Kwaliteit: optimaal tevreden. Natuurlijke kleuren + goede kwaliteit van foto-papier.
Prijs: is vrij laag + regelmatig zijn er toffe acties.
Evenwel moet ik vermelden dat de beoordeling uitgaat vanuit Belgie.
Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Levertijd 14 dagen
Grootste maat 90 x 120 cm
Bijzonderheden

Verzendkosten
€ 10,00

Betalingsmogelijkheden
PayPal, Creditcard, iDEAL
Hieronder staat een selectie van een aantal producten met bijbehorende prijsindicaties. De aanbieder heeft nog meer producten.
30 x 40 € 39,00
60 x 80 € 75,00


Gebruikerservaringen:
 
Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder controle van de gegevens bij de bron.
Wilt u ons met een e-mail informeren als u onjuiste informatie hebt gezien?