onlinefotoservices.nl Beginpagina | Zoeken | FAQ | Links | Bedankt! | Over deze site | Mail
Fout gevonden?
Foto kerstkaarten maken - persoonlijk en bijzonder
1e fotokaart is gratis - bij Kaartje2go

fujiprint

Website fujiprint

Ervaringen Geef ook uw mening / ervaring over fujiprint! Klik hier.

Bij de verschillende producten staan de ervaringen onderaan de pagina. Hieronder staan de gemiddelde rapportcijfers door onze bezoekers gegeven.

afdrukken van foto's:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.6.4
  service:n.v.t.n.v.t.

Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Afdrukcentrale Fujiprint
Levering filiaal
Levertijd 2 werkdagen
Bestelsoftware ?
Bestandsformaat JPEG
Extra opties
  • Grootste formaat is 20 x 30 cm
  • Digitale formaten mogelijk
Bijzonderheden
  • Als het formaat geen goede verhouding heeft, wordt de foto kleiner

Verwerkingskosten1.25
 
  • 10,2x15,2: 1-29 € 0,27. 30-49 € 0,25. 50-99 € 0,22. 100 en meer € 0,18.
FormaatPrijzen afdrukkenLevering
2550100200
9 cm7.50 13.75 26.25 51.25 filiaal
10 cm7.50 11.25 17.25 33.25 filiaal
11 cm8.50 15.75 30.25 59.25 filiaal
13 cm13.50 25.75 50.25 99.25 filiaal
20 cm41.00 80.75 160.25 319.25 filiaal
Bij de Prijscalculator kunt u zelf aantallen opgeven van verschillende formaten, waarmee het totaalbedrag wordt berekend.


Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.6.4
  service:n.v.t.n.v.t.
06-11-2005
Ben
Ik mag mij tot een van de sterke fotografen noemen aan de andere kant van de wereld en ben te vreden met fujiprint alleen was de vorige prestoprint iets beter.
14-01-2005
Anne-Mieke
Zie het artikel van Anne-Mieke over haar kwaliteitsvergelijking.
22-12-2004
Klaas
Bestelde kerstfoto's (afgehaald in Schalkwijk bij De Leeuw, een uitstekende fotozaak) met een witte, gerafelde rand, waar mijn man een aantal uren aan gewerkt heeft. Op het scherm kwam de rode rand daaromheen, bij afhalen vanochtend bleek de witte rand verdwenen te zijn ...... 75 stuks laat je niet meer overprinten (was al laat). De bedoeling is toch to get what you see? Waren teleurgesteld en mijn man merkte op dat hij het volgend jaar wel helemaal zelf doet! Jammer, maar logisch lijkt mij .....
Tevens zaten er enveloppen bijgesloten, waarvan geen melding werd gemaakt op site. Een telefoontje leerde uiteindelijk (filialen waren hiervan niet op de hoogte en wij wilden exacte buitenmaat incl. extra rand weten ivm kopen enveloppen ...) dat deze erbij geleverd werden ... Wij wisten het door telefoontje op tijd, iemand anders koopt ze zelf en zit met dubbele portie .....
Kon deze boodschap op Fujiprint-site niet kwijt, derhalve op deze manier.
19-10-2004
Renko
Nu ben ik geen kei op het gebied van het beoordelen van diverse online services voor digitale fotografie, maar nu met de nieuwe website van Fuji en een goede breedband verbinding heb ik geen problemen. Hooguit dat mijn provider het niet zo leuk vindt als ik zeer veel foto's overzend. Boven de 200 komt b.v. de terug melding niet binnen van Fuji dat je verder kunt gaan met het opgeven van de details van de bestelling, maar alle foto's zijn wel over. Een stapje terug in het programma en je kunt weer verder. De nieuwe site is goed verbeterd. Nu kan ik hele mappen met foto's in een keer overzenden.
De afdruk kwaliteit vindt ik uitstekend. Het interesseert mij dan ook niet of het al dan niet op Fuji papier is afgedrukt. Het eindresultaat dat geldt.
30-08-2004
Gerrit
Ik ben gewend om erg veel groot formaat afdrukken te laten maken. Dit laat ik meestal in het buitenland doen gezien de goede kwaliteit aldaar. Onlangs heb ik besloten om toch eens een goede leverancier hier in Nederland te vinden. Om een lang verhaal kort te houden. Heb 2 files ingeleverd om op 40x60 en 50x75 cm formaat af te drukken. Het resultaat ronduit schandalig. Ik weet waarover ik praat aangezien ik dezelfde files al vele honderden malen heb laten afdrukken met een altijd goed resultaat.
Heb vervolgens kontakt met Fuji opgenomen en kreeg als antwoord terug dat ik ook geen te hoge verwachtingen mocht hebben van de afdrukken afkomstig van wat ze zelf omschreven als hun low budget amateur-lijn. Voor de juiste afdrukken moest ik maar gebruik maken van hun vaklijn voor vakfotograven. Met andere woorden breng niks naar Fujicolor want het wordt niet eens met behulp van Fuji machines en op Fuji materiaal afgedrukt, en dit terwijl de prijs wel duidelijk hoger is.
03-07-2004
Danny
Ervaring vanuit Belgie: Heb 35 foto's geupload. In totaal ben ik daar ongeveer 2 uur mee bezig geweest waaronder enkele foutmeldingen waardoor ik kon herbeginnen. Dit gaat dus wel erg traag. Hopelijk komt daar verbetering in. Van het resultaat zelf ben ik wel tevreden, zuivere en scherpe fotos en goede kleuren. Juist het verlies van grootte van sommige fotos vind ik wel spijtig.
15-03-2004
Janine
Ik heb geprobeerd een serie van 25 foto's door Fujicolor site af te laten drukken. Tot 3x toe kreeg ik een foutboodschap na ongeveer 15 minuten uploaden. Dan vergaat de moed je wel!
27-07-2003
Anton
Ik heb foto's afgedrukt via Fujicolor en Pixum om een vergelijking tussen die twee te maken. De foto's van Fujicolor kwamen overeen met de afdrukken van de fotograaf. Kleuren, contrast en helderheid kwamen overeen met de originele foto's. De foto's van Pixum waren een stuk fletser en lichter van kleur. De foto's van Fuje Webprint kon ik binnen twee dagen al weer ophalen bij de fotograaf bij ons in het dorp. De communicatie met Fuje Webprint is zeer goed. Van de bestelling, de order en de gereedmelding krijg je een keurig emailtje. De foto's van Pixum hebben daarentegen meer dan een week op zich laten wachten.
 
Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder controle van de gegevens bij de bron.
Wilt u ons met een e-mail informeren als u onjuiste informatie hebt gezien?