onlinefotoservices.nl Beginpagina | Zoeken | FAQ | Links | Bedankt! | Over deze site | Mail
Fout gevonden?
Foto kerstkaarten maken - persoonlijk en bijzonder
1e fotokaart is gratis - bij Kaartje2go

henzoyourphotos

Website henzoyourphotos

Ervaringen Geef ook uw mening / ervaring over henzoyourphotos! Klik hier.

Bij de verschillende producten staan de ervaringen onderaan de pagina. Hieronder staan de gemiddelde rapportcijfers door onze bezoekers gegeven.

fotoalbums:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.6.4
  service:n.v.t.4.3
  software:n.v.t.7.1

Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Levertijd 5 werkdagen
Offline samenstellen
(bestelsoftware)
Ja
Album
  • Soort kaft: kunststof/leer
  • Hoe ingebonden: ingebonden
  • Max. aantal pagina's: ?
  • Bestelsoftware
  • Windows
  • Foto op volledige pagina
  • Bijzonderheden
  • Het is mogelijk om een foto op de kaft te plaatsen.
  • Binnen 14 dagen wordt het album geleverd in de winkel waar het besteld is (vanaf dat de foto's en de betaling binnen zijn).

  • Verzendkosten
    € 4.00

    Betalingsmogelijkheden
    Credit card, eenmalige machtiging
    Hieronder staat een selectie van een aantal producten met bijbehorende prijsindicaties. De aanbieder heeft nog meer producten.
    28x31cm 40 bedrukte pagina's en 18 blanco pagina's, 102 foto's voor € 49.95.


    Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
     laatste jaaralle ervaringen
      kwaliteit:n.v.t.6.4
      service:n.v.t.4.3
      software:n.v.t.7.1
    19-11-2012
    Sjaak
    Het is alweer een paar jaar geleden maar ook precies de reden waarom ik er geen albums meer bestel. Wat een dramatische kwaliteit. Vaak laat geleverd omdat men herhaaldelijk failliet gaat. Foto´s zijn donker, hebben een rode uitstraling en zijn niet helder. Klagen helpt niet, niet tevreden is pech hebben. Zonde van je geld...
    16-05-2011
    Leo
    na een aantal jaar opnieuw besteld maar ook deze keer is de bestelling net als de eerste keer niet correc tin behandeling genomen, eerste keer hadden ze de upload niet ontvangen maar wel het geld en zelfstandig niets alten weten na weken. dit keer he bik 2 albums besteld waarvan ik er na 1,5 week 1 heb ontvangen en van de andere niets meer hoor. mailen krijg ik geen reactie op, telefoontjes worden nieut beatwoord naar lang wachten wordt het gesprek verbroken en het antwoordapparaat blijft hetzelfde heralen... er is nog 1 wachtende voor u...
    25-01-2011
    Linda
    heb begin oktober 2010 een foto album formaat a3 besteld. Deze is nog steeds niet klaar. Ongeveer wekelijks gebeld sinds november 2010. Beloven steeds dat het een week later klaar is, maar er komt elke keer wel een andere 'smoes' waardoor het niet gelukt is. (verkeerd gegaan met lamineren, tnt heeft een fout gemaakt, andere leverancier etc.)

    Inmiddels wachten we nog steeds en hebben we er weinig vertrouwen in!

    Worden steeds netjes te woord gestaan, maar daar blijft het ook bij.
    09-11-2010
    MArtin
    voor ons nooit meer Henzo, ooit een album besteld en daar gebleven om eenzelfde uitstraling in alle albums te hebben. Maar het laatste album was bijna om te jangen. Kleuren rood en tot bijna zwart uitgevallen. Foto´s zijn totaal niet scherp geprint. Album retour gestuurd en we zouden een nieuw album krijgen. Krijgen wij gewoon dezelfde retour gezonden. Dit aangegeven maar ze blijven vol houden dat het opnieuw is gedrukt. We zijn er totaal niet tevreden over maar Henzo bied geen oplossing meer. Ze vinden dat het na opnieuw afdrukken op houd. Voor ons zijn wij met twee album´s 125 euro kwijt! Wat een slechter service!
    02-11-2010
    Maarten
    Geen goede ervaring met henzo. Ten eerste stuurde ze me een album met een verkeerde kaft (foto van vreemden erop). Die moest ik terugsturen. Vervolgens duurde het bijna drie weken voordat een nieuwe kreeg. 'we sturen u zsm een nieuwe'
    Dan de kwaliteit: foto zijn op zich zelf goed, maar papier is te dun en binding is ronduit lelijk. Ben weer terug bij Aldi.
    05-07-2010
    Robert
    Na 2 jaar weer eens een album van Henzo geprobeerd. De afdrukkwaliteit van dit album was iets minder goed dan de vorige keer. De foto's waren vooral in de schaduwpartijen te donker afgedrukt. Een aantal foto's had ik ook afgedrukt in een fotoboek bij een andere aanbieder, dus die kon ik mooi vergelijken. En bij die aanbieder waren de foto's wel mooi helder. De kleurtinten van de huidskleuren e.d. waren wel goed.

    Ik had het fotoboek afgedrukt als een album type Freestyle. Dan kun je de omslag volledig zelf aanpassen. Dit is heel mooi geworden. Hierbij zijn de kleuren wel in de goede helderheid afgedrukt. Ook had ik een verlopende kleur gebruikt en deze werd ook mooi egaal, zonder kleursprongen afgedrukt.

    Ik heb nu 3x een album Freestyle besteld, maar bij dit type heb ik nog nooit lege bladen voor of achterin gehad, waar sommige anderen over klagen. Alleen de schutbladen natuurlijk, maar dat is normaal.

    De levertijd van 7 dagen werd niet gehaald. Maar dat weet je van tevoren bij Henzo. Je moet gewoon iets meer tijd incalculeren.

    De software is wel verbeterd sinds de vorige keer. Toen liep het programma bij mij nog geregeld vast, maar dat is nu niet 1 keer gebeurd, terwijl ik nu foto's gebruik met veel meer megapixels.

    Kortom de binnenkant van het album zou iets beter kunnen. De buitenkant en de inbinding is mooi en de software is nu ook goed.
    29-05-2010
    Hendrik-Jan
    Zeer zeer zeer slecht. Na meerdere keren mailen waar het boek bleef 2 keer een kort antwoordt terug gekregen dat er iets fout is gegaan bij Henzo en dat het boek weer in productie wordt genomen. Zeer slechte communicatie over de status (helemaal geen). Via de algemene voorwaarden de overeenkomst laten ontbinden en geldt terug gevraagd. Hier stond namelijk in dat als je het boek na 30 dagen nog niet hebt ontvangen de mogelijkheid er is de overeenkomst te ontbinden. Dit is nu ook weer meer dan een week geleden en heb nog steeds mijn geld niet terug. Wat een toko zeg... 18 april besteld en nu is het 28 mei. De software is wel snel maar wat heb je daar aan als het boek nooit komt ???. Henzo bedankt voor nare ervaring. Zeker als het boek voor een bepaalde gelegenheid bedoeld is als cadeau. Dus ook hier hebben we snel weer wat anders moeten regelen. weer extra kosten dus. Mensen... bestel geen fotoalbum bij Henzo. Over de kwaliteit van het produkt heb ik geen mening want deze heb ik dus nooit gekregen. De service is slecht. De software en de bestelwijze zijn goed.
    18-01-2010
    Annelies
    Album kwam op tijd binnen. Software goed, maar ik vind hem iets te weinig mogelijkheden bieden. Kwaliteit album zonder meer goed. Klantenservice correct.
    Nabestelling ging ook zonder problemen en kwam ook op tijd binnen.
    Enige storende zijn de lege pagina's aan het begin en het eind van het boek.
    31-12-2009
    Annemarie
    Ik maak nu al 2 jaar fotoboeken en fotoalbums digitaal. Mijn ervaringen met Henzo zijn een tijdje wat minder goed geweest (levertijd), maar de laatste maanden is het weer goed.
    De software is gewoon de beste en makkelijkste die er is en de kwaliteit van de boeken en albums ook.
    De levertijd zou wat sneller mogen, hoewel dat de laatste keer ook erg goed ging.
    27-11-2009
    Marique
    Omdat ik zo tevreden was over de kwaliteit van mijn eerste Henzo-fotoalbum, heb ik er toch nog een gemaakt (ondanks de slechte levertijd-ervaring). En deze is wel keurig na 10 werkdagen bezorgd! Het gaat nu dus goed met Henzo! Dit tweede album ziet er trouwens ook weer heel mooi en professioneel uit.
    27-11-2009
    Rene
    Slechte ervaring met Henzo. In het fotoboek wat wij geleverd hebben zijn een 4-tal lege pagina's aan het begin en het eind van het boek geplaatst waar wij niet om gevraagd hebben. Na contact met support kregen we als reaktie : 'U kunt deze extra pagina's gebruiken om in het fotoboek extra herinneringen toe te voegen, zoals bijvoorbeeld vakantieherinneringen als toegangsbewijzen, uitnodigingen en menu's van een trouwdag of geboortekaartjes.' Echter willen wij helemaal niets inplakken ! Probleem zit blijkbaar in hun software en we hadden gewoon pech en moesten er maar mee leven. Voor ons geen Henzo meer.
    24-10-2009
    Marlies
    Even het verloop van mijn ervaring die ik hier eerder op de site heb geplaatst.
    Ik had gevraagd of men mij per mail wilde laten weten of ze het album hadden ontvangen. Dit hebben ze netjes gedaan met de mededeling dat ze het geld van het album zo snel mogelijk terug zouden storten. Dit is een paar dagen geleden ook gebeurd.

    Ik vond dit erg netjes en correct van Henzo.
    23-10-2009
    Marique
    Ik heb hier vorige week een reactie geplaatst over de slechte levertijd en service van Henzo. Wel, mijn album is vandaag dan toch binnengekomen! En ik vind het echt schitterend! Mooie sjieke kaft, mooi ingebonden, goede kleuren bij de foto's, mooi papier en ook de korreligheid van de foto's valt me erg mee. Die is zeker niet slechter dan bij de twee andere bedrijven die ik geprobeerd heb.

    En zoals ik al zei in mijn vorige reactie is de software ook heel fijn te gebruiken. Als de service en levertijd nu nog goed worden, is dit een erg goede optie voor je fotoalbums. Ik overweeg zelfs mijn volgende albums via Henzo te gaan maken. Dat had ik een week geleden nooit gedacht...!
    20-10-2009
    Marique
    Tja, helaas kan ook ik niet positief zijn over HenzoYourPhotos. Ik kan nog niets zeggen over de kwaliteit van het album. Ik hoop van harte dat het meevalt na het lezen van de reacties op deze site.. Maar ik kan er dus nog niets over zeggen omdat ik het album, na 4,5 week nog steeds niet in huis heb. Ik heb al flink gemaild met de klantenservice en steeds wordt beloofd dat het album er binnen een bepaalde tijd is. Maar steeds wordt die belofte ook niet nagekomen... Ik snap niet hoe een bedrijf met zo'n goede naam, zo slecht om kan gaan met de service naar haar klanten. De software is overigens erg goed, maar wat heb je er aan als je geen album krijgt? En ik ben dus, na de reacties op deze site, erg bang voor het resultaat.
    05-10-2009
    Marlies
    Onlangs heb ik twee boeken besteld bij Henzo. Jammergenoeg ben ik ook niet tevreden over de kwaliteit en de service van dit bedrijf. Ik moest erg lang wachten op het eerste boek wat ik maakte. Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of mijn order wel juist aangekomen was omdat ik de orderstatus niet kan volgen, omdat er iets mis was met het beveilingingscertificaat. Dit heb ik ook gemeld en hier is niet op gereageerd. Omdat Henzo bij professionele fotografen ook in de schappen ligt, dacht ik: Ik moet maar even geduld hebben. Na 3 weken werd het boek geleverd. Vol verwachting opende ik het pakketje, wat in een teleurstelling eindigde. De kwaliteit van de foto's was dramatisch en de afwerking van het boek was om te huilen. In de snede zaten witte randen en was het papier beschadigd, waardoor er witte randen in de snede zaten. Echt niet mooi. De foto's zagen er korrelig uit en of de kleuren waren veel te fel weergegeven of te donker. De zwart-wit foto's waren niet zwart-wit maar meer sepia of er zat een groene waas overheen. Ondertussen had ik het tweede album ook al besteld omdat ik ze het voordeel van de twijfel wilde geven. Tot mijn tevredenheid kwam het boek binnen de levertermijn binnen. Dit keer was het boek netjes afgewerkt, maar de kwaliteit van de foto's is wederom erg slecht. Over het eerste album had ik een klacht gemaild en ik kon het album retour sturen. Nu het tweede boek ook teleurstellend is, heb ik hen vriendelijk verzocht om het geld van het eerste boek op mijn rekening terug te storten. Ik weet niet wat ze hier mee gaan doen, ik wacht het af. Ik ga het album wel bij een ander bedrijf laten maken.

    Overigens, ik vond de software om het boek te maken erg prettig werken.
    31-07-2009
    Linda
    Ik heb twee fotoboeken bij Henzo besteld.
    Na contact met de vriendelijke klantenservice werd mij duidelijk gemaakt dat er kwaliteitsproblemen waren. Natuurlijk kan er altijd iets fout gaan. Er is mij uitgelegd dat ze er alles aan deden deze problemen op te lossen. Kwaliteit is natuurlijk het belangrijkste en ze willen een product leveren waar hun klanten jaren plezier van hebben. Daar ben ik het persoonlijk dan ook helemaal mee eens.

    Als ik onderstaande reacties lees vind ik dat sommige wel erg onaardig en onredelijk reageren. Bij ieder bedrijf kan dit gebeuren! Dit betekend niet dat Henzo geen goede producten levert of een slechte service heeft.
    Zij doen naar mijn idee hun uiterste best ons goed te behandelen. Dat er technische problemen zijn is gewoonweg onmacht.
    Ik heb ook ''lang'' moeten wachten op mijn bestelling maar het is niet het einde van de wereld als je bestelling later komt mensen!

    Ik zal zeer zeker nog veel meer bestellingen plaatsen. Ik ben erg tevreden over hun producten en ook de software is geweldig om mee te werken. De klantenservice heeft mij geweldig te woord gestaan en perfect uitgelegd wat de situatie was.
    31-07-2009
    Conchita
    op 27/7 een reactie geplaatst op deze site en een paar dagen later ontving ik dan eindelijk toch mn fotoboek.
    ook mijn boek bevatte een aantal lege bladzijdes. gelukkig zaten deze alleen helemaal voor- en achterin en is dit minder storend als tussendoor.
    ben blij dat ik nu mn fotoboek heb maar hier bestel ik niet weer.
    27-07-2009
    Moniek
    ik was voorheen altijd erg tevreden over de kwaliteit van de boeken en de levertijd. helaas is beide nu een drama

    wacht al twee maanden !!!
    heb het nu ingediend bij Radar.
    als er nog meer mensen zijn met klachten kun je het ook aan hen doorsturen, misschien dat ze er wat mee kunnen

    dit is wat ik aan radar gemaild heb:


    - op 9 mei 5 dezelfde fotoboeken besteld
    - mail ontvangen dat de order ontvangen is en z.s.m. volgt en dat ik deze op de site kan volgen
    - op de site was niks te vinden
    - na week mail gestuurd wat de stand van zaken is, niks gehoord
    - week later weer mail
    - 26 mei reactie ontvangen dat orders momenteel niet via de website te volgen zijn maar dat de order die week gereed komt
    - niets ontvangen, dus weer een mail gestuurd. voorstel gedaan dat ze in ieder gevan 1 boek crediteren voor het ongemak
    - 8 juni bericht ontvangen dat ze er inderdaad 1 zullen terugbetalen en dat de order die week zal komen
    - weer niks ontvangen. op 15 juni schrijven ze dat de order die week zal komen
    - 17 juni eindelijk pakketje ontvangen, zitten er slechts 4 in ipv 5 dus weer mail gestuurd
    - 18 juni bericht ontvangen dat 1 afgekeurd was en dat de wel wat willen leveren waar ik nog jaren plezier van heb, het resterende boek komt de volgende week
    - weer niks ontvangen, dus wederom een mail gestuurd
    - 30 juni reactie dat het heel vervelend is maar ze hun uiterste best doen, boek is bijna gereed
    - weer niks ontvangen gevraagd om in ieder geval dat boek dan ook maar terug te betalen
    - 7 juli bericht dat ze er al eens eentje terugbetaald hebben
    - ik reactie gestuurd dat dat was omdat ze toen met me eens waren dat het wel heel lang duurde maar nu zijn we weer een maand verder
    - geen reactie van henzo ontvangen. 14 juli zelf weer mail gestuurd dat ik die week het boek wil hebben en terugbetaling van de kosten van dat ene boek en een tegoedbon van 50 euro ivm het ongemak Als ik niks hoor, dat ik het dan naar de consumentenbond door ga sturen
    - 15 juli zat het eindelijk bij de post. maar klopte niets van ! lege bladzijdes er tussen, er slordig, als ze dan zo goed controleren, hadden ze dat zelf ook wel kunnen zien Dus weer een mail gestuurd
    - Geen reactie ontvangen. Vandaag zelf maar weer een mail gestuurd, met de opmerking dat ik het nu naar Radar en de consumentenbond door ga sturen
    - Ik vind het echt absurd dat ik na 2,5 maand n?g steeds het laatste fotoboek niet heb



    Elke keer excuses, maar ik schiet daar niks mee op. Wil gewoon de fotoboeken hebben.
    Het geld incasseren ze wel gelijk van je rekening

    Ze sturen wel elke keer een mail met aanbiedingen maar het lijkt er op dat ze het nu al niet aankunnen.
    27-07-2009
    Conchita
    na een eerdere goede ervaring met Henzo heb ik besloten weer een fotoboek bij hun te laten maken.
    dit keer helaas minder blij :(
    de eerste keer kwam alleen de betaling binnen bij Henzo en de bestelling niet.
    na kontakt gehad te hebben met Henzo, kon ik de bestelling nogmaals versturen en zij zouden de betaling daaraan koppelen zodat het goed kwam.
    de richttijd van 5 dagen was ondertussen verstreken maar nog geen album.
    de mailtjes naar Henzo werden steeds beantwoord dus nog geen argwaan.
    nu een maand later worden mijn mailtjes helaas niet meer beantwoord en begin ik toch te vrezen dat ik niet meer op dit album hoef te rekenen.
    waar ik nog het meeste van baal is dat ik eerst tijd heb gestoken in het maken van het fotoboek en ik helemaal uitkeek naar het resultaat en daarna nog eens al die tijd heb gestoken in het mailen naar Henzo.
    toch hou ik de hoop in de eerlijkheid van de mens en wacht ik hun reactie/fotoboek/teruggave geld af.
    27-07-2009
    Fred
    Ik sluit me bij deze maar aan bij voorgaande lotgenoten. Op 13 juni 2009 betaald, diverse mails van: in produktie, volgende week levering, sorry levering een week later. Jullie raden het al, tot vandaag nog steeds niks ontvangen.
    Nu woon ik niet ver van Roermond af dus ik denk dat ik aanstaande vrijdag eens even bij dat bedrijf aan de Keulsebaan 150 in Roermond binnenstap!
    27-07-2009
    Simone
    Wij hebben 26 mei 2 albums besteld en nog steeds niks ontvangen wegens techinische problemen, etc
    Wij hebben nu onze order geannuleerd en ons geld terug gevorderd.
    Helaas moeten we nu weer opnieuw beginnen.
    25-07-2009
    Bianca
    Heb eindelijk mijn boek binnen. Ziet er goed uit. Alleen jammer dat we er ruim 3 maanden op moesten wachten.
    08-07-2009
    Bianca
    Ik heb al eerder een melding gemaakt. Even stand van zaken nu. na vele telefoontjes ( elke dag weer bellen) kreeg ik op 2 juni te horen dat mijn bestand kwijt was. Ik moest het weer opnieuw zenden. ik kreeg ter compensatie wel mijn geld terug. Op 16 juni kreeg ik bericht dat mijn boek bij de productie vandaan was gekomen, maar dat het niet in orde was. Daarna niets meer vernomen. Dus vanochtend maar weer gebeld, maar er waren weer computer problemen. Wordt vervolgd.
    27-05-2009
    Maria
    Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn besteld fotoalbums in mei. Dat er eens iets mis gaat met een bestelling vind ik acceptabel maar HENZO negeert alle vragen over bestellingstatus, procedures van levertijd. Ze geven gewoon geen antwoord behalve:''het is verzonden naar u'' Wat ze me nu al 4 keer hebben verteld. Geen excuses, geen meedenken, geen uitzoeken. Dit was de eerste en laatste keer HENZO. Positief is echter dat hun slogan klopt. Keeping EMOTIONS ALIVE. Dat doen ze!
    27-05-2009
    Kim
    VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!

    Ik bestelde mijn album op 26 maart! Dat is nu bijna 2 maand geleden. Al een paar emails gekregen dat mijn bestelling verwerkt wordt, dat mijn album nu in de productie opgenomen is... En ga zo maar door. Mijn laatste 2 klachtenmails waren nogal gepeperd en sindsdien niets meer gehoord. Ik blijf echter proberen, in de hoop mijn album ooit nog te ontvangen, want de betaling met VISA is natuurlijk wel al doorgegaan. Echt een schandalige manier van werken!
    27-05-2009
    Marga
    Ik vind Henzo een drama bedrijf. Ga er ook nooit meer bestellen. Ik ben al vanaf 1 maart bezig om een boek te krijgen, op 11 maart is het geld al van mijn rekening afgehaald. Pas na drie mails kreeg ik eens reactie. Na een hoop frustraties kreeg ik een mail dat mijn bestelling in productie is. Ik heb nog steeds niks binnen. Ja, bij mijn volgende bestelling krijg ik 25% korting, die mogen ze houden, want het is mijn laatste keer dat ik er besteld heb.
    16-04-2009
    Bianca
    Ik heb op 17 maart j.l. een fotoalbum besteld bij Henzo. En tot nu toe niets meer vernomen. Ik heb al meerdere mails gestuurd en gebeld. Ben nu ook weer aan het bellen en zit al een uur aan de telefoon en heb nog niemand aan de lijn gehad. Is mijn eerste ervaring met Henzo en zeker ook mijn laatste.
    09-04-2009
    Marloes
    Ik heb wisselende ervaringen met Henzo De software en de mogelijkheden zijn prima. De service is echter zwaar slecht te noemen.
    Tot nu toe heb ik van de 4 albums die ik heb besteld er 3 ontvangen. De eerste na 5 weken en de 2de en 3de na ongeveer een week of 2.
    Het vierde album heb ik zo'n 3 weken geleden besteld. Deze verscheen alleen niet bij mijn bestellingen op mijn account bij henzoyourphotos.nl. Hierover heb ik nu al meerder malen (de eerste keer zo'n week of 3 geleden) gemaild naar Henzo, maar helaas nog steeds geen reactie van hun kant :-(
    Ik heb wel de standaard bevestigingsmail gekregen (met bestelnummer), maar ik weet verder dus niet hoe het ervoor staat met mijn album.
    Op de website staat vermeld dat je voor vragen ook telefonische contact op kan nemen, er staat alleen nergens een telefoonnummer!
    De enige reden om nog bij Henzo te bestellen is wat mij betreft de kwaliteit van de software en het product.
    De service is echt ronduit slecht en wordt voor mij steeds meer een reden om op zoek te gaan naar een andere aanbieder. Iemand suggesties?
    03-04-2009
    Rob
    ik heb nu al maanden twee klachten bij henzo liggen. Ik bestelde er heel veel (rond de duizend euro per jaar) maar als je een klacht hebt wordt je echt als een hond behandeld. Van mij krijgen ze helemaal niks meer! Ik nog wel van hun! zo rond de 150 euro heb ik nog te goed. Ik heb nu aangifte gedaan bij de politie van oplichting (op aanraden van mijn jurist). Mooi product, goede software maar erg slechte service - sorry... helemaal geen service. Hoe maak je je eigen product kapot?
    27-02-2009
    Debora
    ik vind henzo een verschrikking ik ben nu al 43 dgn na betaling aan het wachten op me fotoboek en ik kan mails blijven schrijven maar dat werkt ook niet ben in de laatste mail erg boos geworden en ik wacht al 8dgn op reactie. niet normaal vind ik het ik hoop dat het nog goed komt en inderdaad de dames bij henzo zijn zeer vriendelijk! (waren ze dat ook maar in de mails)
    26-01-2009
    Mariska
    Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaring met Henzo. Het enige dat ik jammer vind is dat het programma niet onthoudt welke foto's ik al gebruikt heb. De foto wordt in eerste instantie wel afgevinkt, maar zodra ik het product opsla, verdwijnt het vinkje. Ik ben nu verder aan het shoppen op zoek naar een aanbieder die dit probleem niet heeft. Albelli vind ik ook goed, maar daarvan vind ik dat het programma te kleine letters heeft, het is moeilijk leesbaar. Henzo vind ik veel gebruikersvriendelijker, maar als ze dat probleem van het (niet) afvinken van de foto's niet oplossen, dan zijn ze mij kwijt. Het kost me gewoon iedere keer te veel tijd. Of heeft iemand misschien een andere oplossing?Mariska
    16-12-2008
    Ton
    Op 15/10 heb ik 2 fotoalbums besteld en betaald.
    Op 14/11 heb ik een zending ontvangen
    De ze nding was echter niet compleet. Ik heb namelijk slechts 1 album ontvangen.
    Op 15/11 een mail ge stuurd waarin ik vraag naar het 2e album.
    Op 19/11 een antwoord ontvangen waarin staat dat henz o uitstel van betaling heeft gekregen, en dat naar een oplossing gezocht wordt.
    Op 24/11 maar e ens gebeld.
    En als antwoord gekregen dat henzo een doorstart maakt. Eea worsdt uitgezocht, en i k ontvang mail
    Op 26/11 weer gebeld, want ik krijg geen mail
    Het was druk werd verteld, maar de bestelling moest maar opnieuw gemaakt worden.
    Op 30/11 weer gebeld. Hetzelfde antwoord, maa r het duurt wat langer

    Op 10/12 weer gebeld.. het wordt eentonig

    Hoe staat het met d e betrouwbaarheid van Henzo???
    23-10-2008
    Dennis
    Ik heb nu tweemaal een album bij Henzo besteld. Het eerste album was acceptabel. Aan het tweede album ben ik door de software wisseling tot driemaal toe opnieuw moeten beginnen. Ik heb hier enorm veel tijd in gestoken gezien de vele mooie mogelijkheden. De flexibiliteit is mooi, maar ik geef tegenwoordig toch de voorkeur aan blurb.com.
    Het gedrukte eindresultaat was een totaal fiasco. Zwartwit foto's hebben kleurzwemen, dus ze zijn zwart-groen of zwart-blauw (natuurlijk ook mooi, maar niet wat ik besteld heb). Verder zijn de afdrukken grof van structuur en verschilt de kwaliteit per foto op een bladzijde. Ik ben zelf fanatiek fotograaf en ben geen amateur m.b.t. kleurprofielen. Veel foto's zijn te rood of te geel afgedrukt. Ik krijg spontaan slechte zin als ik het album bekijk.
    Na telefoninsch contact met Henzo kreeg ik de indruk dat ze problemen hebben met hun drukker. Na veel moeite mocht ik het exemplaar terug sturen, maar het vervangede album was al niet veel beter. Dit was tweemaal maar nooit meer.
    Mijn conclusie: Henzo maakt kwalitatief de beste albums, maar heeft de slechtste afdrukkwaliteit. Dus je slechte foto's gaan heel lang mee. En waar gaat het nu uiteindelijk om? Juist, mooie foto's, niet een goed album.
    De consumentenbond komt in hun laatste test van dit jaar tot soortgelijke conclusie.
    16-10-2008
    Monique
    De Henzo fotopuzzel van 20 x 30 cm bestaat uit 60 puzzelstukjes. De puzzel is, afhankelijk van de geplaatste foto, geschikt voor echte puzzelprofessionals en beginners (zo stond het op de site).

    Bovenstaande had ik dus besteld en ik krijg een puzzel van 112 stukjes.
    Ik mailde onderstaande:

    Er staat duidelijk dat de puzzel uit 60 stukjes bestaat en ik krijg een puzzel van 112 stukjes, allemaal kleine stukjes. Deze puzzel is als kado voor een kind bedoeld, maar dit krijgt het kind nooit in mekaar gezet.
    Ik heb al met Henzo in Roermond gebeld en ben heel vriendelijk te woord gestaan door Kelly, dit meisje is heel beleefd tegen de mensen aan de telefoon heb ik wel ontdekt, dat mag ook gezegd worden.
    Maar ik wilde dit toch nog even laten weten via de mail, ik ben dus echt teleurgesteld in mijn bestelling. Ik had deze puzzel als kado besteld, ik moet morgen naar een kinderverjaardag en nu kan ik nog wat anders gaan kopen.
    De puzzel is me schijnbaar niet gegund, voordat ik bij jullie had besteld had ik bij kruitvat online besteld en daar kreeg ik de puzzel en daar ontbrak 1 stukje van. Deze heb ik dus teruggebracht en toen ben ik via internet gaan zoeken waar ik nog meer zo?n puzzel kan laten maken en toen kwam ik op jullie site. Ik was blij dat ik een puzzel van 60 stukjes vond en nou krijg ik toch alles kleine stukjes, dit mag eigenlijk niet gebeuren.
    Ik durf nu niks meer te bestellen, omdat ik toch niet datgene krijg wat ik bestel.

    Dan krijg je van hun nog een lullig antwoord terug:

    Er zijn nog geen klachten over ontvangen terwijl deze wel gewoon besteld worden. Maar we hebben het uitgezocht en het klopt inderdaad dat het op internet verkeerd staat vermeld. Onze excuses hiervoor.

    aantal puzzelstukjes van A4 puzzel is 112 ipv 60
    aantal puzzelstukjes van A3 puzzel is 264 ipv 108

    Nou, ik bestel er dus niks meer.
    23-09-2008
    Peter
    Inmiddels drie keer een album bij Henzo besteld. De bestelsoftware van Henzo is uitstekend en de beste die ik heb gezien. Erg gemakkelijk en veel mogelijkheden. Volgorde van foto's (niveau omhoog of omlaag) is wel goochelen en niet echt doorzichtig.
    De kwaliteit van de foto's is goed (soms wat donker). Bij een groot album is de fotokwaliteit prima, bij een kleiner album zien vooral de wat kleiner afgedrukte foto's erg toch wel erg rasterig uit. Op het randje, eigenlijk net niet acceptabel.
    Een van de albums heb ik teruggestuurd omdat foto's buiten het kader vielen bij een van de gebruikte schaduw effecten. De 'herdruk' heb ik nog niet mogen verwelkomen. Wat daarbij wel opvalt is dat het vooral allemaal lang duurt. Vier werkdagen voordat je een retournummer hebt, dan opsturen, dan een paar werkdagen voordat je een reactie krijgt en een oplossingssuggestie (in mijn geval, album opnieuw aanbieden na update software) en dan kom je weer in de gebruikelijke 7-9 werkdagen cyclus voor levering. Kortom, je bent zo een maand verder. Dat is simpelweg te lang.
    29-08-2008
    Cor
    Ik heb 4 maanden geleden een fotoalbum door Henzo laten maken. Het was mijn eerste album en speciaal gemaakt voor mijn ouders vanwege een mooie gelegenheid.
    Na lang zoeken en vergelijken koos ik voor Henzo. De kwaliteit van de foto’s vind ik het belangrijkst, daarnaast moet je het album ook mooi kunnen indelen en opmaken.
    Henzo kwam redelijk goed uit de diverse testen. Het programma van hun is erg gebruiksvriendelijk en biedt veel mogelijkheden. Ik wilde ook per se een groot album (30x30), zodat ik de indeling van de foto’s meer kan variëren (de A4 formaten vind ik te beperkt, je kunt de foto’s niet echt leuk indelen).

    Helaas was de het resultaat ronduit slecht. De kleuren waren niet juist en er waren ook een aantal foto’s niet binnen de kaders geplaatst. Verder (indeling, kaft, schaduw, papierdikte) was uitstekend. De service van Henzo was goed. Ik kon het album retourneren en kreeg een nieuwe. De nieuwe was nog slechter (te donker, nog steeds geen juiste kleuren en niet alle kaders waren juist geplaatst). Bovendien was de kaft van het retourgestuurde boek opnieuw gebruikt (vind ik niet erg, zolang het maar niet zichtbaar is en dat was het wel). Servicedesk gebeld en een bijzonder vriendelijke en begripvolle dame gaf aan dat ze het erg vervelend vond en dat ik een nieuw album kreeg. Het derde exemplaar was acceptabel (helaas nog steeds een aantal foto’s buiten de kaders en de kleuren waren net acceptabel).
    Nu ben ik op zoek naar een bedrijf waarbij het wel allemaal klopt. Helaas valt alles wat CEWE software gebruikt voor mij af. Het programma van CEWE kent te weinig mogelijkheden (o.a. geen schaduw). De kwaliteit mag dan volgens anderen goed zijn en dat is nodig als uitgangspunt, maar je hebt meer nodig om een album te maken waar je echt met plezier doorheen bladert.

    Deze mail is ge-cc-ed naar Henzo. Ik hoop dat dit leidt tot kwaliteitsverbetering. Daarna wordt ik weer klant van hun.
    Ps. 100% zeker dat het niet aan de kwaliteit van mijn foto’s lag.
    04-07-2008
    Robert
    Ik heb nu 2x een fotoalbum besteld bij Henzo. De eerste in februari en de 2e in mei 2008. Tussen deze 2 fotoboeken zit een aanzienlijk kwaliteitsverschil. Het 2e album is perfect. In het eerste album zijn bij een aantal foto's de huidtinten veel te rood afgedrukt. De scherpte van de afdrukken en de kwaliteit van het papier vind ik te vergelijken met Kruidvat en Aldi. Wat Henzo wel als groot pluspunt heeft boven andere aanbieders is dat de foto's worden afgedrukt in een echt fotoalbum (niet in zo'n dun boekje) waarbij er ook nog een eigen foto op de albumomslag kan. Het is de vraag of zij nu de kwaliteit echt verbeterd hebben naar wat ik bij mijn 2e fotoboek kreeg, of dat de kwaliteit wisselend is. Wat ik gezien heb bij mijn laatste album is perfect, het eerste boek is matig.

    Verder nog een paar opmerkingen:
    - Als je kiest voor een achtergrond achter de foto's, dan stopt de print bij de binding en gaat het blad wit verder. Hierdoor krijg je op de naad tussen de 2 bladzijden een wit streepje. Dit is vooral storend bij een zwarte achtergrond. Bij het 2e boek had ik een lichte achtergrond gebruikt. Dat ziet er al veel beter uit.
    - Als je een computer hebt met weinig geheugen loopt de software geregeld vast. 256 MB is te weinig.
    - Een mooie mogelijkheid van de software vind ik dat je bij het bekijken van het voorbeeld ook in kunt zoomen, zodat je heel precies kunt bekijken hoe een blad eruit ziet.
    - Ook heel handig is dat de randen van een foto 'magnetisch' zijn waardoor je heel makkelijk foto's met elkaar kunt uitlijnen.
    - Het is niet mogelijk om teksten uit te vullen, wat bijvoorbeeld wel kan met de Aldi software.
    - Nadeel van een album is wel dat je aan een vast aantal pagina's vast zit. Je moet dus van tevoren bedenken of je hier je foto's in kwijt kunt.
    - Heel mooi is de mogelijkheid om effecten mee te geven aan een foto, bijvoorbeeld een schaduwrand, een kader of zelfs een verschroeide rand.
    - Bij het eerste boek was de levertijd 3 weken. Bij het 2e boek precies de beloofde 7 werkdagen. Dus ook de service lijkt verbeterd.
    22-03-2008
    Rob
    Daar ik graag complete reisverslagen maak, en hier nogal veel energie insteek, verwachtte ik natuurlijk ook 'n behoorlijk resultaat. Henzo heeft die belofte helemaal waar gemaakt; de gebruiksvriendelijke software en de algehele kwaliteit is voor mijn Close-up XL album helemaal top gebleken. Ben van plan om hier ook mijn A4 hardcover fotoboeken te gaan maken; je kan hierbij het aantal pagina's naar wens varieren. Wat de levertijd betreft: die was voor mij snel genoeg.
    07-03-2008
    Nancy
    Ik heb voor de tweede keer een album besteld bij henzo, Vorige keer een 21x21cm fotoalbum, die echt perfect was. Nu een Close Up XL album met foto op kaft.
    En ik ben dit keer erg teleurgesteld, de kaft is werkelijk prachtig, en het papier is lekker dik, maar de fotos aan de binnenkant zijn wazig, ( terwijl ik een 8 megapixel camera gebruik ), kleuren zijn gelig en groen.
    Wat ik ook een nadeel vond is dat je niet meer dan 40 bladzijdes kan maken.
    Ik kies nu toch ook voor een andere aanbieder, helaas.
    05-03-2008
    Trudy
    Het laatste album kreeg ik toegestuurd: alles veel te gekleurd:Knal blauwe ogen daar waar grijs-blauw origineel. Blauw water werd groen-blauw. Met veel tegenwerking mocht ik het album terugsturen. (In het verleden ook al een album terug gestuurd)
    Enkele dagen geleden opnieuw ontvangen....... knudde!!! Dit is beslist het laatse wat ik daar heb besteld.!!
    05-03-2008
    Corinne
    ik ben heel tevreden over de software en ook over de service. Al een paar producten gemaakt en alles ging goed. Met 1 product wel een probleem gehad bij de verzending van het bestand, terwijl ik wel al had betaald. Super vervelend dus. Maar het is goed gekomen: ik kreeg een mail over wat ik moest doen om het toch verzonden te krijgen zonder opnieuw te hoeven betalen. Niks te klagen dus. Bij een vriendin van mij: ook alles OK. Hoe kan dat dan, al die negatieve berichten die ik hier lees? Andere kennis van mij had een keer heel lang moeten wachten op een bestelling en kreeg toen uiteindelijk het product en ook geld terug, als genoegdoening.
    29-02-2008
    Judith
    Ik wacht momenteel al 4 weken op mijn Henzo-album. Ik had er twee besteld; een A5 -formaat (deze had ik na een week al binnen!) en het grootste album wat ze in hun assortiment hebben zitten. Maar helaas tot op heden nog geen album gezien. Ik heb natuurlijk al verschillende mailtjes gestuurd, maar daar wordt of niet op gereageerd of ik krijg een standaardreactie terug van " er zit een fout in het productieproces, u album wordt zo spoedig mogelijk verwerkt". Helaas van mij geen punten voor Henzo. Ik blijf bij Fotobuch!
    29-02-2008
    Mary
    Bestelsoftware: prima. Zeer snel. Gemakkelijk om een album in elkaar te zetten. Vergeleken met Albumprinter: hun software is bijzonder traag als je van alle mogelijkheden gebruik wilt maken.
    Maar dan de service... heb mijn boek 28 januari opgestuurd en ik heb nog steeds niks, nada... Krijg helemaal geen of pas na ruim een week antwoord op mails. Gelukkig kun je bellen, maar ook dan... weten ze niks. Fout in de produktie, alle albums moesten terug... ja, en dan? Waar hangt mijn boek? Kunnen ze geen antwoord op geven. Ik krijg al 2 weken te horen dat mijn boek vóór het eind van de week binnen is. Maar nee hoor, weer niks. Daarnet nog eens gebeld... Deze week moeten alle boeken die herdrukt moesten worden binnen zijn. Als ik maandag nog niets gehoord heb dan rest er maar 1 ding: geld terugstorten. Dan vraag ik me af... is dat mét rente? Ze hebben mijn geld al 5 weken! En dan kan ik dus weer van voorafaan beginnen met het in elkaar draaien van het boek, maar dan wel bij een andere leverancier uiteraard. Henzo? Dit was eens maar nooit weer!
    24-01-2008
    Richard
    Omdat ik altijd Henzo albums gebruikte en Henzo in diverse tests als beste naar voren kwam, ben ik eind 2007 gestart met mijn eerste album. Dat was met de inmiddels oude Henzo programmatuur. Toen ik halverwege was, kreeg ik bericht dat HenzoXL werd geintroduceerd en dat ik het album binnen 5 dagen met de oude software afronden om hem nog te kunnen laten afdrukken. Dat ging ik niet redden dus moest ik alles opnieuw doen met HenzoXL (geen conversie mogelijk). Natuurlijk heb ik geklaagd maar het was een voldongen feit (klantonvriendelijk ten top). HenzoXL had allerlei nieuwe mogelijkheden maar is ook op diverse punten weer een achteruitgang. Ik heb mijn opmerkingen als 'punten ter verbetering' ingestuurd naar Henzo. Pas na wat aandringen kreeg ik een zeer terughoudende reactie. Na wat wennen heb ik een mooi album in elkaar gezet met gebruik van veel van de mogelijkheden van HenzoXL. Mijn verwachting was hooggespannen. Een paar dagen geleden het album ontvangen (na een kleine 3 weken). Het resultaat vind ik zeer teleurstellend en mijn gezinsleden gaven (niet beinvloed) dezelfde reactie. Het is een hartstikke leuk album geworden. De pijn zit 'm in de kwaliteit van de afdruk in het algemeen en de foto's in het bijzonder. Ze zijn vaak te donker afgedrukt, de kleuren zijn in veel gevallen onecht/onnatuurlijk, ze wekken allemaal de indruk niet scherp te zijn en het gehele blad straalt iets uit van een eigen afdruk op een oude deskjet, Vooral als je schuin invallend licht hebt dan ziet alles er vlakkerig/vlekkerig uit. Ondanks dat de software verreweg de meest mogelijkheden biedt, ga ik op zoek naar een leverancier die de foto's in een hoge kwaliteit afdrukt.
    31-12-2007
    Mello
    Hierbij de ervaring die ik afgelopen weken bij HenzoYouPhotos heb opgedaan. U mag deze ervaring plaatsen op uw internetsite OnlineFotoServices. Helaas heeft Henzo weinig geleerd van de mailtjes van Gert (12-12-2007) want ik heb dezelfde ervaring met de promotiecode. De promotiecode werkt gewoon niet. Inmiddels heb ik 4 emails verstuurd maar geen reakties van Henzo ontvangen. Het is in mijn ogen gewoon onbeschoft door niet te reageren op serieuze klachten van klanten. De software die Henzo gebruikt is prima. De producten die ik tot nog toe bij Henzo besteld heb zien er ook prima uit. De levering werd later geleverd dat Henzo beloofd. Henzo beloofd 7 dagen. Levertijd was 9 werkdagen, 11 kalenderdagen. Mijn waardering voor Henzyourfotos is de volgende. Kwaliteit 7.5; Service 4.0; Software 7.5 Wat is kwaliteit en goede software waard met zeer slechte service, te lange levertijden en het negeren van klachten van je klanten?
    31-12-2007
    Nancy
    De bestelsoftware van Henzo vind ik de beste van allemaal, Het heeft veel mogelijkheden, is makkelijk in gebruik, en zeer snel, ook goed vind ik dat je de pagina in mooie voorbeelden kunt bekijken. Verder gaat het bestelproces wat langzaam, maar dit kwam denk ik doordat ik veel fotos had. Na 12 dagen kreeg ik netjes het album thuis gestuurd, het gaat hier om een 21x21cm album, met foto op de kaft.
    Het album is wat klein, maar zeer mooi, de kaft is werkelijk prachtig, en de fotos en tekst aan de binnenzijde zijn heel mooi. Wat jammer is dat donkere fotos een beetje wegvallen als je een donkere achtergrond kiest, maar de rest is echt heel mooi. Ik ben zeer tevreden over het album, zeker omdat ik van te voren wat nerveus was over de kwaliteit, door de vele slechte recensies die ik over Henzo heb gelezen. Dat was dus voor niets, want ik kan nu een zeer mooi en profesioneel babyalbum aan mijn familie laten zien.
    12-12-2007
    Hanneke
    Ik heb kort geleden een Fotoalbum bij Henzoyourphotos gemaakt met hun nieuwe software HenzoXL. Echt kei gaaf! De nieuwe software heeft ontzettend veel nieuwe mogelijkheden en leuke effecten. Ik heb 2 keren contact gehad met de klantenservice en steeds was degene die ik sprak super vriendelijk en hebben ze me goed geholpen. Verder vind ik de Fotoalbums van Henzoyourphotos ook verreweg de mooiste en degelijkste.
    12-12-2007
    Gert
    Was blij dat ik software ontdekte waarbij eigen foto's "wazig"als achtergrond te gebruiken was. Henzo prog zag en ziet er best wel goed uit en ik was op zoek nadat wij verkeerde-mindere albums van andere hadden gekregen.
    Verrast was ik begin deze week, 3 of 4 december dat ik een gratis aanbod kreeg van henzo om het kleinste album samen te stellen. Deze geste had een waarde van 10,- Kon dus eea perfect zelf aanschouwen. Een promotiecode werd mee gestuurd. Album had ik snel klaar en opsturen maar. Maar toen.... promotiecode niet geaccepteerd zegt de site van henzo. Dus mailen, geen reactie, dus nogmaals aangezien de deadline van 6 dec er bijna was. Geen reactie. Vreemd dat ik dit verwachtte. Vandaag 7 dec een kort mailtje dat het jammer was dat het niet werkte en dat de actie tot 6 december liep. Niet waarom het bij mij niet lukte of sorry u krijgt alsnog de kans om dit te doen aangezien u voor de datum al een reactie stuurde!
    Nee jammer jammer, slechte service dus.
    Wil men een klant kring hebben-houden- krijgen dan zullen ze ook voor de indivuduele klant het goed voor moeten hebben. Gelukkig kan ik nog genoeg mensen om me heen dit vertellen.
    07-12-2007
    Marijke
    Het is inmiddels 5 weken geleden dat ik mijn luxe foto-album bij Henzo besteld heb. Hun programma om het album te maken, werkte niet zo goed en ik heb er dan ook een hele avond over gedaan om het voor elkaar te krijgen!
    Tot op heden nog steeds niets ontvangen en op mijn emails wordt niet gereageerd. Het geld is ook al 5 weken geleden naar hun rekening over geboekt en is meteen van mijn rekening afgeschreven.
    Ik ben dan ook totaal niet te spreken over hun service-verlening en ik heb niet betaald voor de kat z’n kut en ik hoop dat ik alsnog mijn album ontvang waar ik recht op heb!!!
    Service: nul komma niks.
    Bestelsoftware: beneden niveau
    Kwaliteit: weet ik niet, nog steeds niets ontvangen!
    07-12-2007
    Rob
    Ik kan nog niet oordelen over de kwaliteit van het boek maar dat komt omdat ik er al een tijd op zit te wachten. Op mailtjes wordt niet gereageerd maar het geld was wel snel overgeschreven.
    27-11-2007
    Judith
    N.a.v. de vraag van Peter. AH Fotoservice gebuikt ook de software van www.IPLabs.de, het is wel een andere versie, de knop effecten (kaders) ontbreekt.
    23-11-2007
    Peter
    Een pracht van een programma met alles erop en er aan. Alleen de service van dat bedrijf is niks.
    Duurt veel te lang (tot op heden 3 weken nog niets ontvangen) en houden zich niet aan de telefonische afspraken en reageren niet op je mail.
    Ze gebruiken nu een nieuw programma (photo genie 2.2) en dat werkt heel goed in alle opzichten. Ben er wel achter wie dit programma heeft gemaakt en dat is een duits bedrijf ( www.IPLabs.de ). Ik ben nu op zoek naar een andere drukkerij die dit programma ook gebruikt want iplabs zelf is geen drukkerij maar een software fabrikant.
    Misschien iemand die dat weet?
    29-08-2007
    Karin
    Ik heb getwijfeld of ik wel aan het maken van een digitaal album zou beginnen. Veel werk, en vast niet zo mooi als echte foto's.
    Vanaf het moment dat ik ermee aan de slag ging werd ik echter steeds enthousiaster. De mogelijkheden die je hebt zijn gigantisch. Omdat je zelf je indeling kunt maken en de grootte, de uitsnijdig en het model van je foto's kunt bepalen kun je spelen met de lay-out tot hij perfect is. Ik heb veel paginagrootte foto's opgenomen in het album, geprojecteerd tegen een iets verbleekte versie van dezelfde foto op de achtergrond. (Echte vergrotingen laten afdrukken en inplakken deed ik in het verleden bijna nooit, veel te duur). Ook heb ik ingescande plaatjes en dingen van het internet opgenomen in mijn album. Het programma werkt (bij mij) als een treintje. Is nooit vastgelopen en heeft nooit onverwachte resultaten gegeven.
    Het eindresultaat was erg gaaf. Het is zo veel leuker om door te bladeren dan een geplakt album. De kwaliteit viel me ook heel erg mee. Daar ben ik zelfs enthousiast over. De foto's waren een tikkie donkerder dan ik had verwacht maar dat deed aan het totaal eigenlijk weinig af. Qua omslag is net een ouderwets foto-album maar dan met een eigen foto op de omslag.
    De verbeterpuntjes die ik zou willen zitten aan de software kant:
    - Het zou handig zijn als je (reeds opgemaakte) pagina's kunt verplaatsen
    - Het zou handig zijn als je een 'ongedaan maken' knop had waarmee je de laatste aanpassing kunt terugdraaien.
    - Het zou fijn zijn als je per 2 pagina's kon werken. De 2 pagina's die tegenover elkaar liggen kun je dan als een geheel opmaken. Vooral met de uitlijning en achtergrond is dat nu lastig.

    Ook de levertijd die in mijn geval 3 weken was vond ik wel heel erg lang dat kan je er toch van weerhouden om ervoor te kiezen.
    17-04-2007
    Susan
    Ik ben geen fotograaf maar ben zéér onder de indruk van Henzoyourphotos en de Henzo Imager. Natuurlijk zijn de Henzo-albums ietsje duurder, maar een Ferrari of Porsche zijn ook duur, toch ? En mijn groot blauw CloseUp album is zéker een Ferrari onder de Digitale albums ! Een stukje nederlandse kwaliteit en innovatie waar we trots op kunnen zijn, zelfs tijdens mijn vakantie in Z-Afrika kwam ik Henzo-albums tegen in een winkel ! Henzoyourphotos blijkt ook de eerste te zijn met je eigen persoonlijke omslag. Met de juiste camera instellingen, scherpe foto's en een goede belichting krijg je een perfect resultaat met de Imager. Tijdens inslepen van de foto's kan je deze nog aanpassen in kleur, vorm, sepia, zwart-wit enz enz, de aut. correctie is ook een aanrader. De mogelijkheden zijn legio en je fantasie krijgt de vrije loop. Mijn tweede album was als cadeau bedoeld en door mijn werk kwam ik in tijdnood. Na uitleg aan het support team kon ik zelfs in het aankomende weekend email-support krijgen op een afgesproken tijdstip. Ze zouden hun uiterste best doen ivm de levertijd maar konden natuurlijk niets garanderen. Binnen 7 dagen was het album gereed en mijn cadeau een succes, derhalve niets dan lof ! Mijn CloseUp album staat over tig jaar nóg fier in mijn boekenkast te pronken ! Zeker een aanrader.
    12-04-2007
    Christina
    Ik heb in februari een album en kalender besteld bij Henzoyourphotos. Ik had er al veel over gehoord, maar zelf nog niks besteld. Nou, schitterend werkelijk!!! Het album is heel mooi. Mooi gebonden, goede kwaliteit van de foto's en een zeer klantvriendelijke helpdesk. Ik kwam er niet helemaal uit met de software toen ik bezig was met het album. De mevrouw aan de telefoon heeft me alles uitgelegd en precies gezegd wat ik allemaal moest en kon doen. Heel prettig.
    De kalender is ook prachtig geworden! De kwaliteit van de foto's is heel goed en de bladen hebben een mooie glans. Je kunt bij elke dag een stukje tekst erbij zetten. Je kunt dus al alle verjaardagen erbij zetten e.d.
    Ik zal zeker nog een keer iets bestellen bij Henzoyourphotos. Ze hebben ook andere dingen die mij heel leuk lijken om te maken. Ik zag op de site ook een poster en agenda. Ga ik zeker binnenkort ook eens bestellen.
    25-01-2007
    Laurens
    Na een klein jaar gepauzeerd te hebben, toch maar weer een Henzo Close-Up album laten maken.
    Ik ben zeer tevreden.
    Men heeft kritiek van gebruikers ter harte genomen, de bar code op de eerste pagine is verhuist naar ergens achterin.
    De tekst op de front cover staat niet meer over de foto heen, maar staat nu links verticaal.
    Ook de afdruk kwaliteit is goed, was er de vorige keer nog korrelige lucht, dit keer was het OK.
    De software vind ik wat minder, alhoewel ook hier verbeteringen zijn doorgevoerd(vlgs mij is het sneller geworden, met name als je over de helft met het vullen bent).
    Het blijft lastig om het lettertype door het hele album heen consistent te krijgen, dit zou eigenlijk een 1 knops functie moeten zijn.
    Ook zou het leuk zijn als b.v. het aantal bladen gevarieerd kon worden.
    Beoordeling:
    Afdruk kwaliteit 9
    Service 8
    Software 6
    20-12-2006
    Gerrit
    Aantal malen luxe fotoalbum laten maken met uitstekende resultaten en ruim binnen de termijn de levering. Compliment aan Henzo!!
    M.b.t. softwareprogramma heb ik wel enkele opmerkingen: - opslaan onder dezelfde naam kan niet; daardoor veel bestanden;
    - verwisselen van pagina's lukt niet. Dat betekent erg goed uitkienen hoeveel foto's je wilt gebruiken en hoeveel ruimte je nog hebt. Als je erachter komt dat een pagina eigenlijk beter een stuk naar voren kan worden geschoven heb je pech want dat kan dus niet. Dit kon ik bij bijvoorbeeld HEMA wel doen.
    25-08-2006
    Arnim
    Ik heb het type Close-Up besteld. De buitenkant is gewoon in 1 woord: Prachtig!
    Op de eerste bladzijde staat in de rechteronderhoek een barcode. Ach, het stoort me niet zo erg. De kwaliteit van de foto's laat helaas te wensen over. Het lijkt op kleurenfoto's zoals ze vroeger in een krant gedrukt werden, een beetje korrelig waardoor het scherpte verliest. De originele grootte van de foto's in mijn album zijn opgeteld meer dan 100Mb. In de upload sessie naar Henzo bij de bestelling is er echter maar 22Mb verstuurd. Dit geeft dan ook denk ik goed weer waarom de fotokwaliteit niet al te hoog is. Jammer. Ik wacht met mijn volgende bestelling totdat de printkwaliteit de kwaliteit van "normale" digitale afdrukken evenaart.
    31-07-2006
    Gerrit Jan
    Ik heb een album gemaakt met Henzo Imager (type Smart) waar ik totaal niet tevreden over ben.
    De korrelgrootte van de foto's is enorm zichtbaar en op de eerste pagina heb ik 1 grote foto staan en men presteert het om daar een barcode uit de foto te laten steken (is voor de verwerking van het album) Nergens vind je vermeld dat deze barcode op de eerste pagina wordt gedrukt , dus pas op met bestellen, of je moet het mooi vinden zoals dit door Henzo wordt gedaan.
    Ik had dit kleine album voor een tante uit Australie gemaakt (aandenken aan de bruiloft van m'n dochter) en je weet niet wat je ziet als je de eerste pagina opslaat een kneibel van een barcode die rechts uit de foto steekt. Lijkt totaal nergens op.
    Ik had al een ander (groter album) gemaakt met 40 pagina's, en daar had ik godzijdank even mee gewacht met bestellen, om het resultaat te bekijken van dit SMART - album.
    Dit bestellen daar gaat dus niet meer door.
    Het berichtje wat ik aan Henzo heb gestuurt, wordt nietszeggend afgedaan met de woorden:"

    Geachte heer, mevrouw,

    Op pagina 1 van de album-inhoud wordt de product-barcode afgedrukt. Deze barcode is altijd aanwezig in verband met onze productie-automatisering. De positie van de code staat vast.

    Helaas kan, bij een vrije opmaak variant, de barcode door een eventueel aanwezige foto en of tekst vallen.

    De gevolgen hiervan hebben we proberen te beperken door de code zo veel mogelijk aan de buitenzijde van de pagina te plaatsen.

    Hierbij onze excuses als dit voor uw product een hinderlijk resultaat oplevert.

    Met vriendelijke groet,

    Het Team van HenzoYourPhotos.com"

    terwijl ik toch wat meer coulance van hen had verwacht, maar helaas ze zijn uit op de snelle winst en niet uit op tevreden klanten, Jammer dat dit zo moet.
    29-07-2006
    Edwin
    Kwaliteit: nog niet bekend
    Service; vind 14 dagen wel erg lang
    Software; op zich prima, alleen ik mis opslaan als, waarmee je iedere keer kan opslaan onder andere naam.
    Ik had de pech dat mijn netwerk verbinding slecht raar deed en dus ik dacht snel opslaan, fout, gaf ie een of andere fatale error. Hele album corrupt! Weken van werk naar de knoppen!
    Sindsdien maar in explorer; copy paste en in een nieuwe map gedaan. Als een soort backup. Als het dan fout gaat kost het je hooguit een paar uur.
    15-07-2006
    Ron
    Henzo net zulke rommel als phototools.
    Je komt er aan het einde van je album achter dat er niet genoeg geheugen is.
    Je krijgt een error en drie uur werk naar knoppen.
    Ik ben ze zat allemaal.
    12-05-2006
    Loes
    Tot heden hebben wij drie verschillende soorten boeken besteld: TicTac, Henzo en Pixbooks. Over het resultaat zijn wij redelijk tot zeer tevreden. Toch enkele opmerkingen waarom de een wel/niet tov de ander (uiteraard persoonlijk getint).
    TicTac: ingebonden, heel mooi, kan ook heel groot, en voor kennissen van ondergetekende je van het. Echter gebonden aan paginaopmaak van TicTac, zowel wat de plaatsing van de foto's als wat de teksten betreft, en dat is mij te beperkt. Zij waarschuwen voor mindere foto's, zodat je die wel of niet kunt laten uitvoeren.
    Henzo: mijn persoonlijke voorkeur, vanwege de mogelijkheden en de "klassieke" albumuitvoering, maar toch niet voor herhaling vatbaar vanwege het feit dat er 8 blanco pagina's achterin het album zitten. Met de reden van Henzo "daar bestaat structurele behoefte aan" heb ik nogal moeite. Het bijplakken van toegangsbiljetten, plattegronden, vind ik inderdaad een heel goed idee, tenminste op de plekken waar dit thuis hoort (tussen de foto's) en niet aan het eind van het boek. Het lijkt mij haalbaar om hiermee rekening te houden bij de opmaak. Bovendien zou het verplaatsen van opgemaakte en nog niet opgemaakte pagina's een groot pluspunt zijn, wat nu niet mogelijk is. Maar de uitvoering van eigen achtergronden (evt vervaagd) in combinatie met al dan niet ingekaderde foto's, ovaal, rond, enz. vind ik ronduit schitterend.
    Pixbook: fraai, hoogglans. Ideaal voor zakelijk toepassingen, maar privé geef ik de voorkeur aan (zijde)matte uitvoering. Je kunt een album per onderwerp maken en achteraf samenvoegen tot één geheel. Bovendien vind ik een ingenaaid album mooier dan een met pinnetjes of spiraal.

    Dus eigenlijk zoek ik de combinatie van TicTac, Henzo en Pixbook .... voor privé-toepassingen.
     
    Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder controle van de gegevens bij de bron.
    Wilt u ons met een e-mail informeren als u onjuiste informatie hebt gezien?