onlinefotoservices.nl Beginpagina | Zoeken | FAQ | Links | Bedankt! | Over deze site | Mail
Fout gevonden?
Foto kerstkaarten maken - persoonlijk en bijzonder
1e fotokaart is gratis - bij Kaartje2go

photobox

Website photobox

Ervaringen Geef ook uw mening / ervaring over photobox! Klik hier.

Bij de verschillende producten staan de ervaringen onderaan de pagina. Hieronder staan de gemiddelde rapportcijfers door onze bezoekers gegeven.

fotoalbums:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.8.3
  service:n.v.t.8.5
  software:n.v.t.7.8
afdrukken van foto's:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.7.4
  service:n.v.t.5.4

Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Afdrukcentrale Photoways
Levering post
Levertijd 5 werkdagen
Bestelsoftware Windows, Mac.
Papiersoort Kodak Edge
Bestandsformaat JPEG
Extra opties
  • Grootste formaat is 20 x 30 cm
  • Foto index print
  • Online foto album
  • Digitale formaten mogelijk
Bijzonderheden
  • Voorheen bekend als Pixdiscount.
  • Fuji Frontier afdrukkast.
  • Betaling: creditcard; iDEAL; eenmaikge machtiging. Uiteraard gaat het via iDEAL of creditcard het snelst.

Verwerkingskosten0.99
VerzendkostenStaffelprijzen.
 
  • 10 cm voor € 0,06.
FormaatPrijzen afdrukkenLevering
2550100200
9 cm4.48 5.98 10.48 18.98 post
10 cm4.48 5.98 10.48 18.98 post
11 cm4.98 6.98 12.48 22.98 post
13 cm7.23 11.48 21.48 40.98 post
15 cm8.98 14.98 28.48 54.98 post
20 cm15.23 27.48 53.48 104.98 post
Bij de Prijscalculator kunt u zelf aantallen opgeven van verschillende formaten, waarmee het totaalbedrag wordt berekend.


Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.7.4
  service:n.v.t.5.4
04-01-2012
Rina
goede kwaliteit van de afdrukken
04-01-2012
Anne-mie
Ik heb pas een keer besteld maar het was best ok !
07-12-2011
Alie
Geweldige foto's hebben we ontvangen zeer duidelijk en snelle verzending zeker een aanrader voor iedereen
07-12-2011
Thijs
Goede kwaliteit en snelle levering. Na een kleine fout bij het betalen (eigen fout) ben ik super geholpen door de klantenservice. Deze nam ook gelijk de telefoon aan en had het probleem ook gelijk verholpen. Dus al bij al zeer tevreden.
25-11-2011
Gerard
Goode prijs/kwaliteit verhouding
01-11-2011
Gerard
Goede afdrukken, mooie kleuren en haar scherp.
Het aan raden waard.
01-11-2011
Nick
Top kwaliteit foto's

Volgens afspraak precies op tijd ontvangen.
19-10-2011
Regina
Perfecte foto's, van te voren al ingelicht of de kwaliteit vd foto in orde was, zodat je zelf de keuze had om de foto wel of niet af te drukken.
Kortom, snelle levering en uitstekende kwaliteit.
14-10-2011
Jan
Snelle levering, mooi en stevig papier, afdrukkwaliteit prima.
28-09-2011
Aida
zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
snelle levering van het product
28-09-2011
Like
zeer goed, de afdrukken waren van uitstekende kwaliteit en de levertijd was erg snel
16-09-2011
Esther
Foto's zijn helemaal goed, alleen de verzendtijd vond ik wat lang, ruim een week na het bevestigingsmailtje dat alles verzonden was.
Verder, erg tevreden!
16-09-2011
Carla
Gaat heel erg gemakkelijk
foto's uploaden is zo gebeurd
snelle verzending,en mooi resultaat
07-09-2011
Eva
Snelle en correcte afhandeling van 100 afdrukken!
Mooi verpakt ontvangen; echt een aanrader!
19-08-2011
Victor
Heel erg mooie fotoafdruk op bijzonder 16:9 formaat (15 x 27 cm)! Prettige, mooie, goed verzorgde website. Uploaden van foto ging makkelijk. Binnen 7 dagen werd de foto bij mij thuisbezorgd in keurig stevig kartonnen verpakking. Ik ben erg tevreden :-)!
12-08-2011
Wil
zeer mooie foto,s en goede service
08-08-2011
Ina
Het was een heel goede service, de foto's waren heel snel geleverd.

Ik raad iedereen aan, om de foto's daar te bestellen.
29-07-2011
Ron
Website gaf aan dat fotokwaliteit slecht was. Waren echter proffesionele foto's en zagen er na afdruk perfect uit. Levertijd (1 week) vindt ik aan de lange kant. Verder wel erg tevreden over het eindresultaat!
29-07-2011
Patricia
Mooie foto's! Van goede kwaliteit; mooie glans en duidelijke weergave. Ik ben daarom positief over Photobox want er zijn aan mij goede producten geleverd.
14-07-2011
An
mooie foto's en snel bezorgd
14-07-2011
Hetty
Er was een leuke actie van Photobox: maximaal 100 afdrukken voor • 0,01. Ik heb daar gebruik van gemaakt (voor een vriendin van me) en het resultaat was verbluffend! Prachtige foto's in een mooi formaat en: inderdaad, één euro en nog wat verzend-kosten Alleen de levertijd was wat lang. Er ging een week overheen tussen bestelling en aflevering, maar ja, dat kan een keer gebeuren. Zeker als het helemaal uit Engeland moet komen?? Ik houd Photobox zeker in de gaten voor een volgende bestelling.
14-07-2011
Simone
Goede, scherpe en kleurechte afdrukken. Snelle levering. Stevig en veilig verpakt. Verder geen contact gehad met de klantenservice. Alles was naar wens.
14-07-2011
Jolanda
Goede, snelle service
27-06-2011
Nicole
Prima!!

Snelle levering en mooie en goede kwaliteit.
Met mij hebben ze weer een nieuwe vaste klant erbij!
27-06-2011
Jacqueline
De afmeting van de foto's (10x15) en de afmeting van de digitale foto's is verschillend waardoor er van sommige foto's een belangrijk deel niet is afgedrukt.
Sommige foto's zijn erg licht van kleur.
18-06-2011
Ria
Weer een stapel foto's van Photobox, weer mooie en heldere afdrukken. Het bestellen gaat eenvoudig en aflevering ook weer prima.
17-06-2011
Angela
Erg mooie foto's, goede kwaliteit. Hele snelle levering.
16-05-2011
Wim
Afdrukken zijn mooi Fotoboek ook alleen het duurt wel even voor je ze in huis hebt

Na het bestellen van 2 posters bleek er een niet in orde te zijn hierna klanten service gebeld en ze sturen gelijk een nieuwe afdruk op.
16-05-2011
Ria
Mooie foto's, snelle verzending en prima verpakt. Dit keer kreeg ik de foto's in papier thuisgezonden, normaal altijd in handige doosjes. Via een snelle klantenservice gebeld en heb ik de doosjes alsnog nagezonden gekregen.
16-05-2011
Mon
Snelle service/ levering vaak al na 3 dagen het bestelde album in huis, mooie kwaliteit albums, kleuren voldoen aan verwachting.
Snelle reactie bij vragen via de mail.
Software werkt makkelijk.
Aanrader!
16-05-2011
Miranda
Op 13 april voor de 1e keer besteld, 14 april bevestiging dat de foto's klaar en onderweg waren. Op 27 april nog steeds niets ontvangen. Gisteren ook al gebeld, moet ik vandaag terug bellen, omdat er nog steeds niets binnen is. Willen ze ze opnieuw gaan bestellen. Daar heb ik geen tijd meer voor. Moet ik al mijn bankgegevens doormailen (hoezo veilig?) om mijn geld terug te krijgen. Dus dit was mijn eerste en allerlaatste ervaring met Photobox. Ik ben absoluut geheel zwaar ontevreden.
25-01-2011
Marie-Jose
Geweldige ervaring.
Prima verpakt zodat de foto's onbeschadigd aankomen bij mij thuis.
Ik ben erg tevreden en de prijs/kwaliteit verhouding is goed.
06-01-2011
Bep
Ik ben bijzonder tevreden over photobox.
Kwaliteit van de afdrukken is prima en
de levering van de foto's gaat correct.
De website, althans het gedeelte over fotopacks, vind ik onduidelijk.
24-12-2010
Oli
Slechtste Fotoservice ooit !!!!
Niet gebruiksvriendelijk, Actiecode gekocht bij Ibood werkt niet, Enkel via Email te bereiken...
Pff een echte afrader die Photobox !!!
24-12-2010
Erika
ik vind de fotos geweldig! goedkoop, snel gelevered.. top service..

helaas had ik ook een foto boekje besteld, een kleine voor oma om te hebben. Deze was wel heel erg klein.. oma kon de fotos niet eens zien.

dus top service met fotos.. minder bij de foto boek.. die vond ik voor de maat trouwens wel erg duur.
09-11-2010
Ko
Mooie fotos, snelle levering, ook klantenservice per e-mail is prima - ze hadden een verkeerd formaat geleverd, nml. 9,5x12,5 ipv 10x15, maar hebben kosteloos nieuwe fotos afgedrukt en gestuurd in de juiste maat, zonder moielijk te doen.
Minpunt is alleen verzendkosten, je betaald meer daarvoor dan voor de fotos, waarschijnlijk omdat de afdrukcentrale in Frankrijk zit.
27-09-2010
Riet
Mooie duidelijk sprekende kleuren,
en ook natuurlijk erg voordelig.
Alleen de afwikkeling duurt wat lang.
20-07-2010
Leo
Prima kwaliteit, service en snelheid van leveren.
05-07-2010
Marjoke
De site is duidelijk en makkelijk in zijn navigatie.
De klant wordt precies op de hoogte gehouden hoever het proces van de foto's is en binnen een paar dagen (er zat een weekend tussen) waren de foto's binnen.
Goed verpakt en een goede kwaliteit.
Het enige wat ik jammer vind is dat ik foto's genomen met een mobiel niet kon laten afdrukken.
30-05-2010
Altjo
Ik wil hierbij ook mijn mening geven over Photobox!!
Ik ben met vele mensen eens dat de service werkelijk schandalig is en de manier hoe ze met mensen omgaan!!
Heb ook betaald via een overschrijfformulier,afgeschreven via Bibit van mijn rekening,maar ze blijven volhouden dat ze tot op heden helemaal niks ontvangen hebben.
Heb zelfs een kopie gestuurd van betalingsafschrift maar nooit ontvangen daar in Frankrijk,terwijl ik zeker weet dat het wel gebeurd is!!
Ze houden je gewoon aan het lijntje!!
Vanaf begin april besteld en afgeschreven maar in juni nog steeds geen foto's ontvangen, zijn verder ook niet bereid om consesies of iets dergelijks te doen!!
Ik maak hier nu werk van via Trosradar of kassa en roep iedereen op dit nu ook te doen.
11-02-2010
Gerjan
Wij hebben eind november voor ruim 55 euro foto's besteld. Voor het eerst liep de betaling via Bibit Internet payment. Hierbij is het geld zoek geraakt. Zij willen ons afschepen met een derde van het bedrag als tegoed en we moeten de bestelling opnieuw plaatsen.
01-02-2010
Siegfried
Bestelling van foto's en kalender uitgevoerd en dit betaald.
Ze hebben helaas de betaling zogezegd nooit ontvangen, terwijl het geld toch van de rekening is gegaan met de juiste mededeling / referentie.
Geen telefoonnummer te vinden.
Na het lezen van jullie comments wordt het precies wel tijd dat er actie ondernomen wordt. Klacht wordt ingediend op juridische dienst van testaankoop.

1 raad: foto's bestellen? -> Extrafilm
Ik vind dat die nog goeie kwaliteit leveren en heel snelle levertijd
28-01-2010
Rob
Foto's besteld en betaald maar nooit ontvangen. Ook op e-mails wordt niet gereageerd.
28-07-2009
Carina
ik wil dit echt aan ieder vertellen laat hier geen fotos bewerken je mag wel betalen maar krijg geen foto heb verschillende mails gestuurd een enkele keer heb ik als anwoord binnen 24 uur een antwoord te ontvangen maar ben inmiddels vier weken verder geen antwoord maar ook geen foto s dus keuze snel gemaakt vertel het verder een ga waar je wel iets voor je geld krijg
16-07-2008
Maurice
Vervolg op ervaring van 7 juli 2008:
ik zou jullie nog op de hoogte houden over mijn onderhandelingen met photobox. Wederom NEGATIEF na 11 dagen kreeg ik eindelijk antwoord op mijn mail en wat beweren ze? Dat ik nog niet betaald heb, nou ik weet niet wie zijn adminstratie niet klopt, maar ik heb wel degelijk betaald!!! Mijn rechtsbijstand is me inmiddels tegemoet gekomen, het bedrag was natuurlijk voor hun te laag om daar echt iemand op te zetten dus ze hebben mij het bedrag vergoed, dus financieel gezien kost het me niks, maar toch vind ik het onuitstaanbaar!!!
09-07-2008
Wailen
Ik zie over photobox overwegend slechte ervaringen. Ben ik de enige die hier geen last van heb? Heb tijdje geleden ook 400 prints genomen, geen probleem met betaling of bijschrijven van credits gehad. Twee bestellingen gedaan van deze 400 credits (inmiddels alle 400 verbruikt). Levering was redelijk snel 4 dagen. Maandag besteld en vrijdag in huis. Kwa fotokwaliteit vind ik de kruidvat nog steeds een van de beste, voor photobox geef ik een 6.
07-07-2008
Maurice
Ik had gewild dat ik voordat ik bij photobox.com een pakket van 400 foto's had besteld, eerst bij google had gezocht naar photobox klachten dan had ik geweten dat het oplichters zijn! Ik kan dus ook niet in contact met hun komen en mijn krediet wordt ook niet bij mijn account bijgeschreven.Ik kan nu dus gewoon geen foto's bestellen terwijl ik er wel voor heb betaald!
Een mail met verzoek tot geld teruggave heb ik naar photobox gemaild, ze hebben er nog niet op gereageerd. Ik kreeg wel in ene binnen 10 minuten een overzicht van mijn bestelling met een krediet nummer. nou amehoela, ik ben er nog nog niet klaar mee en omdat ik er volgens mijn rechtsbijstand binnen 7 dagen van af zou moeten kunnen ga ik daar zeker voor! Ik houd jullie op de hoogte.
24-06-2008
Wil
Inderdaad oplichters. Zelf ben ik al sinds 17 mei bezig om foto's te krijgen.Maar ok krijg geen foto's, geen geld terug en al helemaal geen reactie. A-sociaal en onbeschoft. Ik heb dit voorgelegd aan kassa, als jullie dat nu ook doen, dan doen ze misschien eerder iets en wordt het op tv behandeld. Dat zou natuurlijk helemaal goed zijn voor die bandieten daar in Frankrijk
02-06-2008
Erik
Heb 6 dagen geleden 42 afdrukken 20x30cm besteld. Omdat 3 a 4 dagen levertijd beloofd waren ging ik ervan uit dat ik mijn afdrukken wel binnen 5 dagen zou hebben. Heb tot op heden nog niets ontvangen.
Heb ten eerste geen orderbevestigings-email ontvangen. Geld is 4 dagen geleden afgeboekt. Kreeg gisteren een email waarbij men in het engels schreef dat ze geen geld ontvangen hadden. Hoe?! Wat?! Of ik met mijn bank wilde praten. Heb direct een boze e-mail teruggestuurd dat het geld al 3 dagen eerder was afgeboekt. Heb (oh ironie) natuurlijk nog geen antwoord ontvangen. Nooit doe ik nog zaken met dit zooitje oplichters!
Fijn dat ik hier tenminste mijn beklag kan doen. Dat lucht enigszins op! =)
02-06-2008
Ta
Mijn ervaringen met Photobox zijn werkelijk om te huilen (ik baal er ook van dat ik andere ervaringen met deze organisatie niet eerder heb gelezen)

.. intussen wacht ik dus nog steeds op mijn bestelling. Vorig jaar heb ik twee van die zogenaamde 'pakketten' aangeschaft, 400 foto's 11x15 voor 19,99. Sinds februari heb ik geprobeerd ruim 800 foto's up te loaden, wat voor erg veel problemen zorgde. Na een aantal foto's liep het upload-programma vast, zelf als ik maar een aantal foto's tegelijk probeerde. Naar aanleiding hiervan heb ik een mail gestuurd of er nog een andere mogelijkheid was om de foto's te uploaden. Na 3 weken kreeg ik eindelijk een reactie, met de mededeling:

'We are so sorry that we haven't been able to answer your mail until now. We have been changing staff in our Dutch team so we have for the moment only the possibility to answer in English and we are sorry for the inconvenience.'

Uiteindelijk zelf maar naar een andere oplossing gezocht, en 13 maart jl. was het dan eindelijk gelukt om alle foto's up te loaden, en de bestelling te plaatsen. Wat mij wel gelijk opviel, was dat bij het invullen van het afleveradres enkel de mogelijkheid 'Belgium' te selecteren bij 'land'. Ter verduidelijking had ik achter 'woonplaats' The Netherlands aangegeven. ... Maar dit mocht niet baten. Op 23 maart ontving ik het volgende bericht:

'We recive today your last Order N° 4734297 returne ,because the adress was not correct. I really precead to have again your complet adress to send back your last Order to you. We thank you for your patience and understanding.'

Direct hierop heb ik een e-mail gestuurd, met het 'juiste' adres, en de opmerking dat het me inderdaad was opgevallen dat dit fout had kunnen gaan.
Inmiddels heb ik meerdere e-mails gestuurd, en vorige week zelfs een klachtenbrief, maar tot op heden nog geen reactie. Terwijl mijn bestelling gewoon bij hun klaar ligt!
Een telefoonnummer is ook moeilijk te vinden, maar zojuist heb ik onderaan een bevestigingsmail een telefoonnr gevonden (voor andere gedupeerdeen): 0 899 780 185 (du lundi au vendredi de 9h à 21h, 1,35€/appel, puis 0,34€ la minute). Uiteraard tegen een hoog tarief en waarschijnlijk zullen ze alleen frans spreken, maar ik ga zeker maandag bellen!

Photobox... een echte afrader!
24-01-2008
Veronique
Nooit bestellen bij dit bedrijf!! Ze reageren niet op de mail als er iets fout gaat met je bestelling en er staat nergens een telefoonnummer! Ik heb er ruim 500 foto's besteld die ik op 13 december 2007 binnen zou krijgen (stond in hun mail) en ik kreeg ze pas op 19 januari 2008, ruim een maand later! In de tussen tijd heb ik ze 3 keer gemaild waar mn foto's bleven en nooit antwoord gekregen! De foto's zelf zijn ook niet eens goed! Het papier is dun en er zitten allemaal golven in, ook de verpakking was gescheurd!Waardeloos bedrijf! Ik heb ze een mail gestuurd met deze klachten en dat ik mn geld terug wil, maar heb nog steeds geen antwoord.... Ik ga gewoon weer naar de Blokker :)
03-01-2008
Sander
Goede foto's, geen kleurafwijkingen of onscherp afgedrukt enz. Snel in huis, ondanks dat ze helemaal uit Frankrijk moeten komen. Enige wat ik jammer vind is dat de foto's niet op het beloofde Kodak papier afgedrukt worden maar op slap Fuji papier van mindere kwaliteit...
16-10-2007
Iris
24 September fotobestelling geplaatst. Vandaag dinsdag 9 oktober nog steeds niets mogen ontvangen! 5 werkdagen moet waarschijnlijk zijn 5 weken? In het afschrijven van mijn geld waren zij wel snel. Wacht nog op reactie op mij "klacht". Als dat ook weken in beslag gaat nemen .......
Eerste tevens laatste keer Pixdiscount voor mij.
Cijfer: 3. Kan nog lager worden! (ook i.v.m. dure verzendkosten! deze maakt de aanbieder zeker niet tot de goedkoopste. TNT Sneller en voordeliger en prima kwaliteit)
08-10-2007
Els
Voor het eerst foto's via internetprogramma Picasa geupload en naar Pix-discount gezonden. Deze stond boven aan de lijst met de goedkoopste foto afdrukken.
Ging allemaal prima. De eerste 100 foto's zou ik gratis ontvangen, let wel op: Verdeeld over 5 bestellingen, dus maar 20 afdrukken gratis. Mooie kwaliteit en goede bezorging. Ik kreeg direkt een mail met de bestelling plus nummer en de prijs. Na enkele dagen kreeg ik een mail met de mededeling dat mijn bestelling met een ander nummer en een hogere prijs verzonden was. Verschillende malen gemaild, geen reactie. Gelukkig waren het de goede foto's.Nu wil ik de tweede keer weer 86 foto's af laten drukken, komt pix-discount niet meer op de lijst voor bij Picasa. Na veel terug zoeken bij mijn verzonden mails en vele nieuwsbrieven, die ik inmiddels ontvangen heb, wilde ik dus weer bestellen. Helaas de site werd alleen maar zichtbaar in het Frans. Herhaalde keren gemaild dat mijn Frans niet optimaal is en dat ik Nederlandse ben.Ik kreeg never nooit iets terug, wel nog steeds die Franse nieuwsbrieven, waar ik helemaal geen zin in heb.
Ik laat pix-discount stikken en heb nu bij Pixum.nl besteld, ik kan alles in het Nederlands lezen, mijn moers taal. Ik hoop dat nu alles wel vlekkeloos verloopt en... ik kreeg nu de eerste 30 foto's gratis. Wel... eenmalige machtiging, maar ik hoop dat ik het kan vertrouwen.
16-08-2007
Martine
ik heb op 14 juli 100 verschillende foto's besteld... waren 2 pagina's.... vandaag heb ik 100 foto's binnen gekregen... snelle levering en zeer goede kwaliteit... helaas hebben ze 1 pagina met 50 foto's 2 keer afgedrukt.... zit ik dus met dubbele foto's en mis er 50... ben nu op zoek naar een telefoonnummer, maar is dus nergens te vinden... denk niet dat ik hier nog een bestelling plaats....
20-07-2007
Wendy
Prachtige kwaliteit foto's alleen zijn de portokosten flink gestegen. Erg aantrekkelijke prijzen voor het afwijkende digitale formaat. Ik raad het iedereen aan te kiezen en betalingsmethoden zijn recent flink uitgebreid.
22-06-2007
Rene
Hele goeie ervaringen met pixdiscount, al meerdere malen besteld en nooit geen problemen mee gehad!!
06-05-2007
Daphne
Ik wacht nu al zeven weken op mijn foto's van pixdiscount, er wordt ook niet gereageerd op mijn emails!
Helaas dit bedrijf heeft bij mij afgedaan!
03-04-2007
Ad
op 19-3-2007 86 foto's besteld. Betaalt met Ideal. Op 20 -3-2007 bericht dat de bestelling in behandeling is. 21-3-2007 bericht dat de foto's verstuurd zijn. en dat het nog 4 of 5 dagen nodig zijn voor de levering. Foto's na 3 dagen ontvangen. Prima. Afgedrukt op Kodak Professionel endura papier.
Volgende keer bestel ik hier weer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
03-04-2007
Hugo
Heb 2 bedrukte kussenslopen besteld á €19,89. Ik kreeg een mail dat er iets fout is gegaan met de bestelling, en heb gemaild dat ik graag mijn geld terug wilde. Deze mail nog 6x gestuurd maar nooit een reactie gekregen. Heb het vandaag nog maar een keer gedaan. Iemand tips? Geen manier van omgaan met klanten!
20-03-2007
Marcel
een paar weken geleden 300 of zo foto's besteld. Net als casper kreeg ik een bericht dat ze de foto's verloren hadden en of ik ze opnieuw wilde loaden. Ik teruggeschreven dat ik mijn geld terug wil maar niets meer van ze gehoord. Oplichters dus.
20-03-2007
Danielle
Wat een waardeloos bedrijf zeg! Ik heb begin november foto's besteld, half december nog niks ontvangen. Toen heb ik elders foto's besteld en deze geannuleerd. Ik kreeg ze alsnog, na de kerst. Toen moest ik dit weigeren en zou ik mijn geld terugkrijgen. Na vele e-mails gestuurd te hebben reageren ze nu helemaal nergens meer op. En mijn geld heb ik nog niet. Echt een slecht bedrijf! Niks bestellen dus!
09-03-2007
Jacob
Ik wacht nu al van af januari 2007 op een terugbetaling van Pixdiscount. Krijg totaal geen reactie op mijn emails. Alleen de standaardmail dat ze zo snel mogelijk mijn vraag zullen beantwoorden. Daarna hoor ik dus helemaal niets meer. In hun standaardmail vragen ze wat geduld voordat ze antwoord geven. Maar 2 maanden wordt toch wel te gek.
07-03-2007
Casper
ruim een maand geleden foto's besteld en mailtje van ze gekregen dat er iets mis was gegaan en dat ik opniew moest bestellen en dan hun mailen dat het al betaald was. Nou zo gedaan en nooit meer wat van gehoord. Geld weg en geen foto's gehad.
Kleine 100 emails verstuurd maar krijg geen reactie van ze. Pixdiscount doe ik nooit meer!!!
29-01-2007
Patrick
Ik ben zeer tevreden over Pixdiscount ,ik heb nu mijn achtste bestelling weg. Foto's zijn goed verpakt. Goede service per mail over de vorderingen van de bestelling. En een niet onbelangrijk punt de prijs is prima.
29-12-2006
Danny
Ik heb de foto's trouwens vandaag binnengekregen... best okee en goed verpakt, alleen een beetje slecht gevouwen (het zijn gevouwen kaarten).
Jammer dat ze voor de kerst bedoeld waren, maargoed.. het worden nu maar nieuwjaarskaarten.
Op mijn e-mails naar Pixdiscount heb ik verder niets meer wat vernomen........
28-12-2006
Danny
Zeer slecht! Heb op 13 december een bestelling geplaatst van slechts 20 foto's. Nog altijd niets ontvangen... Zeer onpersoonlijke en trage klantenservice die mij vertelde dat de bestelling helemaal vanuit FRANKRIJK moet komen!!! (LET DUS OP!) Ik ben nu wel benieuwd of mijn bestelling ooit nog wel gaat aankomen............
28-12-2006
Mieke
Voor alle eerlijkheid moet ik zeggen dat de foto's uiteindelijk op vrijdag 22 december per post gekomen zijn. Keurig verpakt. Ik ben geen kritische kenner mbt de technische details (kleur e.d.), maar ik vond het er prima uit zien!
27-12-2006
Mieke
Op 8 december is het bedrag voor mijn 75 foto's afgeschreven, het is nu 21 december en ik heb nog niets gezien............ Erg vervelend, aangezien het kerstkaarten gaan worden! Niet tevreden dus!
01-12-2006
Jeroen
Om even wat tegengas te geven mijn ervaring. Ik heb nu ca. 400 foto\'s
ontvangen in diverse bestellingen en in diverse formaten. Over de
kwaliteit van de foto\'s ben ik zeer te spreken, zowel kleur als
zwart-wit. Dit laatste is voor menig afdrukker nog een uitdaging.
Daarnaast is de prijs zeer schappelijk. Zeker als je naar een formaatje
van 20x30 kijkt.

De levertijd is lang. Vijf dagen voor het verwerken van de order en dan
moeten de foto\'s nog van Frankrijk naar Nederland verzonden worden. Niet
echt een bedrijf voor een haastklusje dus. In drukke periodes (vakantie)
gaat men nog wel eens over de 5 dagen heen. Erg jammer.

De service is ronduit slecht. Het beantwoorden van een email duur ca. 5
dagen, als je al antwoord krijgt en het niveau van de helpdesk is ook
niet zo geweldig.

Waarom bestel ik nog bij Pixdiscount? Omdat mijn afdrukken meestal niet
veel haast hebben (bijbestellen), het gemakkelijk werkt vanuit Picasa,
en de prijs/kwaliteit verhouding naar mijn mening zeer goed is.
14-10-2006
Debby
Ik moet zoals zovelen wachten op mijn fotos ik krijg zelfs geen antwoord als ik een e mail stuur om te vragen hoelang het nog duurt ik zou iedereen aanraden om niet met pixdiscount in zee te gaan een waardeloos ... bedrijf is het.
11-10-2006
Christina
Slechte ervaring met dit bedrijf. Allereerst moest ik ook maar liefst 3/4 weken wachten op mijn foto's! Dit terwijl er op de website staat:

Wat zijn onze verplichtingen?
drukt uw foto's af binnen de vermelde behandelingstermijn op de website. Daarna worden uw foto's verstuurd met de post. Er zijn 4 postverzendingen per dag.

Binnen behandelingstermijn niets gehoord. Pas na 4 weken foto's ontvangen. Kwaliteit: ronduit slecht. Foto's waren enorm flets en onnatuurlijke kleuren. De gezichten leken wel lijken!! en dat terwijl deze foto's in Florida in de zomer zijn gemaakt. Heb het hele pakket retour gezonden en wat blijkt: deze kosten (porta naar het buitenland!) moet je zelf betalen. Ik heb inmiddels een email gestuurd naar Pixdiscount en nu afwachten wat zij als excuus aanvoeren.
Mijn advies: bestel geen foto's (vooral geen grote hoeveelheden zoals ik: 500) Zo'n pakket terugsturen kost je al snel EUR 18,50!! en dat geld ben je kwijt.
09-09-2006
Binne
k heb ook slechte ervaring met dit bedrijf. Het bedrag heb ik op 22-8-2006 overgemaakt. Nog steeds geen foto's ontvangen! Wel een email gehad dat er door technische redenen een vertraging was opgetreden en de foto's handmatig worden ingevoerd..... GGGRrrrrrrrrrrrrrrrr
05-09-2006
Andries
Het is een bagger bedrijf of het zijn oplichters.
19 augustus een bestelling geplaatst en het is nu 5 september en nog steeds niet binnen.
Bij de bestelling op hun site staat alleen het volgende: De verwerkingstijd van uw bestelling is met enkele dagen vertraagd.Onze excuses voor dit ongemak.
Ik heb een reactie op een mailtje gekregen van iemand anders. Op mijn mailtjes zijn geen reactie's binnengekomen.
Er is geen telefoonnummer te vinden. Heeft iemand die? Hoe kan ik mijn geld terugvorderen?
04-09-2006
Jans
Vervolg van 29-08-2006:
Of het door het bezoek aan jullie site heeft gelegen weet ik niet maar opeens kwam alles in een stroomversnelling. Ik moest wel de bestelling opnieuw doen (keurig zonder betaling) en op 1 september lagen de foto's in de bus. De kwaliteit van de foto's is zondermeer goed te noemen, kleuren zijn prima en heel scherp. Ik hoop dat mijn vertraging een incident was en ik denk dat ik Pixdiscount een 2e kans geef om te bewijzen dat het het ook anders kan.
29-08-2006
Jans
Ook ik heb tot nog toe geen goede ervaring met Pixdiscount. Op 9-8-2006 bestelling gedaan en snel mailtje met bevestiging en mededeling dat verwekingstijd 4 werkdagen zou bedragen. Daarna mailtje dat er 48 uur vertraging was opgetreden. Na een week mailtje dat er door een technische fout problemen waren ontstaan en dat een medewerker bezig was de bestelling handmatig te verwerken (ik denk dat hij ze met kleurpotloden zelf aan het natekenen is), tot op heden niets meer gehoord, ook geen antwoord op klachtenmail van 6 dagen geleden. Ze moeten wel met een heel goed excuus komen om mij als klant te houden.
25-08-2006
Peter
Zeer slecht. Geld tweemaal geincasseerd, geen foto's ontvangen en geen enkele reactie op email. Waardeloos. Volgende keer picoprint.nl
24-08-2006
Kim
ik heb 2 maanden geleden mijn foto`s besteld bij pixdiscount. Het ging wel heel vreemd met het mail-contact tussen ons, want de mails waren tegenstrijdig met elkaar, want de 7e zeiden ze, je foto`s zijn verzonden en de 9e krijg ik een mail dat de foto`s verloren waren gegaan, terwijl ik ze die dag juist ontvangen had!
ik uiteraard direct een mailtje gestuurd, dat ze hun zaken wat beter moesten regelen qua mail contact!
Maar de foto`s waren alle 500 van top kwaliteit, goed verpakt in makkelijke foto-doosjes die je zelfs nog thuis kunt gebruiken als je je foto`s niet inplakt en ik kreeg er gratis een cadeautje bij! een knuffel met daaraan een fotolijstje, heel lief, mijn jongere zusje vond `m geweldig!
kortom, pixdiscount: bedankt! top kwaliteit foto`s, goede service (kon zelfs mijn geld terug krijgen, terwijl de foto`s er waren, heb ik uiteraard niet gedaan, maar toch) en een goede verpakking. je krijgt daar zeker waar voor je geld, ookal lijken de verzendkosten erg hoog, ik heb alle sites eens bezocht en alleen foto.com is goedkoper, maar die geeft je geld niet terug als je niet tevreden bent, daarom ga ik toch voor pixdiscount!
07-08-2006
Diana
Ik had 11 foto's van 20x30 besteld.
Nadat het geld van mijn rekening was afgetrokken had ik binnen 5 dagen de foto's. Ik heb dus gelukkig een goede ervaring en zal zeker weer gebruik maken van pixdiscount.
29-07-2006
Tiny
Ook ik heb zeer slechte ervaring met pixdiscount.
Het geld weten ze snel te innen maar foto's ontvangen ho maar.
Eerst een mailtje dat de verzending 48 uur vertraging heeft, daarna excuses dat er weer vertraging is en de foto's met de hand afgedrukt moeten worden, allemaal standaard mailtjes die meerdere mensen krijgen.
Dan komen uiteindelijk de foto's na anderhalve maand, en dan is er maar lukraak afgedrukt want ik had er 189 besteld en kreeg er 183, maar veel te veel van de een en andere helemaal niet afgedrukt.
Dit bedrijf is niet betrouwbaar, doe mij maar www.pixum.nl daar heb ik hele goede ervaring mee en altijd de foto's op tijd en laat je niet misleiden dat het ergens anders misschien een cent goedkoper is wat ik wel heb gedaan.
11-07-2006
Ray
Allereerst hebben we ons aangemeld en daarna hebben we 330 foto's geupload. (dit duurde echt heel erg lang, maar het zijn er ook wel veel natuurlijk) daarna online bekeken welk formaat het beste was voor de foto's. Dit bleek voor ons 11x15 te zijn, mooi groot formaat. De bestelling geplaatst en kreeg kort daarna netjes een mailtje met een overzicht en bevestiging van de bestelling. 1 dag later kreeg ik een mailtje van pixdiscount dat de bestelling door een wedewerker met zorg was ingepakt en dat het verstuurd zou worden. Nog dezelfde dag kregen we wederom een mailtje van pixdiscount met de mededeling dat het pakje met foto's met de post onderweg was. (dit was op 1 juli een zaterdag)
Op 5 juli (2006) kregen wij het 'pakje' netje ingepakt binnen met een extra kadootje. De foto's hebben we bekeken en zijn er zeer tevreden over. Goede kwaliteit afdruk, maar in mijn ogen dan ook echt goed, niets te zien dat het digitaal is (wat soms wel te zien is bij andere afdrukcentrales), goed glanzend Kodak papier.
Onze ervaring met www.pixdiscount.com zijn alleen maar positief. Snelle service en goede kwaliteit, dus wat mij betreft een aanrader!
21-06-2006
Hans
Het vervolg op de ervaring van 6 juni 2006 is een email van Pixdiscount met de volgende inhoud:

Beste Pix(st)er,
Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat wij uw foto's door een technisch probleem, die wij niet hebben kunnen voorkomen, kwijt zijn geraakt.[KNIP]


Vreemde gang van zaken. Hoe kun je nu beeldmateriaal kwijtraken! U begrijpt dat ik mijn geld terug gevraagd heb. Pix Discount belooft in zijn kwaliteitsgarantie dat dit een mogelijkheid is en dat de termijn maximaal 21 dag is. Ben benieuwd!
21-06-2006
Peter
Onlangs voor het eerst een bestelling via hun eigen software geplaatst (ongeveer 30 foto's). De productie gaat pas van start als de betaling door hen is verwerkt. Daar gaat gauw een dag of 4-5 overheen. Advies aan hun: gebruik iDeal. Dan is de betaling meteen binnen (Postbank) of na enkele dagen (overige banken). Anders en PayPall een optie (maar misschien kost hun dat teveel).
Voor de rest prima service. Een bevestiging van de bestelling en een berichtje als de foto's gereed zijn (!) en zijn verzonden. Keurig. De kwaliteit vind ik prima.
Ik blijf zeker van hun diensten gebruik maken, omdat zij op dit moment de beste prijs/kwaliteit leveren.
13-06-2006
Anita en Max
Ik heb 13 mei ong 130 foto's besteld bij dit bedrijf. Nog steeds niets ontvangen.
Waar kan je heen met je klacht?? Nergens dus!
Ben blij dat ik hier mijn beklag kan doen. Iedere keer hebben ze een andere smoes. Vorige week kreeg ik het bericht dat ik mijn geld terug zou ontvangen, tot op heden nog niets gekregen. Afschrijven ging wel heel snel!
Mijn advies:GA NIET IN ZEE MET DIT BEDRIJF!
Ik voel me belazerd!!!
06-06-2006
Dicki
Vandaag de 135 foto's opntvangen die ik eigenlijk morgen pas zou moeten ontvangen volgens Pixdiscount. Dat is natuurlijk gunstig. Ook de email die je krijgt op het moment dat de foto's verwerkt en verzonden worden is wel prettig. Het is voor mij de eerste keer dat ik digitale afdrukken laat maken dus ik kan het met niets vergelijken. Wel had ik het idee dat de foto's een beetje flets waren, dus volgende keer probeer ik eens een andere aanbieder om te kunnen vergelijken. Het pakketje was netjes verpakt. En ik ben benieuwd naar de rekening van mijn credit card want dan is alles pas echt afgewerkt. Maar deze eerste keer was voor mij een gunstige ervaring, dus ik zal zeker nog wel eens gebruik durven maken van deze service.
06-06-2006
Hans
Heb zelf ook slechte ervaring met Pixdiscount. Leveringen komen maar niet. Hier volgt een mail die ik hen daar over stuurde, gevolgd door hun reactie:

Hierbij spreek ik mijn ongenoegen uit voor het uitblijven van mijn levering(en). De vraag is waneer een en ander goed komt?????? Wat is namelijk het geval:
1.Op 18-05-2006 bestelling door mijn vrouw no. 4334019, op 21-05 had deze verwerkt moeten worden, tot op heden 31-05 nog steeds niet verzonden!!!!! Ik gaf u toen nog het voordeel van de twijfel en plaatste zelf een bestelling.
2. Op 23-05-2006 bestelling door mijzelf no. 3825029; op 26-05 had deze ook verwerkt moeten worden, ook deze is nog steeds niet verzonden.

Beide keren kwam van u eerst een bericht dat een dergelijke vertraging van 48 uur zelden voorkomt. Later kwam hierna bij beide orders het excuus dat men handmatig de opdracht moest verwerken. Hoe een en ander kan ontstaan en wat de oorzaak werkelijk is kan ik nog steeds niet ontdekken. Het gaat in beide gevallen om afdrukken in het formaat 20 x 30. Wel vind ik de genoemde termijnen op uw site zeer misleidend. Als ik kijk naar de opdracht van 18-05 dan duurt het thans al 2 weken en daar komt dan ook nog eens de verzendingstijd boven op!!! Hierbij ga ik er van uit, dat ze vandaag zouden kunnen zijn verstuurd. Dit is nog beduidend langzamer dan de doorsnee supermarkt- afdrukservice!!!!
Als ik let op al het bovenstaande, kan ik niet anders concluderen dan dat de beloftes niet worden waargemaakt en dat de levering enigszins onbetrouwbaar is. Aan de betaling kan het niet liggen, wij hebben vooruit via Postbank/ IDeal betaald, dus dit is wel op tijd!!!!!!!!! Ik heb dan ook de nodige reserves om in de toekomst nog (grotere) opdrachten bij u te plaatsen, zeker omdat ikzelf geen toezeggingen kan doen aan mensen die gefotografeerd zijn wanneer hun foto's klaar zijn ( of dat ze überhaupt ooit klaar zijn). Ook over de berichten dat een en ander spoedig zal worden gecorrigeerd, ben ik zeer sceptisch. Mijns inziens is de vertraging eerder een structureel probleem en geen incident. Het is wel opvallend dat beide opdrachten dezelfde problemen bij uw bedrijf geven. Mijn vrouw en ik dachten een vlotte en redelijk betaalbare service gevonden te hebben, maar als ik dit alles vergelijk met uw concurrenten dan blijft u ver achter.
Ik zie uit naar uw reactie op onze klacht en hoop dat dit niet zo lang duurt als het afdrukken van onze foto,s.

Reactie na enkele dagen:

Geachte,
Deze kwalen zijn veroorzaakt door een crash van ons systeem waardoor wij enkele dagen niets konden produceren, hierdoor hebben wij nog meer vertraging opgelopen omdat al de bestellingen uit al de Europese landen hier worden geproduceerd. Wij bieden U onze welgemende excuses aan voor de wachttijd, de bestelling is verwerkt en zal vandaag of morgen via post worden verstuurd.
Met vriendelijke groet,

Nu na bijna weer een week verder te zijn, zijn de foto's nog steeds niet verstuurd en ben ik nog steeds zonder foto's en zonder geld.
14-04-2006
Elza
Dit is idd een bullshit bedrijf, ik heb spijt dat ik dit 3 weken terug niet heb gelezen. Ik baal als een stekker. Heb natuurlijk ook nog niets ontvangen! En nu ik dit lees, weet ik eigenlijk niet of ik ze wel wil zien!
Vreemd eigenlijk dat de een wel goede foto's krijgt en de ander niet, en dat ze bij de een wel snel komen. Maar het is zo klaar als een klontje: Ik bestel er in ieder geval niet meer!!!!!!!
28-02-2006
Joris
Vervolgervaring, zie 7-2-2006: Intussen heb ik op 17/02/2006 een reactie gekregen op mijn laatste brief (23/01/2006). Ze boden me aan mijn 50 mislukte foto's opnieuw af te drukken evenals 35 foto's ter compensatie voor mijn brieven en het lange wachten.
Omdat ik intussen mijn mislukte foto's had laten afdrukken bij foto.com verzocht ik Pixmania om het tegoed aan foto's uit te betalen. Pixdiscount stemde hiermee in.
Ik wacht nog op het geld, maar ik heb er vertrouwen in dat dat wel komt. Ik kan ook melden dat de kwaliteit van mijn afdrukken bij Pixmania een heel pak beter was dan die (van dezelfde foto's) bij foto.com.
Als ik mijn geld nu eindelijk terug zie bestel ik zeker de volgende keer weer bij Pixdiscount!
07-02-2006
Reactie Pixdiscount
Wij waren sindskort verhuisd naar een groter productieruimte, er waren heel veel technische fouten ontstaan waardoor de behandeling van de afdrukken een vertraging hebben opgelopen. Ook was er een kerstdrukte en de post heeft ook een vertraging gehad.

Tevens hebben wij sinds een maand een software voor onze klantenservice geinstalleerd maar er waren zoveel kinderziekjes ontstaan waardoor wij sommige vragen niet hebben gekregen, niet kunnen lezen etc... Aangezien wij steeds meer klanten krijgen was het een goede initiatief. Met de software wilden wij de klachten sneller en efficienter afhandelen. Ook wilden wij daarmee de statistiek van de aard van de klachten bijhouden en op die punten verbeteren. Helaas was de software steeds geblokkeerd, en als het normaal functioneerde konden onze medewerkers er niet goed mee overweg waardoor het afhandelen van de klachten trager was dan normaal

Hoe dan ook wij proberen onze klanten altijd te beantwoorden binnen 3 werkdagen. Wij hebben heel veel geinvesteerd de afgelopen maanden in onze productie en onze klantenservice, het is nu nog rommelig maar het doel is om goede service, en kwalitative producten te leveren.
07-02-2006
Joris
Ik bestelde op 10/11/2005 400 foto's bij PIXDISCOUNT.
De levering volgde na enkele dagen.
De kwaliteit vond ik goed.
50 foto's vertoonden een gebrek (fijne lijn van boven tot onder).
Ik stuurde intussen 3 brieven en wel 15 mails, maar ik heb nog niets van hen teruggekregen.
Aanvankelijk kreeg ik antwoord op mijn brieven en mails, maar de zaak raakte nooit geregeld.
Momenteel hoor ik niets meer.
conclusie: Ik ben 10 euro kwijt.
07-02-2006
Martin
Na ruim twee weken (300 fotos besteld) wachten met verschillende mailjes over vertragingen:
mailtje 1: Met dit bericht willen wij ons excuseren voor de vertraging van 72 uur voor wat betreft uw bestelling, Een dergelijke vertraging komt maar heel zelden voor bij ons bedrijf en wij doen er momenteel alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk af te handelen. bla bla bla
mailtje 2: Zoals aangegeven in uw Pixdiscount account, uw bestelling n xxxx is nog steeds in behandeling. Dit komt omdat uw bestelling niet kan worden behandeld door onze automatische productiesyteem en moet daarom handmatig worden ingevoerd. bla bla bla
en vandaag nummer 3: Vanwege een technische fout zijn uw foto's beschadigd. Het gevolgd is dat wij deze niet meer kunnen afdrukken voor u. Daarom hebben wij op uw Pixdiscount rekening hetzelfde bedrag dat u aan ons heeft betaald terug gecrediteerd als tegoed. Tevens hebben wij de verzendkosten terug gecrediteerd op uw Pixdiscount rekening. U kunt nu uw bestelling overdoen met de tegoeden op uw rekenng.
B*llsh*t volgens mij!
Nog maar even afwachten of het geld ook zonder gezeur terug komt (dan service 1 anders 0) kwaliteit: nvt
07-02-2006
Peter
Dit zijn pure oplichters met een achteroverleun mentaliteit.
Ze incasseren maar leveren niets.
Ik ben ondertussen achter hun adres gekomen wat ik liever voor me houd maar ze zijn nog niet van me af
18-01-2006
Rinie
Heb gelukkig maar 72 foto's besteld en betaald, kreeg een mail dat het opgestuurd was, maar 6 dagen later nog niets ontvangen, hoezo snelle levering???
Kan nergens op de website een emailadres vinden om te reageren.
07-01-2006
Geert
Zeer slechte ervaring: op 6/12 heb ik 950 foto's besteld en met Visa betaald.
Tot op heden nog niets ontvangen, enkele standaardmails ja,maar een antwoord op mijn talrijke e-mails?
Vind zelfs geen telefoonnr in Belgie terug: ben zowat 100 Euro armer.
WAT NU?? Iemand suggesties misschien?
02-12-2005
Frank
Super bedrijf!
Spotgoedkoop en leveren snel. Ik heb hier al een aantal keer besteld en heb weinig te klagen. Alleen bij het bestellen van grotere formaat foto's kan niet. Verschillende formaten foto's in 1 bestelling werkt nogal klantonvriendelijk.
Ik blijf hier zeker bestellen.
02-12-2005
Herman
Ik heb reeds 3 maal een bestelling gedaan bij pixdiscount. Ongeveer 100 foto's werden na 4 werkdagen in mijn bus gedropt met een redelijk goede kwaliteit. Een muismat met foto duurde eveneens slechts 4 werkdagen voor ik ze had. Een zending van 85 foto's had er 10 dagen voor nodig maar ondertussen werd ik wel voortdurend op de hoogte gehouden van de gang van zaken. De kwaliteit van de foto's was telkens redelijk goed en naar wat ik al opzocht steeds het goedkoopst. Ik heb nu nogmaals 168 foto's opgestuurd en hoop dat de service en kwaliteit nog steeds dezelfde zullen zijn.
18-11-2005
Piet
Vandaag werd de tweede bestelling afgeleverd.
Helaas.........alle foto's voorzien van witranden tot 14 mm en snijranden terwijl we duidelijk aangaven geen witranden te willen. Eea doorgegeven en alvast wat fout materiaal teruggestuurd naar de centrale in Verdun, tegelijk met enkele voorbeelden van de Blokker-centrale die het ontwerp prima heeft afgedrukt: vlot, duidelijk en kwalitatief prima.
Het gaat maar door, en hoe!!
15-11-2005
Piet
Eind september heb ik 999 fotoos besteld voor pr-doeleinden, en een week geleden herhaald.
Nog steeds heb in niets ontvangen, maar het bedrag is tweemaal afgeschreven.
Ze zeggen dat ze eea op de post deden, maar helaas, niets ontvangen.
Een enkele maal wordt er gereageerd, maar de laatste tijd helemaal niet meer.

Het is nu 14 november en nog steeds hebben we niets ontvangen van pixcount. we deden twee bestellingen, een half september (999 foto's) en half oktober(nogmaals 999 foto's). We hebben het nodig voor pr-doeleinden. Het is tweemaal afgeschreven van ons saldo, tot nu toe niets ontvangen. Van tijd tot tijd een mailtje gestuurd, maar dat heeft geen gevolg.
We hebben geen enkel vertrouwen (meer) in dat bedrijf. Anderen zijn gewaarschuwd!
13-10-2005
Petra
Na 2,5 weken mijn foto's ontvangen, ik heb inmiddels al vele online afdrukservices gebruikt maar pixdiscount komt bij mij als slechtste uit de bus.
Alles op 15x20 laten afdrukken, bijna 300 stuks, over meer dan de helft ben ik niet tevreden, mijn eigen afdrukken op een inktjet printer zijn vele male mooier en dat zou toch niet zo moeten zijn met de "professionele" apparatuur die zij hebben staan, met name het wit krijgt een storende roze rand, het mag dan niet de duurste zijn maar met een levertijd van 2,5 weken en de kwaliteit van de foto's heb ik hier een slechte ervaring mee...
Een aantal foto's zijn ook verstuurd naar pixum, agfanet(heet nu anders, profotonet) en foto.com, deze waren echt veel mooier en alle tussen 2 en 5 dagen in huis.
30-09-2005
Nico
Ik heb 102 fotos laten afdrukken bij pixdiscount, en binnen 4 dagen had ik ze in huis, prachtige afdrukken, met mooie kleuren, het is de kwalitijd van de camera wat voor foto er wordt afgedrukt, bij veel reacties lees ik over slechte afdrukken en onjuiste kleuren, ga eerst eens bekijken of je camera wel mooie fotos maakt, ik heb al wat cameras uitgeprobeerd, maar er zit veel verschil in, heb nu de Nikon coolpix 4200 en ben er erg tevreden over.
Ik heb ze bij een fotowikel laten afdrukken a 22 eurocent per foto en bij dit adres, en kan geen verschil ontdekken. Dus de camera bepaald vaak hoe de foto er uitziet.
26-09-2005
Lambert
Ik heb alles met alles 3 weken op mijn 138 foto's moeten wachten.
Na ongeveer een week kreeg ik eerst de foto's van iemand anders toegestuurd. Hier heb ik op gereageerd middels een mailtje te sturen, het reageren op de mail duurde telkeens twee dagen twee dagen. Na een week over en weer gemaild te hebben snapten ze eindelijk dat ik met iemand anders zijn foto's had en mocht de bestelling op "hun" kosten overdoen.
Het was uiteindelijk die drie weken wachten zeker niet waard, ongeloofelijke slechte kwaliteit vooral de foto's waar wat rood in zit. Ik denk erover na om de hele zooi terug te sturen.
22-09-2005
Katja
Heb mijn fotos uiteindelijk gekregen.
De kwaliteit is echter BAR slecht. Ik heb nog nooit (en ik heb al duizenden fotos laten afdrukken bij oa Spector, Kruidvat, Colormailer) zo een overdreven kleuren gezien, vooral rood en groen zijn enorm overdreven.
15-09-2005
Katja
Heb dit jaar de vakantiefoto's laten afdrukken bij Pixdiscount. Voordeel: bij grote hoeveelheden gaat de prijs per afdruk flink omlaag, en zijn ze sowieso veel goedkoper dan andere aanbieders, zelfs met de hogere verwerkingskosten. Nadeel: er is maar 1 formaat per bestelling mogelijk. Dat betekent dat als je in je fotoalbum graag wat met formaten speelt, zoals ik, je dus telkens nieuwe bestellingen moet doen. Voorbeeld: ik gebruik 3 afdrukformaten in mijn vakantiealbum, en heb dus drie keer de verwerkingskosten moeten betalen!!! Niettemin waren ze ZELFS daarmee nog goedkoper dan AH of Kruidvat waar ik het meestal deed, maar dat kwam dan ook door de grote aantallen die ik dit keer had. Het is dus zeker de moeite om voor jezelf steeds het omslagpunt in de gaten te houden, want vanaf een zeker aantal zijn ze prijstechnisch absoluut de moeite waard.
Levertijd: de eerste twee bestellingen had ik binnen een week na bestelling, heel netjes dus. Op de laatste heb ik echter weken moeten wachten, volgens hun geautomatiseerde vertragingsbericht doordat ze de vakantiedrukte onverwachts niet aan konden.
Toen het geld intussen werd afgeschreven, heb ik een klachtenemail gestuurd. Daarop kreeg ik binnen een dag reactie, met excuses en een compensatieaanbod (volgende bestelling krijg ik een aantal afdrukken gratis). Drie dagen na de klachtenmail had ik de foto's alsnog binnen. Dus de klantenservice werkt wel.
Afdrukkwaliteit was prima.
Op zich zou ik wel weer bij ze bestellen - als ik tenminste grote aantallen heb.
14-09-2005
Henk
350 foto's besteld de levering duurde uiteindelijk 3 weken! ipv 5 werkdagen, de foto's waren qua kleur en scherpte zeer goed.
Maar helaas alles stond er niet op. Heb hierover diverse malen geklaagd via e-mail. De beantwoording van deze mails duurde lang, maar uiteindelijk hebben ze beloofd de foto's op hun kosten opnieuw te maken, inmiddels is dit alweer 10 dagen geleden en ik wacht nog steeds.
25-08-2005
Imke
Had ik voordat ik bij pixdiscount bestelde de reacties hier maar eerst gelezen....
Op de website werd beloofd dat mijn 330 foto's binnen 5 dagen geleverd zouden worden, dit is nou al 9 dagen geleden. Ik heb al een emeil gestuurd die ze nog niet beantwoord hebben.
Pixdiscount kán nog een hoop goed maken door een goede kwaliteit foto's op te sturen. Tot die tijd wacht ik hoopvol af....
16-08-2005
Wouter
Pixdiscount heeft een duidelijke website en foto's uploaden gaat gemakkelijk. Dit is anno 2005 kennelijk niet evident bij veel andere foto websites, waar je na een half uur uploaden een onduidelijke foutmelding krijgt en opnieuw kunt beginnen. Pixdiscount houdt goed email contact en de levering naar Belgie is redelijk snel. De fotokwaliteit is uitstekend. Ik zal zeker weer bij Pixdiscount bestellen. Van mij krijgen ze 5 sterren.
05-08-2005
Rene
Prettige website. Foto's makkelijk uploadbaar. Goede prijs / formaat verhouding.
De aflevering had meer voeten in de aarde. Na het ontvangen van een mailtje dat de foto's waren verzonden heeft het meer dan 2 weken geduurd voordat ze fysiek in de bus lagen. Dit zou volgens pixdiscount 3 dagen moeten zijn, de centrale staat in Frankrijk.
Mijn email om meer informatie werd overigens snel be-antwoord.
De kwaliteit van de foto's is goed maar aangezien dit de eerste keer is is er weinig vergelijkingsmateriaal.
25-06-2005
Mark
Reeds 5x een bestelling geplaatst:

1x kwamen de foto's niet (begin 2004): klacht werd behandeld en ik kreeg een "tegoedbon/-code", maar die is onmogelijk te activeren - waardeloos dus. Vragen hierover bij Pixdiscount tot nu toe onbeantwoord gebleven. (meer 50 euro kwijt...)

1x waren de foto's (300 stuks) veel te groen (echt storend) - klacht gemeld aan de klantenservice (eind 2004), maar na ongeveer 10 mailtjes via de website en zelfs een brief met uitleg naar het Franse bedrijf, nog geen enkele reactie. Echt waardeloos. (Wederom meer dan 50 euro de mist in).

3x waren de foto's prima (kleur/scherpte/etc).Handige digitale formaten (zowel 11x15 als 15x20).
09-06-2005
Jef
Net mijn eerste digitale foto's laten ontwikkelen, bij wijze van "test" bij Pixdiscount.
Op donderdag mailde ik mijn bestelling door , dinsdag kreeg k een mailtje dat de foto's opgestuurd werden en donderdag vielen ze in de bus. Een zeer aanvaardbare termijn, vind ik.
Ik had bewust verschillende pixel-instellingen in mijn bestelling verwerkt, een paar foto's bewerkte ik met photoshop en er waren onderwerpen met zowel bloemen, personen,een kasteel, met en zonder flits enz...Allemaal geen probleem blijkbaar : de foto's zijn heel mooi van kleur en...er zijn geen stukken uitgeknipt, wat nogal eens voorkomt.
Pixdiscount is daarenboven erg goedkoop , maar hou er rekening mee dat de verwerkingskosten tot de hoogste behoren. Zelfs dan blijft het een goedkope formule ( ook anderen vragen bijkomende kosten) : reken zelf maar eens uit.
Ook al zijn ze niet de goedkoopste : de foto's zijn van prima kwaliteit en dat is toch het belangrijkste, niet ?
30-05-2005
Fabian
Kwaliteit: Prima foto's. Hier en daar wat fletse kleuren, maar dat kan je in je bronbestanden opvangen.
Prijs: Niet duur, het bestelprogramma heeft wel de neiging om je foto's naar afwijkende (en veel duurdere) afdrukformaten om te zetten. Dat kun je gewoon ongedaan maken, maar als je niet oplet heb je een afwijkend formaat en een hoge rekening.
Levertijd: 10 dagen ipv de beloofde 3 (de post heeft er ook een dag langer over gedaan, maar dan nog)
Klantenservice: De geautomatiseerde mailtjes komen wel, maar reageren op email kunnen ze niet bij pixdiscount. Ook het formulier op de website wordt niet op gereageerd. Flut dus.
25-05-2005
Benjamin
Zeer mooie afdrukken, ook op 15x20cm.
Levering duurde alleen een stuk langer dan de beloofde 3 dagen. Namelijk 10 dagen. Voordeel meerdere 3:4 formaten.
Let wel op dat de verzend kosten af en toe opeens omhoog schieten. Ik wilde eigenlijk 200 foto's afdrukken, maar er kwam opeens 3 euro extra verzend kosten bij voor een extra foto. Toen dus maar 199 stuks laten afdrukken.
17-05-2005
Amede
Besteld en betaald voor 418 foto's. Na 1 week en 4 emails geen reactie. Probeer nu mijn geld terug te krijgen via de creditcard maatschappij. Waardeloos bedrijf, vooral omdat ze niet reageren op mijn emails.
07-03-2005
Frits
Prima afdrukken, zeer snelle levering. Door vrij hoge verzendkosten wellicht pas de moeite waard bij meer dan 50 foto's.
Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Afdrukcentrale ?
Levertijd 5 werkdagen
Online samenstellen
(via website)
Ja
Album
  • Soort kaft: harde kaft
  • Hoe ingebonden: ingebonden
  • Max. aantal pagina's: 100
  • Bijzonderheden

    Verzendkosten
    € vanaf 5 euro

    Betalingsmogelijkheden
    Creditcard, Paypal
    Hieronder staat een selectie van een aantal producten met bijbehorende prijsindicaties. De aanbieder heeft nog meer producten.
    30 x 30 Vierkant XL, 30 pagina's, kaft met foto en tekst, vanaf € 49,95.
    21 x 28 Fotoboek Luze, harde kaft met venster, 26 pagina's vanaf € 29,95.


    Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
     laatste jaaralle ervaringen
      kwaliteit:n.v.t.8.3
      service:n.v.t.8.5
      software:n.v.t.7.8
    28-07-2012
    Manon
    Super ervaring. Heb dit jaar weer voor Photobox gekozen om daar fotoalbums (Prestige A4) te laten maken. De kwaliteit is echt super. De software is vrij makkelijk in gebruik. Maar er is altijd ruimte voor verbetering. Informatie over de bestelling en de voortgang is ook zeer fijn.
    12-01-2012
    Cees
    Voor het eerst een album gemaakt met Photobox. Het album is goed gelukt, maar ik zou toch wel softwarewijzigingen willen zien, zoals overvloeiers, extra raamwerk voor foto's, minder 'harde' achtergronden (er zijn er bij, die de aandacht van de foto's afleiden.
    Overigens was en ben ik best wel tevreden met het resultaat .
    12-01-2012
    Paul
    Uitstekende kwaliteit 1 minpunt: de verzendkosten zijn aan de hoge kant. Bestel je 2 fotoboeken tegelijk dan betaal je gewoon 2x verzendkosten, 10 euro ipv 5 euro. Dit zou niet meer dan dan 5 euro mogen kosten naar mijn mening.
    04-01-2012
    Nicoline
    Alleen ervaring met de fotoalbums. Die zijn prima. Met name de service als er iets niet 100 % in orde is vind ik erg goed. Dat komt gelukkig niet vaak voor maar als er iets mee is wordt er een goede oplossing gevonden. Meestal wordt de opdracht opnieuw en onder strenger toezicht uitgevoerd zodat hij daarna zeker piccobello aankomt.
    04-01-2012
    Ton
    perfect album prijs kwaliteit
    04-01-2012
    Catharina
    gemakkelijke navigatie bij het maken van het album, veel keuze, snelle service en een prachtig album
    23-12-2011
    Mariska
    Prima!
    Het uploaden van de foto´s gaat goed.
    Automatisch vullen van het album was binnen enkele minuten voor elkaar en wisselen/ruilen van foto´s gaat gemakkelijk.
    23-12-2011
    Angela
    Ik heb een aantal weken geleden een fotoalbum ontworpen via een actie van photobox. Ontzettend veel mogelijkheden voor de layout. Gelukkig had ik een maand de tijd om het album te ontwerpen. Elke keer een aantal pagina's, alles word netjes opgeslagen. Je kon ook kiezen voor automatisch vullen, dit scheelt een hoop tijd.
    Na de bestelling was het album binnen een week binnen. Netjes verpakt en was erg mooi geworden.
    23-12-2011
    Johan
    Prima kwaliteit en goede service
    23-12-2011
    Henk
    Perfecte kwaliteit, en afwerking.
    Kom zeker terug bij Photobox.
    23-12-2011
    Denise
    Perfecte service en kwaliteit voor een goede prijs!
    23-12-2011
    Jacqueline
    2x album gemaakt. Zeer tevreden met het resultaat.
    23-12-2011
    Andrea
    Mijn allereerste fotoboek. Door de duidelijke uitleg geen probleem. Het album kan opgeslagen worden, heel prettig dat je er een dagje over na kan denken. Ik heb een eigen thema gemaakt door telkens twee pagina's een andere kleur en indeling te geven. Volgende keer maak ik een map met de foto's al in de juiste volgorde zodat het automatisch ingedeeld wordt, dat bespaard me veel tijd.
    07-12-2011
    Dirk
    Na enige gewenning vlot een dikke album konnen maken van ons 50 jarig huwelijksfeest.
    Mooie uitvoering, goed papier, mooie band. Ben zeer tevreden
    25-11-2011
    Cobi
    Snelle levering en kwaliteit goed.
    aanbevelen bij vrienden zal ik zeker doen.
    11-11-2011
    Tea
    Photobox leverde een uitstekende service en het fotoalbum zag er prachtig uit!
    01-11-2011
    Ann
    Er was een foutje gebeurd in de afdruk van een fotoalbum, na een mailke dadelijk antwoord. We hebben zonder extra kosten heel snel een correct fotoalbum ontvangen.
    01-11-2011
    Hille
    Met een actie is het wel de moeite waard om een fotoboek met harde kaft aan te schaffen, maar het taalgebruik op de site is wel erg slecht.
    01-11-2011
    Miekmol
    Zeer mooie foto's, kleuren en papier perfect en een snelle levering in een mooie Photobox!Minpunt zijn de hoge verzendkosten.
    19-10-2011
    Oetra
    Mijn ervaring met Photobox is heel goed. Ze leveren goeie kwaliteit fotoboeken en hebben geregeld mooie aanbiedingen. Ook als er iets mis gaat bij het invoeren van een kortingscode wordt je heel goed en snel door de klantendienst geholpen.
    19-10-2011
    Carry
    upload van foto's is snel, software is makkelijk te gebruiken, irritant is het raster waardoor je foto's niet zelf kunt positioneren. het 'werkblad' mag wel groter.
    kwaliteit van fotopapier is redelijk als je de upgrade neemt.
    prijs/kwaliteit is ok. niet erg goedkoop,maar er zijn leuke aanbiedingen.
    19-10-2011
    Nance
    Photobox heeft een prettig programma om mee te werken.
    19-10-2011
    Peter
    Voor het eerst een album besteld vanwege aanbieding met hoge korting. Gemakkelijke software, ook om later weer aanpassingen te maken. Meerdere thema's in de uitvoering van het album. Verdere snelle levering.
    Goede ervaring derhalve!
    19-10-2011
    Ad
    Het kost even tijd voordat je doorhebt hoe je met alle beschikbare opties een fotoalbum moet samenstellen, maar als je eenmaal zover bent, dan rollen er de mooiste resultaten uit. Niet de goedkoopste winkel, maar je krijgt wel tot in de puntjes verzorgd produkt.
    Om boeken met korting te kunnen bestellen, hebben ze packs geintroduceerd (veelvouden van drie). Aanvankelijk moeilijk te doorgronden hoe dat in elkaar zit, maar de klantenservice, reageerde snel en adekwaat op mijn vragen hieromtrent.
    19-10-2011
    Anke
    Mooi album. betere software en wat meer mogelijkheden zou leuk zijn.
    28-09-2011
    Liesbeth
    de fotoalbum die ik besteld heb was keurig afgedrukt zoals ik had besteld.
    bij sommige foto's was soms wel wat afgeknipt, wat eigenlijk niet had gemoeten, verder wel erg tevreden over de producten.
    28-09-2011
    Henry
    Bij de eerste 2 a 3 albums moest ik wennen aan het uploadsysteem waardoor ik soms ook met af en toe een lege pagina geconfronteerd werd. Heel zonde dus maar waarschijnlijk mijn eigen schuld. Kwestie van zorgvuldig opslaan en alles dubbelchecken.
    Verder ben ik erg tevreden. De behoefte om meerdere boeken te maken is groot en daarom let ik goed op de aangeboden acties. Dat loont!
    23-09-2011
    Sabine
    Super mooie kwaliteit, gemakkelijke manier van het invoegen van de foto's. Dit kan automatisch of je kan er voor kiezen om het handmatig te doen.
    23-09-2011
    Peter
    Mijn eerste ervaring met fotoalbums. Ben hierover tevreden. photobox werkt makkelijk, de wizard maakt er geautomatiseerd een leuk album van. Heb het overgenomen, ging ook gemakkelijk, om er toch meer 'eigen' te maken.. Resultaat was mooier dan ik had verwacht. Uploaden, ging prima en snel. Weet niet wat er nu met mijn geuploade foto's gebeurd. Kan ik deze verwijderen?
    07-09-2011
    Henriette
    Het ontwerpen is leuk en goed te doen.
    Het resultaat was een prachtig boek, ik ben enthousiast!
    De prijs is niet echt goedkoop maar er zijn vaak aantrekkelijke acties.
    19-08-2011
    Karin
    ik ben zeer tevreden over mijn bestelde boeken.
    Mijn eerste boek was helaas fout gegaan, wel de tekst, maar geen foto's erbij. Bij melding daarvan werd me meteen een nieuw boek aangeboden en dat heb ik na een week ook weer mogen ontvangen. Prachtig! Geweldige service en goede afhandeling.
    19-08-2011
    Dick
    Ons eerste album is zeer goed gelukt. Het maken ging opvallend makkelijk en de verzending was gewoon super snel. Dus als we weer een album willen samenstellen dat weten we dat we bij Photobox moeten zijn.
    12-08-2011
    Piet
    Ik vind de software om de foto's te uploaden en het gebruikersgemak niet voldoende.
    Eerder heb ik ook al via Pixum en Albelli besteld en naar mijn mening is dat iets gebruikers vriendelijk.
    De kwaliteit van de album's is gewoon goed.
    29-07-2011
    Rita
    ik heb een prachtig album thuisgestuurd gekregen
    het complete album kostte mij alleen €5 verzendkosten
    waar krijg je nog zo iets moois voor dat geld
    29-07-2011
    Frans
    De kwaliteit van de albums is goed, maar de software vind ik niet ideaal. Er kan heel veel, maar sommige aanpassingen zijn een beetje bewerkelijk. Ook vind ik het niet ideaal dat je de pagina's die je maakt op een relatief klein gedeelte van je beeldscherm ziet, zodat je telkens de voorbeeldfunctie moet gebruiken om te kijken hoe het precies wordt.
    Bij Photobox bestelde fotoboeken werden meestal vrij snel geleverd, d.w.z. ik had ze binnen een week na bestelling.
    14-07-2011
    Liesbeth
    prima ervaring met Photobox , snelle levering , prima kwaliteit en goede service.
    27-06-2011
    Suzanne
    Ik heb een fotoalbum 20x20cm af laten drukken. De kwaliteit van de foto's is echt goed. Het fotoboek eord ook erg snel thuis bezorgt.
    27-06-2011
    Jacqueline
    Ben niet zo handig met zulke programma's. Maar na contact met de klantenservice ben ik goed geholpen en heb een mooi boek in elkaar gezet. Foto's zijn in het album veel mooier dan op de PC.
    18-06-2011
    Peter
    Veel keus in albums en sjablonen waardoor het maken van een eigen album nog leuker wordt.
    Kwaliteit van de foto's in het album is prachtig, veel mooier en indrukwekkender dan op je PC.
    Levering was snel!
    17-06-2011
    Adriaan
    Goede en gemakkelijke software Levering snel en goed. Eigenlijk altijd voor de geplande datum
    17-06-2011
    Leen
    Werkwijze voor aanmaak album duidelijk.
    Eeste pag. even wennen en zoeken, daarna gaat het vlotjes.Foto,s duidelijk/scherp in album. Iets donkerde dan op P.C. .
    Min punt vind ik dat er t.b.v. de teksten weinig letter type zijn.
    27-05-2011
    Petra
    Programma is gebruiksvriendelijk en ook geschikt voor MacOs. Veel mogelijkheden en prima toegankelijk. Goede informatie over de verwerking van de bestelling. Netjes ingepakt verzonden. Service is prima bij eventuele klachten.
    27-05-2011
    Martijn
    Heb via iBood.nl een waardebon gekocht, kreeg de code vrij snel binnen. Voor deze waardebon heb ik een fotoalbum en een canvas doek besteld. Het fotoalbum is heel makkelijk om in elkaar te knutselen en het canvas doek is helemaal makkelijk. Hij gaf alleen tijdens het uploaden aan dat de kwaliteit van de foto te weinig is, waarschijnlijk een fout op de site, want de kwaliteit is prima na ontvangst! Ik ben zeer tevreden ove Photobox.nl. De moeite waard.
    27-05-2011
    Ton
    Heel goede ervaring regelmatig leuke aanbiedingen en een prima kwaliteit
    13-04-2011
    Martijn
    Goed product, makkelijk te maken. Heb veel ervaring met het maken van fotoboeken on- line. Was een eitje had veel mogelijkheden.
    13-04-2011
    Jeanette
    Snelle levering. Gemakkelijk te bestellen. Makkelijk programma. Makkelijke downloads van meerdere foto's tegelijk. Verzendkosten zijn wel hoog.
    13-04-2011
    Friedie
    Zeer tevreden,zag er netjes en verzorgd uit,levertijd was prima.
    13-04-2011
    Sandy
    Heb al 2 maal een album besteld bij photobox, met een tegoed gekocht bij ibood. Ze zijn zeker niet de goedkoopste maar met de ibood aanbieding die regelmatig terug komt wel een goede deal.

    De albums zien er goed uit en het programma werkt prettig. Korte levertijd binnen een week waren de albums er.
    13-04-2011
    Karin
    Zeer fraaie fotoalbums ontvangen.
    Wel de dikkere kwaliteit papier genomen.
    Vooral bij de aanbiedingen is de prijs kwaliteit verhouding zeer scherp.
    2 x de contact gehad met de klantenservice, hier was ik ook zeer tevreden over. Erg aardige en behulpzame dames.
    Ik ga zeker meer albums bij Photobox bestellen.
    25-01-2011
    Nik
    Korte levertermijn, vele mogelijkheden voor lay-out, mooi afgewerkt, kortom de ontvanger was zéér tevreden!
    11-01-2011
    Maarten
    Snelle, makkelijke manier van fotoboek ontwerpen. Soepel proces en handling. Snelle bezorging. Fotoboek zag er goed uit. Kortom; alle reden tot tevredenheid. Ik vond het niet goedkoop maar dat vind ik van alle fotoboeken online.
    04-01-2011
    Lian
    Uploaden was niet altijd even snel. Maar resultaat van het fotoboek is mooi. Afdrukkwaliteit is goed. Erg nette klantenservice, snelle reactie tijd en klantvriendelijke oplossing voor mijn probleem.
    18-11-2010
    Suzanne
    Had een Ibood tegoed ingekocht van 25 euro en kreeg dan 100 euro tegoed te besteden bij Photobox. IK dacht helemaal top, ik heb heel wat uren besteed om een nostalgische kookboek te ontwerpen. Samen met dit boek ook een canvasdoek besteld.

    Dit is besteld op 31-10-2010 en kreeg de canvasdoek na 1 week, dus was blij hiermee. Het resultaat van het canvasdoek was minder, zijkanten bedrukt voor de helft.

    Het album is nog steeds niet geleverd, en baal hier vreselijk van. Voor collega ook tegoed ingekocht zij neemt afscheid. Iedereen bijdrage geleverd om een boek te vullen kreeg ik argwaan in levertijd. Want als het boek niet op tijd is, is er op haar afscheidsdag geen kado en de mensen die komen die dag. Dus ik wil ze bellen maar krijg ze niet te pakken. Nummer niet in gebruik.

    Leuk die acties maar, maar heb weinig vertrouwen na het lezen van negatieve berichten op de sites. Ik ga maar snel op zoek naar beter site die snel kan leveren.
    09-11-2010
    Marianne
    Heb nu in totaal zo'n 6 avonden verknalt aan het maken van een fotoboek. Iedere keer als je al heel ver bent ben je ineens alles kwijt of kun je niet meer verder sta je voor een muur bah bah bah heb nu maar wat anders besteld voor mijn waardebon terwijl ik een boek wou!
    19-10-2010
    Mieke
    Fotoalbum binnen en zag er mooi uit , alleen viel het papiersoort erg tegen. Beetje dun.
    Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
    Levertijd 8 dagen
    Grootste maat 76 x 101 cm cm
    Bijzonderheden

    Verzendkosten
    € 12

    Betalingsmogelijkheden
    ideal, credit card, paypal
    Hieronder staat een selectie van een aantal producten met bijbehorende prijsindicaties. De aanbieder heeft nog meer producten.
    71 x 71 cm € 84,95
    30 x 30 cm € 34,95


    Gebruikerservaringen:
    16-08-2011
    Jos
    Super Service!!!!!!!!!!!!
    Eerste levering was niet naar wens. 1 Mailtje gestuurd naar klantenservice. Kreeg direkt antwoord en kreeg een nieuwe canvas toegestuurd binnen een week. Deze voldoet aan alle wensen. Beter service ken ik nagenoeg niet!! Ga zo door en hou dit ook vol!!!
    Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
    Producten
    • fotokleding
    • fotolamp
    • kussensloop
    • gravure op glas
    • muismat
    • knuffeldier
    • fotopuzzel
    • kaartspel
    • fotomok
    • fotoschrift
    • visitekaart
    • (wens)kaart
    • foto op plexiglas
    • canvas
    • foto op aluminium
    • agenda
    • kalender
    Levertijd 5 werkdagen
    Online ontwerpen Ja
    Bijzonderheden


      Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
      nog niet beschikbaar!
      04-01-2012
      Wilma
      kalender - Kwaliteit: 9, Service: 8, Software: 9
      04-01-2012
      Thea
      kalender - Ik vind het een heel mooie kalender geworden
      en ben er erg blij mee.
      04-01-2012
      Lideke
      ? - goede kwaliteit, snelle service
      25-11-2011
      Ton
      poster - Poster op groot formaat laten afdrukken. Kwaliteit is zeer goed en op fotopapier!
      19-10-2011
      Marijke
      poster - De poster met een collage van foto's was van prachtige kwaliteit!
      29-07-2011
      Deborah
      fotomok - Mooie fotomok. Prima kwaliteit. Lange levertijd, dus wacht rustig af tot het product binnenkomt. Na e-mail product verzonden kan de levering nog wel een paar weken duren. Bij niet-geleverd wordt het product kosteloos opnieuw besteld en netjes afgeleverd.
      27-06-2011
      Jolanda
      fotocollage - Mooie fotocollage besteld. Is echt heel mooi geworden, en makkelijk te maken. Wel jammer dat je qua aantal foto's vastzit aan bepaalde aantallen en daar niet zelf wat vrijer in kunt kiezen en samenstellen
      11-01-2011
      El
      kalender - Ik heb 3 verschillende modellen kalenders besteld, als kerstcadeautjes en was zeer verrast over de mooie kwaliteit en afwerking van alles.
      Ook de ontvangers vonden het een zeer geslaagd cadeau, dus zeer zeker een aanrader!
      06-01-2011
      Angelica
      fotokaart - Ik heb een agenda besteld bij photobox en ben daar tevreden over.
      Alleen bij de bestelling was de verpakking helemaal verscheurd.
      09-11-2010
      Marijke
      poster - Ik heb net deze morgen mijn 2e deel van mijn bestelling toegekregen met de post, namelijk een poster klein , deze was verpakt in een vierkante doos ?! mijn poster is volledig gekreukt en niet meer bruikbaar een 3e deel van mijn bestelling is nog onderweg namelijk 2 grote posters! Ik hoop van harte dat deze in een koker zullen verstuurd zijn of ik heb niks bruikbaars meer, klacht indienen gaat niet zowel telefonisch niet als per mail ook niet (mail komt terug met melding mail delivery failed) wat moet ik doen?
      02-09-2010
      Anita
      agenda - Ik heb een agenda laten maken, ze waren inderdaad 1 van de goedkopere,
      maar 4 weken later en van alles geprobeerd te hebben, krijg geen antwoord en ontvang niks, zijn ze de duurste, gewoon oplichters, want 't geld word wel de zelfde dag afgeschreven!
      weet iemand of en hoe dan, je je bestelling nog ontvangt, of geld terug krijgt?!?
       
      Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder controle van de gegevens bij de bron.
      Wilt u ons met een e-mail informeren als u onjuiste informatie hebt gezien?