onlinefotoservices.nl Beginpagina | Zoeken | FAQ | Links | Bedankt! | Over deze site | Mail
Fout gevonden?
Foto kerstkaarten maken - persoonlijk en bijzonder
1e fotokaart is gratis - bij Kaartje2go

snapfish

Website snapfish

Ervaringen Geef ook uw mening / ervaring over snapfish! Klik hier.

Bij de verschillende producten staan de ervaringen onderaan de pagina. Hieronder staan de gemiddelde rapportcijfers door onze bezoekers gegeven.

fotoalbums:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.n.v.t.
  service:n.v.t.n.v.t.
  software:n.v.t.n.v.t.
afdrukken van foto's:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.5.4
  service:n.v.t.4.9

Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Afdrukcentrale ?
Levering post
Levertijd 2 werkdagen
Bestelsoftware ?
Papiersoort Kodak Royal
Bestandsformaat JPEG, JPEG 2000, TIFF, Photoshop
Extra opties
  • Grootste formaat is 50 x 75 cm
  • Foto gadgets zoals t-shirts, mokken e.d.
  • Bestanden kunnen gecomprimeerd opgestuurd worden (bijv met winzip)
Bijzonderheden
  • Het is mogelijk om meerdere fotobestanden in een ZIP- of TAR-archief te versturen. Een archief kan maximaal 200 fotobestanden bevatten. Per upload kunnen maximaal 200 Mbyte verstuurd worden. Het aantal uploads is niet beperkt.
  • email: support@snapfish.nl
  • Voorheen heette Snapfish Pixaco.
  • Als het formaat geen goede verhouding heeft, wordt de foto kleiner

Verwerkingskosten0.00
Verzendkosten2.95
 
  • Creditcard en eenmalige machtiging.
  • 9x13 € 0,09; 10x15 € 0,09; 11x14 € 0,14; 13x18 &euro 0,18; 20x30 € 0,89.
  • Vanaf 20x30 € 1,00 extra verzendkosten.
FormaatPrijzen afdrukkenLevering
2550100200
9 cm5.20 7.45 11.95 20.95 post
10 cm5.20 7.45 11.95 20.95 post
11 cm6.45 9.95 16.95 30.95 post
13 cm7.45 11.95 20.95 38.95 post
20 cm26.20 48.45 92.95 181.95 post
Bij de Prijscalculator kunt u zelf aantallen opgeven van verschillende formaten, waarmee het totaalbedrag wordt berekend.


Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.5.4
  service:n.v.t.4.9
26-10-2012
Sandra
normaal zijn de foto's prima. Nu heb ik formaten van 18 bij 13 besteld en staat niet iedereen van de groep op de foto. Dit vind ik erg jammer
10-09-2012
Dick
Voor 126 euro foto's besteld met een kortingscoupon van 100 euro. Echter bij de afronding van de betaling, ging er iets mis

Probeerde het te herstellen, maar helaas. Mail gestuurd naar Snapfish, zou binnen twee dagen een reactie krijgen. Helaas 4 dagen verder, geen reactie. Telefonisch kan ik nergens een nummer achterhalen. Heeft iemand dat telefoonnummer voor mij. Heb nog een aantal foto-opdrachten gedaan en wil deze aanbieden aan Snapfish, echter gezien de bovenstaande ervaring, heb ik dat toch maar even opgeschort.
16-09-2011
Ria
Ik heb een keer foto's besteld bij Snapfish waar een leuke aanbieding van was en dacht van ik probeer het een keer.
Ik weet dat ik foto's aan het downloaden was met 2 verschillende formaten, echter bij de site was dat voor mij niet te zien hoe ik dat aanpassen kon en kreeg ik deze melding pas op het laatste moment en dan moet je aangeven welk formaat je wil hebben. Dan kies je voor dat aantal foto's dat je dan wel een stuk foto moet gaan missen omdat ze dan snijden gaan.
Ik heb de foto's aardig vlot thuis gestuurd gekregen, echter veel foto's zijn gewoon grauw en lelijk. Ik heb aangegeven dat men de foto's niet automatisch moest gaan corrigeren, dus ik verwacht dat ik dan ook zo'n beetje de zelfde beeldkwaliteit krijg, zoals ik ze dan thuis op mijn computer heb staan. Ik heb een mail naar de klantenservice toegestuurd met de klacht dat de kleuren niet goed zijn en dat ik misschien over het hoofd gezien heb op de site wat de mogelijkheid betreft van eerder het formaat aan te kunnen passen. Als antwoord krijg ik dus de verklaring van de verschillende formaten, dat ze dan gaan snijden in de foto's en ik dus een stukje van de foto ga missen, verder krijg ik dan 20 gratis afdrukken.

Ik wil graag albums maken voor nichtjes en neefjes maar ik durf deze foto's gewoon heel niet te gebruiken omdat ze dus gewoon grauw, niet helder en niet mooi van kleur zijn, terwijl de originele foto's dat dus wel zijn. Dat was mijn hoofdreden dat ik naar de klantenservice een berichtje gestuurd heb, maar daar gaan ze gewoon aan voorbij.

Voor mij is het een leer, dat ik dus daar niet meer denk te gaan bestellen, want foto's die niet mooi zijn daar heb ik niks aan.
18-05-2010
Arie
Nu enkele keren wat foto's laten afdrukken. Telkens hetzelfde resultaat: niet goed genoeg! De heldere kleuren zijn ronduit saai(rood/blauw en groen). Het contrast laat altijd te wensen over. Te donker (twee ogen wordt er een). D'r is geadviseerd om niet zelf te gaan bewerken, maar de correcties aan Snapfish over te laten. Nou daar merk ik vrijwel niks van. B.v. een blauwzweem blijft een blauwzweem. Ofwel elk foutje blijft zo ongeveer hetzelfde, soms nog erger. Onduidelijk is wie de afdrukken verzorgd. Meestal een HP-drukker. De service is goed. Stuur je een klacht en laat je zien waar het aan ligt, dan ontvang je een nieuwe en altijd betere set. Maar ja dat wil ik graag direct zien gebeuren! Goedkoop is in dit geval duurkoop en veel te veel gedoe.
Een mooie samenvatting in een woord voor de afdrukken bij Snapfish is: FUTLOOS.
Zeer gechikt voor kinderen, die graag knippen en plakken.

Ik geef geen toestemming om mijn emailadres door te geven, want dat heb ik nu al genoeg keren gedaan. Maar de inhoud van m'n klacht publiceren, daar kan het product alleen maar beter van worden.
28-09-2009
Boris
k heb een setje foto's laten afdrukken op 13 x 18 klassiek formaat (expliciet aangegeven). De foto's zijn met een digitale spiegelreflex camera gemaakt in de verhouding 2 x 3. Bij aflevering bleek echter dat de foto's op compactcamera formaat waren afgedrukt (verhouding 3 x 4: dus 13 x 17 cm). Gevolg: van alle foto's was ruim een halve cm van het beeld afgesneden. Dit was duidelijk te zien: hoofden op foto's doormidden e.d.

Na een klacht hierover, gaf snapfish de fout toe en bood aan mij een tegoed te geven van een aantal 13 x 18 afdrukken, zodat ik de foto's nogmaals kon bestellen. Dat heb ik gedaan, maar bij aflevering bleken de foto's WEER op het verkeerde formaat te zijn.

Ontzettend vervelend, want zo blijf ik aan de gang. Ik heb daarom mijn geld teruggevraagd en ga mijn foto's voortaan elders laten afdrukken. Kennelijk voert Snapfish geen kwaliteitscontrole uit, want anders was de fout zeker opgevallen. Iedereen kan een fout maken, maar weer dezelfde fout maken in een zending die juist bedoeld was om een eerder fout te herstellen is werkelijk te gek voor woorden.

De klantenservice reageert overigens wel snel.
08-07-2008
Michiel
Geen nonsens pagina. Goede kwaliteit foto's, vooral prettig voor het uploaden van grotere foto's. Deze lopen bij o.a. Hema meestal stuk. Zeer Zeer Tevreden.
15-03-2008
Dimitri
Complimenten voor de goede site. Het is zeer informatief. Ik beland op uw site omdat ik op zoek ben naar een nieuwe fotoservice, gezien mijn laatste ervaring met Snapfish. Hieronder mijn commentaar:

Eind 2006 heb ik een Pixaco fotocard gekocht voor euro 120 met een tegoed van euro 150 zodat de foto's goedkoper besteld worden. Daarmee betaalde ik de foto's voor mijzelf en mijn familie. Vorige maand werd de kaart ongevraagd aan een Snapfish-account gekoppeld. Snapfish wilde de actie niet meer omkeren. Ik vroeg om mijn resterende tegoed terug te storten. Met spoed keerde Snapfish een bedrag uit zonder het extra tegoed dat ik bij de aanschaf van de kaart kreeg. Met terugwerkende kracht heb ik mijn foto's dus duurder gekocht dan was afgesproken en heeft HP een jaar lang renteloos geld van mij geleend. Mij zie je bij een dergelijke organisatie nooit meer terug. HP heeft voor mij afgedaan.
08-10-2007
Aad
In het verleden vele foto's bij Pixaco/Snapfish besteld en ook diverse vergrotingen. Steeds was de kwaliteit prima en ik was een tevreden klant.
Nu echter een zending (200 stuks 13x18) ontvangen die over de gehele linie te donker zijn afgedrukt. Na het nodige email verkeer over deze klacht ziet Snapfish uiteindelijk geen reden om er iets aan te doen. Idiote argumenten. Ze beweren zelfs dat mijn monitor niet goed staat afgesteld ?! Eindresultaat : een zeer ontevreden klant ! Wat mij betreft NOOIT MEER Snapfish !!
17-08-2007
Patricia
Twee weken geleden op maandag een bestelling gedaan van 20 gratis afdrukken en een bedrukte bierpul. Op vrijdag kwam de bestelling per post binnen. De bierpul was prima gelukt, helaas de foto's niet. Ze zijn verkeerd gesneden, bijna allemaal hebben ze een strook van zo'n 1-2 cm van een volgende afmeting en sommigen zijn bij het begin van die strook afgesneden en hebben dus een gek formaat. Diezelfde middag een mail gestuurd naar Snapfish. De week daarop geen antwoord dus na enkele dagen nog maar een mail met weer uitlleg van het probleem en dat het de tweede keer is dat dit wordt gemeld. Tot op de dag van vandaag krijgen we geen reactie. Conclusie, bij Snapfish vis je dus achter het net!
05-09-2006
Helga
Ik heb in allerlei formaten foto's besteld bij Pixaco.
Na 4 werkdagen nog niet in huis, 2 keer een mail gezonden met 2 keer een zelfde antwoord, dat het waarschijnlijk bij de post wat achterliep.
Een week later werden de foto's afgeleverd in een doos, de posterformaten netjes in een koker. De kwaliteit was prima. Diezelfde dag kreeg ik ook een mail dat ze ze opnieuw wilde verzenden. Ik heb ze snel een mail gezonden dat ik ze inmiddels binnen had. Ik vond het wel netjes dat ze dat wilde doen.
Buiten dat ik een week langer heb moeten wachten ben ik erg tevreden en zou er zo weer bestellen. De prijs ligt zeker op formaat 13x18 de helft lager dan de Kruidvat en daar wil ik dan best iets langer op wachten ;)
30-07-2006
Kees
WAARDELOOS !!
Dat ik na een week nog steeds niets geleverd heb gekregen (ondanks de e-mail bevestiging) is natuurlijk al "van de gekke ", maar dat ik op 2 mailtjes met de vraag wanneer de foto's nou eindelijk komen niet eens gereageerd wordt is hlemaal beneden peil.
PIXACO ? NEEN !!!
30-01-2006
Aafke
De ervaring van Michiel (26-01-06) is een ervaring die in wezen over de postbezorger gaat (dus bij tPG of welke postdistributeur dan ook).
Pixaco als slachtoffer (want dat zijn ze in wezen) is mijns inziens wel in een positie om daarover bij TPG eens aan de bel te trekken, met een zuur gezicht.
Michiel kan ik in zekere zin wel om de hals vliegen, ik ben dus niet de enige die daar niet bepaald positief op reageert.
Ik had al de neiging te zoeken in de richting van niet bepaald moeders mooiste (we kweken in het dorp veel sierteeltprodukten), weerzin om in zakelijk opzicht met die stomme trutten in contact te moeten treden of iets dergelijks.
Moed houden, Michiel, er bestaan ook nog uitstekende postbezorgers.
Volledigheidshalve: meestal komt bij mij een postbezorger aan de deur die hier al jaren komt, een wat ouder iemand die overkomt als de goede dienstverlening zelve. Langs deze weg mijn complimenten aan die meneer!

Het probleem met de postbezorger heb ik meerdere malen mogen meemaken met goederen van diverse leveranciers. Ik verbaas me erover dat de postbezorger in de gauwigheid kans ziet een enveloppe van minimaal 40x60 cm door de brievenbus te duwen. Voor zover ik weet, heeft een aantal bezorgers dusdanig veel haast dat je bijkans Olympisch kampioen snellopen moet zijn om op tijd bij de deur te zijn, en mee terug nemen naar het distributiecentrum met een rood geblokt briefje in de bus is ook al teveel van het goede.
Sindsdien heb ik een briefje bij de deur: "Na aanbellen voldoende lang wachten, geen goederen of post bezorgen bij de buren".
TPG is op het weekend in het geheel niet op spraak bereikbaar, en ze blijven vragen naar alle gegevens (ook wanneer je die niet hebt).
Jammer dat Pixaco het op zijn brood krijgt, bij een ander loop je hetzelfde risico.
Het punt is: hoe maken we de postbezorging duidelijk dat hun slechte dienstverlening ons onze mooie dingen ontneemt, en dan ook nog eens de inkomsten van een ander in gevaar brengt!
26-01-2006
Michiel
Ik heb ook gebruik gemaakt van de fotoprint service van Pixaco (tegenwoordig onder de vleugels van HP). Helaas ben ik niet tevreden.

Ik had twee fotoposters besteld op 40x60 formaat. Op zich is de kwaliteit van de foto's goed, alleen zijn de foto's tijdens de zending beschadigd (ik was op het moment van bezorgen niet thuis en de postbode heeft de foto's door mijn brievenbus gepropt...). Sindsdien probeer ik contact op te nemen met Pixaco om uit te leggen dat ik niet tevreden ben met de zending, maar ze reageren niet op e-mails en een telefoon schijnen ze niet te hebben.

Nee, voor mij geen pixaco meer...
21-02-2005
Colette
Zie het artikel kwaliteitsvergelijking van Colette.
11-12-2004
William
Ik heb Pixaco ondertussen al een aantal keren gebruikt en ben zeer tevreden over de service. De kwaliteit van de foto's bevalt mij erg goed en de levertijden zijn tot nu toe altijd binnen de 4 dagen gebleven. Weliswaar moet ik bij het betalen op rekening naar een IBAN rekening overmaken, maar heb hierbij nog geen problemen gehad.
Bij Pixaco kom ik in ieder geval graag weer terug.
24-11-2004
Gerrie
13x18 foto's besteld en na 3 werkdagen ontvangen. Een beetje geel afgedrukt, ik vond voor dit formaat de kwaliteit matig. Gekozen voor betalen per acceptgiro/bankoverschrijving, maar het bedrag is volgens het internet-bankierprogramma te laag.
Vreemd ook dat alles over Duitse schijven schijnt te moeten gaan, terwijl de advertentie op de pagina van onlinefotoservices vermeldt: "Netherlands". Ben nog aan het uitzoeken hoe nu te handelen.
Deze centrale zal ik niet gauw meer kiezen.
23-11-2004
Marinus
Kort geleden heb ik foto's laten afdrukken op het formaat 50X75 cm. De kwaliteit is prima te noemen!!
Ik ben zeer tevreden!
Alleen de levertijd was wat langer dan vermeld zo'n 4 werkdagen.
23-10-2004
Paul
Ik heb laatst bij pixaco foto's laten ontwikkelen in poster formaat (30x45).
Na eerdere minder goede ervaringen bij kruidvat photoservice om de niet echt heldere kleuren die nogal hard werden afgedrukt, probeerde ik de fotoservice van pixaco uit.
Bij pixaco betaal je voor een poster 2,19 ipv 3,95 bij kruidvat. Het papier dat wordt gebruikt is van goede kwaliteit. dik papier van agfa sensatis (staat achterop het papier dus) Ook de afdrukken er op zijn kleurecht en helder. Posters versturen kost 3,95.
Toen ik het pakket binnenkreeg (wel ietswat te laat, donderdag besteld, dinsdag ontvangen) zat het stevig verpakt in een kartonnen koker. De foto's zelf zaten in een folie gerold tegen beschadigingen tijdens vervoer. al om al, puike fotodienst!
Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Afdrukcentrale ?
Levertijd 10 werkdagen
Offline samenstellen
(bestelsoftware)
Ja
Album
  • Soort kaft: hardcover (meerprijs voor kunstleer of foto op voorkant)
  • Hoe ingebonden: ingebonden
  • Max. aantal pagina's: ?
  • Bestelsoftware
  • Windows, Mac., Linux
  • Foto op volledige pagina
  • Bijzonderheden

    Verzendkosten
    € Vanaf 2,95.

    Betalingsmogelijkheden
    iDeal, bankoverschrijving, Creditcard
    Hieronder staat een selectie van een aantal producten met bijbehorende prijsindicaties. De aanbieder heeft nog meer producten.
    29,7 x 21 cm 40 pagina's voor € 35,95. Pagina's toevoegen mogelijk voor [EURO [1,00 per 2 pagina's. Portokosten € 4,95.
    30 x 30 cm 40 pagina'svoor €49,95. Uitbreiden tot 60 pagina's mogelijk, portokosten € 8,95.


    Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
     laatste jaaralle ervaringen
      kwaliteit:n.v.t.n.v.t.
      service:n.v.t.n.v.t.
      software:n.v.t.n.v.t.
    25-05-2012
    Michael
    Na alle negatieve berichten over Snapfish wil ik er een positieve aan toevoegen. Ik had een bon voor een gratis Snapfish album van 15 x 20 dat je alleen kon maken met hun online software.
    Ik ben erg tevreden over het resultaat, foto's zijn mooi afgedrukt en ook foto's met een te lage resolutie zijn redelijk scherp.

    Het online programma is ontzettend simpel, je kiest uit verschillende lay outs en achtergronden voor je pagina, sleept je foto's ernaartoe en klaar! Je kunt ook kiezen voor de optie 'automatisch vullen' Als je iets wilt wijzigen, hoef je alleen een nieuwe layout of achtergrond naar je blz te slepen zonder dat je de oude hoeft weg te gooien.

    Het nadeel van dit simpele programma is dat je maar heel weinig aan je foto's kan bewerken. Inzoomen en spiegelen kan, en ze bieden ook een aantal effecten, zoals z/w. Foto's bewerken (bv kleurcorrectie) kan niet, en je kan de afmeting en plaats van de foto- en tekstkaders ook niet veranderen.
    Mijn foto's waren niet geweldig en hadden van zichzelf al een blauwzweem en daar kun je dan niets aan veranderen.

    Leuke extra's vond ik de achtergronden met onopvallende motiefjes en de grote tekstkaders voor als je alleen tekst op een blz wil schrijven. Zij geven op hun site bv het idee om een receptenboek van je eigen recepten te maken met die kaders.

    Voor wie is dit fotoprodukt geschikt: Voor iedereen die heel simpel en snel een fotoboekje wil maken en foto's heeft van goede kwaliteit (goede kleur, goede helderheid). Of voor iedereen die al in paniek raakt bij het idee dat je zelf moet gaan zitten priegelen met allerlei handmatige instellingen of correcties. Of voor iemand die samen met een heel jong kind op een simpele manier een fotoboekje wil maken.

    Dit produkt is dus niet geschikt voor mensen die juist alles zelf willen instellen. Maar wie simpel en snel een fotoboekje wil maken, kan er zeker plezier aan beleven.
    12-01-2012
    Timy
    Ik heb een goedkoop fotoboekje gemaakt en nadat ik even bezig was geweest kon ik makkelijk de foto's plaatsen zoals ik dat wilde en kreeg ik kwaliteit naar geld.
    Je heb hier ook de mogelijkheid foto's uit te zoeken en ze door het programma in te delen in het boekje.
    Dit is mijn eerste ervaring met het maken van een boekje en weet niet wat andere aanbieders kunnen.
    16-09-2011
    Nicol
    Vreselijk!
    Mijn advies : Niet bij dit bedrijf bestellen.
    ik zal mijn fotoboek wellicht nooit zien dat ik heb besteld, omdat de software bij dit bedrijf van prehistorisch nivo is De customer-service gaat daarop totaal niet in op de problemen die je ondervindt en schuift het probleem terug. Geen fotoboek en geld weg !

    Echt fantastisch :-(
    09-06-2011
    Rochelle
    Hele slechte ervaring met Snapfish. Ik had via Groupon een kortingsbon gekocht om bij Snapfish een fotoalbum te maken. Dit kon alleen online. Het lukte totaal niet, terwijl ik erg handig ben met het bewerken van foto's e.d. Toen heb ik op de site naar hulp gezocht en zag toen gratis software. Hier heb ik gebruik van gemaakt en daardoor ging het samenstellen van het fotoalbum al een stuk beter.
    Echter geldt mijn Groupon voucher niet in combinatie met gratis software. Waarom weten ze mij niet te vertellen. Ook mijn verzoek om een tegemoetkoming in de kosten (ik betaal nu 33 euro, boven de 7 euro die al aan de voucher betaal heb) wordt niet beantwoord.

    Ik heb het fotoalbum wel besteld, aangezien ik er uren werk in gestoken heb, maar het is absoluut geen aanrader!!!

    Geld terug krijgen van Groupon kan niet meer, omdat ik op de website al heb aangegeven een voucher te hebben, waardoor deze volgens Groupon al ingeleverd is.
    05-11-2010
    Riet
    Prima, uitgebreide software, afdrukken met mooie kleur en veel detail.
    02-11-2009
    Loeka
    Bij Snapfish een fotoboek besteld voor een klant, dat er overigens prima uitziet. Ook de software en het bedieningsgemak ervan bevallen mij erg goed.
    Echter, nu heb ik het boek al twee maal in de bus mogen ontvangen, en neen, dat formaat boek past helemaal niet in een standaard brievenbus. Resultaat: 2 maal een gevouwen boek! Ik heb via de mail snel en kordaat contact gehad met de klantenservice en zij gaan mij nu voor de derde maal het boek toezenden, na annulering van mijn vorige 2 bestellingen. Op zich prima service dus, ware het niet dat mijn klant inmiddels 4 weken zit te wachten op zijn fotoboek en ik dat wel degelijk als mijn verantwoordelijkheid zie. Het schaadt mijn reputatie als fotograaf, ik lever altijd tijdig mijn kwalitatief hoogstaande werk af.
    Snapfish zegt echter dat zij slachtoffer zijn van de postbezorger en schuift daarmee de verantwoordelijkheid af. Ik zou zeggen: regel een andere postbezorger of verstuur aangetekend, zodat de ontvanger de zending altijd persoonlijk afgeleverd krijgt ipv het geprop in de brievenbus. Neemt niet weg dat ik met stomheid geslagen ben over het feit dat postbezorgers 'harde' enveloppen en pakketjes zomaar dubbelvouwen teneinde ze in een kleine brievenbus te kunnen persen.
    14-09-2009
    Pieter
    Gelukkig heb ik toch nog een antwoord van snapfish ontvangen i.v.m. een voor mij onbekende foutmelding.
    Ik ga proberen of ik ermee uit de voeten kan en ben van mening dat snapfish nu op een klantvriendelijke manier tewerk is gegaan.
    10-09-2009
    Pieter
    Mijn eerste ervaringen met snapfish hebben een open einde. Na het samenstellen van een fotoboek lukt het me namelijk niet om de inhoud van het winkelmandje te verzenden.
    Er komt steeds een melding dat de server de opdracht afkeurt wegens een verkeerd formaat (1002). Deze melding is voor mij nietszeggend.
    Kan iemand me uit de brand helpen en me laten weten wat er aan de hand is en wat ik moet doen om het winkelmandje (fotoboek) toch te kunnen versturen?

    Ik heb op 4 september al contact opgenomen met Snapfish en heb daar een bevestiging van ontvangen. Daar stond ook in dat ik binnen 24 uur een antwoord zou krijgen. Helaas is dat antwoord tot nu toe uitgebleven. Ik zal het maar positief blijven opnemen en er van uitgaan dat dit antwoord binnen niet al te lange tijd nog wel komt.
    Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
    Producten
    • Kalender
    Levertijd 5 werkdagen
    Bijzonderheden


      Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
      nog niet beschikbaar!
      19-01-2013
      Rie
      spel - Om er zeker van te zijn dat je je besteling voor de kerst binnenkreeg moest je voor 16 december bestellen. Ik heb op 14 december mijn bestelling geplaatst. (2 fotoherrinneringspellen, waar ik heel veel werk aan besteed heb). Ruim op tijd dus. Op zaterdag 22 december kreeg ik een email dat mijn bestelling de volgende werkdag zou worden verzonden. Dus op maandag 24 december. Dan was het uiteraard onmogelijk dat ik mijn kadootjes voor kerst in huis had.
      Inmiddels is het 8 januari en helaas nog steeds geen bestelling.Snapfish heeft mijn betaling teruggestort. Netjes, maar ik wil mijn bestelling! Nu krijg ik (na 8 emails) 50 fotoafdrukken aangeboden ter compensatie.... Ik hoef geen fotoafdrukken. Dat moet toch beter kunnen. Ik zat met de kerst zonder de kadoos, die ik speciaal gemaakt had.
      De emailwisseling verloopt zeer moeizaam want de juffrouw van Snapfish lijkt het Nederland niet goed te beheersen.
      12-01-2011
      Valentine
      kalender - zeer slechte klantenservice. ik heb begin december 2010 een kalender besteld, die ik tot op heden nog niet heb ontvangen. snapfish heeft mij na 3 weken een nieuwe kalender toegezonden, waarbij zij echter zelf het huisnummer zijn vergeten te vermelden. hierdoor is de kalender (die 1-1 zou beginnen) nog steeds niet binnen. maar in plaats van mij een andere te sturen 'moeten' ze wachten totdat de kalender door TNT weer bij hen wordt aangeboden alvorens hem weer aan mij te verzenden. ze verwachten dat ik hem eind van de maand binnen heb. 2 maanden voor een kalender vind ik echt te lang. klantenservice is niet telefonisch bereikbaar en reageert erg traag op e-mails. bovendien wordt nergens een klachtenreglement vermeld.
      eerder ook al eens problemen gehad doordat een bedrag 2 maal was afgeschreven van mijn rekening. tot 2 keer toe. geen enkel excuus ontvangen na correctie.
       
      Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder controle van de gegevens bij de bron.
      Wilt u ons met een e-mail informeren als u onjuiste informatie hebt gezien?