onlinefotoservices.nl Beginpagina | Zoeken | FAQ | Links | Bedankt! | Over deze site | Mail
Fout gevonden?
Foto kerstkaarten maken - persoonlijk en bijzonder
1e fotokaart is gratis - bij Kaartje2go

uwmooistefoto

Website uwmooistefoto

Ervaringen Geef ook uw mening / ervaring over uwmooistefoto! Klik hier.

Bij de verschillende producten staan de ervaringen onderaan de pagina. Hieronder staan de gemiddelde rapportcijfers door onze bezoekers gegeven.


Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Levertijd 3 dagen
Grootste maat 80 x 150 cm
Bijzonderheden
  • Bij bestelling van meerdere exemplaren extra korting.
  • Gratis scannen.

  • Verzendkosten
    € 0,0

    Betalingsmogelijkheden
    iDEAL of bankoverschrijving
    Hieronder staat een selectie van een aantal producten met bijbehorende prijsindicaties. De aanbieder heeft nog meer producten.
    80 x 80 cm € 80,00
    40 x 40 cm € 35,00


    Gebruikerservaringen:
    18-12-2008
    Koen
    Wij hebben via de website in Belgie besteld. Ons doek werd binnen 3 dagen geleverd terwijl het volgens de website 5 dagen zou duren. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en zullen zeker overwegen opnieuw bij hun te bestellen. Enig minpuntje is dat je geen zicht hebt op hoever het met je bestelling staat en wij hadden het doek dus zeker nog niet zo vlug verwacht, gelukkig was er iemand thuis om het in ontvangst te nemen.
    26-05-2008
    Geliene
    Wij hebben juist wel hele goede ervaring met uwmooistefoto.nl.
    Binnen 2 dagen was onze bestelling al klaar. Mijn man wilde het doek zelf ophalen, omdat er niemand thuis zou zijn als het doek geleverd zou worden en we het doek op tijd moesten hebben. Dit was allemaal geen probleem!
    Onze volgende bestelling plaatsen wij zo weer bij dit bedrijf!
    17-04-2007
    Karin
    De kwaliteit is betreurenswaardig en service hebben ze al helemaal nooit van gehoord. Onze trouwfoto is tot 3 maal toe opnieuw geprint en nog steeds durven we dit exemplaar niet aan de muur te hangen. Het is te erg voor woorden. Eerst viel het hoofd van mijn man aan de bovenkant eraf, toen mijn bruidsboeket aan de onderkant en hun laatste poging is een sepiabewerking in zwart-tonen die zo donker is geworden, dat we haast onherkenbaar zijn.
    Toen hebben we het opgegeven met UwMooisteFoto en zijn we overgestapt op PrintOpLinnen.nl, wat we al 3 foto’s eerder hadden moeten doen.

    Wat betreft de service, die is om van te huilen. Bel je op met een ordernummer en een klacht, is het steevaste antwoord: Mevrouw, ik weet niet waar u het over heeft. Niet alleen de eerste keer bellen, dat antwoord kreeg ik na 10 klaag-telefoontjes nog en iedere keer weer moest ik mijn probleem uitleggen en zeuren opdat zij het op zouden lossen. Voor de tweede foto moest ik zelf een aanpassing aan de foto doen om zowel mijn man zijn hoofd als mijn bruidsboeket erop te krijgen, drukken ze hem af, hebben ze de eerste foto weer geprint! Maar nu mijn bruidsboeket er aan de onderkant af. Voor de derde foto, weer heel veel telefoontjes en uitleg verder, kregen we wel de nieuwe foto, maar veel en veel te donker. Hier heb ik niet meer over gebeld, maar een klacht per E-mail gestuurd. Ik was het zat om steeds maar weer uit moeten leggen “ Mevrouw, ik weet niet waar u het over heeft” – verhaal. Natuurlijk heb ik op deze mail nooit meer en reactie gekregen. Maar wel € 62,50 verder en nog steeds geen trouwfoto aan de muur!
    Het bestellen van de foto gaat gemakkelijk genoeg. Maar o jee als er iets niet goed gaat, dan geven ze niet thuis en begrijpen ze het probleem niet.
     
    Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder controle van de gegevens bij de bron.
    Wilt u ons met een e-mail informeren als u onjuiste informatie hebt gezien?